Citat:
Ursprungligen postat av
SuperHardStarCore
Stämmer att det inte fungerat, eftersom vi gett på tok för lite.
Alternativet är att mångdubbla stödet och låta Ukraina kriga ihjäl Ryzzhelvetet.
Japp... blir nog absolut snart dags att sätta hårt emot hårt... Putta ut ryssen till ishavet...
Finns snart ingen annan återvändo som jag ser det...
USA har slutat kämpa för demokrati, då får väl vi ta upp kampen (vilket vi egentligen skulle gjort snabbare om vi inte vore så blåögda och trodde vi kunde vända Putin med "business"...
Bara att inse hur jävla dumma vi var i tron att bara vi handlar med honom och hans oligarker så kommer Ryssland bli likt vilket Europeiskt land som helst (och därmed demokratiskt)... Vi gick på en nit helt enkelt...
Han gick bara och sög på sitt jävla hat över Sovjets fall... och satte in "puppets" där han kunde och satte in Berkuts (Vitryssland) så Alexander blev skraj och blev en större puppet...
Och nu står vi här, kan vi gå med på att han skall försvara sina ryssar i Estland, Lettland och Litauen? och ta över dessa militärt... Kan vi gå med på förstör Ukraina för att hans puppet fick flyga tillbaka till Ryssland i panik...
Jag säger nej, jag är dock lite äldre och kommer kanske inte stå på frontlinjen... men om jag får chansen så kanske gör det för att rädda min familj från diktators helvetet... vem vet...