Citat:
Ursprungligen postat av
kallejansson
Det är väl det jag ser som problemet, en demokratiskt vald ledare som beter sig som ett barn och försöker få sin vilja igenom genom hot och mobbning. Till sin hjälp har han sin smått konstiga vice president som försöker hjälpa till genom någon form av avbryta så fort motparten försöker argumentera på ett vuxet sätt.
Att Ukraina inte kunnat hålla ett val under ett krig är en självklarhet för de allra flesta.
Att USAs president försöker köra någon form av vuxenmobbning med vi är störst så lyssna på oss annars jävlar är totalt stört.
Men en spännande värld vi lever i, jag tror iaf att den största förloraren i det hela är Trump men 90% av människorasen är dumma i huvudet (min egen åsikt) så vem fan vet vem vinnaren egentligen är 🥳
Ja det var helt galet verkligen. Men det är ju super tydligt att dom har en agenda med deras mobbning och bad faith och att dom inte vill låta honom prata.
Extrem mobbning på hög nivå.
Och att folk går på deras retorik är faktiskt konstigt tycker jag.
För man behöver inte hålla med om allt någon gör. Även om man skulle tycka om Trump så är det helt okej att inte hålla med i allt, han gör fel precis som alla andra. Trump är inte Jesus.
Och jag tror Vance bara tar detta tillfället i akt att tjäna extra poäng till den smala basen av följare som köper Rysslands propaganda.
Undrar om Trump kommer tycka att han tar för mycket plats om han fortsätter så möjligtvis?
Eller om han bara tyckte det var skönt att någon annan kunde driva den här konstiga ryss propagandan.