2025-02-28, 23:01
Avslutad
Ja det är ett skådespel bara, det är lika fejk som att Trump skulle blivit skjuten i örat.

Allt är fake, dom manipulerar bara via media. Media ÄR INGEN VERKLIGHET! hur många gånger ska jag behöva upprepa detta?

Ingen av er kommer att överleva om ni inte förstår verkligheten just nu.

Ni kommer att dö tidigt om ni inte förstår i detta nu att media inte är en verklighet.

Följer ni media och tar det som verklighet kommer ni inte att överleva. Tveksamt om ni överlever 2028.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-02-28 kl. 23:03.
Citera
2025-02-28, 23:27
Medlem
Otrolig händelse.
Citera
2025-02-28, 23:45
Avslutad
Bluff? Nej. Zelensky visar vilken clown han är. Avbryter konstant, ser ut som han åkt kokssläde ut från sin mammas livmoder, han visar ingen respekt för USA, ser ut och beter sig som en fullblodad knarkare, är 0 diplomatisk, beter sig inte som en president, han hör hemma med tangatrosorna på tv som i sina gamla dar.
Senast redigerad av Husmusen7 2025-02-28 kl. 23:49.
Citera
2025-02-28, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Att det, inför närvarande journalister och reportrar, utbryter ett sådant gräl mellan presidenterna är förstås fullständigt unikt och häpnadsväckande! Så pass unikt och häpnadsväckande att det bara måste vara riggat! Inte ens Trump med anhang kan vara så skruvade, den saken är klar.

Här handlar det förstås om ett förutbestämt manus med visst utrymme för "improvisationer". De närvarande vill få oss att tro att det är helt kört mellan USA och Ukraina, men detta är enbart för att föra Putin bakom ljuset. (Om det nu går att föra Putin bakom ljuset?). Exakt vad som finns att vinna på detta för USA och Ukraina är kanske inte helt självklart just nu, men det kanske visar sig?

Nå, Flashbackvänner, vad tror ni? Är ovanstående scenario en rimlig teori? Själv vet jag inte vad jag ska tro...

https://www.youtube.com/watch?v=CIEZEvx1HfU

Antingen är det som du säger och de vill visa prutte att ukraina inte kommer vika sig. Eller så vill trumpen få ukraina att framstå dåligt för att kunna motivera för amerikaner att man drar in allt stöd och stjäla deras naturresurser. Amerikaner har ju under flera år hejat på ukraina så är inte bara för trumpen att pissa på dem hur som helst

Det är inte så troligt att de faktiskt ville pressa zelensky. Det kunde de gjort bakom stängda dörrar
Citera
2025-02-28, 23:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Husmusen7
Bluff? Nej. Zelensky visar vilken clown han är. Avbryter konstant, ser ut som han åkt kokssläde ut från sin mammas livmoder, han visar ingen respekt för USA, ser ut och beter sig som en fullblodad knarkare, är 0 diplomatisk, beter sig inte som en president, han hör hemma med tangatrosorna på tv som i sina gamla dar.

Han är ju komiker din jävla idiot, tror du inte han kan spela eller för rätt summa?

Kolla upp hans bakgrund.

Han är inte ens en Jude…. Dom brukar nämna det fast dom inte är det…
Senast redigerad av DevilsDen 2025-02-28 kl. 23:57.
Citera
2025-02-28, 23:57
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husmusen7

Exakt den här jävla clownen zelensky måste hålla käften och visa respekt, nu får det räcka. Hela världen vill inte att ett tredje världskrig ska bryta ut för att EU kör proxykrig mot Ryssland i Ukraina. Låt Ryssland ta vad de vill och EU upprättar relationen med Ryssland. Problem solved
Citera
2025-02-28, 23:57
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
De närvarande vill få oss att tro att det är helt kört mellan USA och Ukraina, men detta är enbart för att föra Putin bakom ljuset. (Om det nu går att föra Putin bakom ljuset?).
Nej.

Det är nog Putin som med hjälp av Trump och Dance-Vance gillrade fällan åt Zelenskyj.

Dessa två clowner betedde sig allt annat än statsmanna-mässigt idag, det var pinsamt att lyssna på. Argumenten dom förde fram var typiska Putin-argument, rätt så genomskinligt.

Putin verkar ha ett bra grepp om Trumps kulor, kan det vara nån hemlig inspelning han sitter på som ryktena säger?
Citera
2025-03-01, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Nej.

Det är nog Putin som med hjälp av Trump och Dance-Vance gillrade fällan åt Zelenskyj.

Dessa två clowner betedde sig allt annat än statsmanna-mässigt idag, det var pinsamt att lyssna på. Argumenten dom förde fram var typiska Putin-argument, rätt så genomskinligt.

Putin verkar ha ett bra grepp om Trumps kulor, kan det vara nån hemlig inspelning han sitter på som ryktena säger?

Dom är alla inblandade i detta tillsammans. Finns inga sidor här.

Världsledarna är korrupta kriminella bara, dom manipulerar media för att få med massan i NWO.

Vi har inget annat val än att strunta i det här gamla systemet.

Det är inte Putin mot den o den och Trump mot Zelenskyj o den o den. Dom är alla i samma klubb och gemensamt arbetar dom mot NWO ny världsordning, även Kina är med samt Saudiarabien.

Alla dessa styrs av underrättelse och entitet som varit här länge.

Familjerna har sitt DNA från Nephilim. Hybrid, därför är det viktigt för dom att gifta in sig med rätt familjer, dvs Rotschilds med Orsini etc. Så länge som Nephilim DNA finns med.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-03-01 kl. 00:08.
Citera
2025-03-01, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Trump och Vance agerar så oerhört korkat att det är svårt att tro även då man vet sen innan vilka stora idioter både Trump och Vance är. Men det är så otroligt dumt att visst har tanken slagit en att det måste vara något lurt med det här. Vi vet att Trump och vance är korkade, men kan de verkligen vara så här korkade?

Nu sitter jag och fantiserar om att det hela är ett spel som vi inte förstår helt och fullt ännu och Trump, Vance och Zelensky sitter i trepartssamtal nu och garvar över hur bra spelet gick.

Annars gäller det att Europa steppar upp rejält nu. Vi blir nog tvungna att gå in i krig faktiskt. Ta det steget helt enkelt. Nu vill man höra Macron i presskonferens meddela att "nu skickar vi allt" (envoyer tout en Ruzzie)
Jag hör dig!
Detta är definitivt ett pressat läge och vi kommer att behöva offra allt vi har. Jag ber dig att följa ditt hjärta och sälj allt du äger, köp den utrustningen du kommer över och åk till fronten. Vi behöver dig! bror.
Citera
2025-03-01, 00:06
Medlem
Finns ingen chance att trump låter Ryssland få trilliarder dollars mineraler bara så där.

Kanske inte får någon lösning i år men jag anar ugglor i mossen.
Citera
2025-03-01, 00:09
Medlem
Citat:
Att det, inför närvarande journalister och reportrar, utbryter ett sådant gräl mellan presidenterna är förstås fullständigt unikt och häpnadsväckande! Så pass unikt och häpnadsväckande att det bara måste vara riggat! Inte ens Trump med anhang kan vara så skruvade, den saken är klar.

Här handlar det förstås om ett förutbestämt manus med visst utrymme för "improvisationer". De närvarande vill få oss att tro att det är helt kört mellan USA och Ukraina, men detta är enbart för att föra Putin bakom ljuset. (Om det nu går att föra Putin bakom ljuset?). Exakt vad som finns att vinna på detta för USA och Ukraina är kanske inte helt självklart just nu, men det kanske visar sig?

Nå, Flashbackvänner, vad tror ni? Är ovanstående scenario en rimlig teori? Själv vet jag inte vad jag ska tro...

https://www.youtube.com/watch?v=CIEZEvx1HfU

Om trump och vance har ordnat ett ambush för zelensky så skulle det inte förvåna mig. Man kan nästan tro det. Men av allt att döma är de inte ens så smarta. De är helt enkelt bara som två små barn som så fort någon säger emot dem eller säger något de inte gillar blir fullständigt obstinata och genast måste "ge igen" minst tiofallt mer. Som idag när de till och med misslyckades med att lura av ukraina hälften av ukrainas naturtillgångar, utan att behöva betala ett skit för det. Inte ens det klarade trump och vance av, bara för att deras egon lider av obese fetma.

Så nej, jag tror inte det var riggat. trump och vance är varken så smarta eller så behärskade. de är bara misslyckade.
Citera
2025-03-01, 00:10
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Trump och Vance agerar så oerhört korkat att det är svårt att tro även då man vet sen innan vilka stora idioter både Trump och Vance är. Men det är så otroligt dumt att visst har tanken slagit en att det måste vara något lurt med det här. Vi vet att Trump och vance är korkade, men kan de verkligen vara så här korkade?

Nu sitter jag och fantiserar om att det hela är ett spel som vi inte förstår helt och fullt ännu och Trump, Vance och Zelensky sitter i trepartssamtal nu och garvar över hur bra spelet gick.

Annars gäller det att Europa steppar upp rejält nu. Vi blir nog tvungna att gå in i krig faktiskt. Ta det steget helt enkelt. Nu vill man höra Macron i presskonferens meddela att "nu skickar vi allt" (envoyer tout en Ruzzie)
Sorry, jag önskar du hade rätt, men det är en dagdröm. Europa måste steppa upp big time, vi har en förrädare på tronen väster om pölen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in