2025-02-28, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Den enda som beter sig med heder är Zelensky, till skillnad från Vance och Trump.

Zelenskyj kommer inom snart krypandes och kysser Trumps fötter!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Starkare europeisk försvarsindustri = mindre export av amerikansk vapen till Europa, och ökad konkurrens vid försäljning till tredje part. Amerikansk vapenindustri blir den stora förloraren på det.
Bara det kommer reducera Trumps dagar.
Har svårt att se att den stolta amerikanska krigsmakten som tidigare (med rätta) sett sig som en moralisk världspolis som kämpat mot onda makter gillar Trumps nya politik att trakassera vänligt sinnade grannländer och nationer?
Förmodligen så kommer någon veteran från dom militära styrkorna göra slag i saken och förändra USAs anseende.
Tidigare behövde Trump mest skydd mot vänsterfolk, idag så behöver han nog skydd från sin egen militärmakt.
Säga vad man vill om Trump, det är en modig man som inte är rädd om livet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Tror ni att zelenski återvänder till vita huset? Aldrig i livet. Det där var sista gången. Han sprang därifrån.

Nä, klart han inte återvänder. Han vill ju ha krig, den kokain-torsken.

Varför åka dit, och få fred på sitt land?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Du pratar ju och skriver inlägg din ryzzfitta,
trots att du verkligen är en skit...

Ni är rätt ensamma i världen att lägga skulden på Zelensky.
Den som lärt mig om Zelensky typen var den som talade ryska.....
Not me

Inte alls bubben, alla andra normala ser skillnad på rätt och fel direkt.
Bara Ni som måste köra järnet på propaganda dygnet runt för att försöka förvrida skallen på oss
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Fy fan vad jag älskar Trump! Han är KUNG! Läxar upp det där äckliga lilla trollet!
Kom inte i brallan lille vän. Vi står inför stora utmaningar som kommer drabba oss alla, på olika sätt. Godspeed!
Citera
Medlem
Duvlorts avatar
Borde verkligen nuvarande president och vice president närvara samtidigt i ett möte med en diktator? 🤔
Senast redigerad av Duvlort 2025-02-28 kl. 22:21.
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Zelensky bör va väldigt försiktig. Han vill inte att Trump drar undan Nato från Ukraina
Om USA blir tillräckligt knasiga så upphör NATO att existera, men vi har ju Joint Expenditure Force som ett bättre försvarssammarbete som kan byggas ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Fy fan vad jag älskar Trump! Han är KUNG! Läxar upp det där äckliga lilla trollet!
Haha eller hur! Den där lilla dans-prinsessan krympte några cm efter det mötet 🤣
Citera
2025-02-28, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iamwonderwoman
Tro mig, jag är väldigt långt från en "tokvänstermupp". Jag gillar Vance, men jag tror att samtalet hade funkat bättre om det hade varit bara Z och T. President till president. Jag tar inte parti för någon, jag vill bara att situationen ska lösa sig på ett vettigt och hållbart sätt.
Men kan inte Zelensky klara av ett samtal om USAs president och vicepresident är närvarande samtidigt? Hur klarar han av att styra ett land?
Citera
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svengöran
Mer sjuk människa får man leta efter.
Han säger att han vill skapa fred överallt, samtidigt vill han anfalla Panama, Grönland och jag vet inte allt han rabblat upp under sin korta tid som president.
Lol Grönland! Ingen jävel bryr sig om Grönland. Hade Biden gått in och tagit Grönland så hade ingen brytt sig ett skit. Men bara för att det är Trump som gör det så är plötsligt Grönland världens viktigaste landmassa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Zelensky bör va väldigt försiktig. Han vill inte att Trump drar undan Nato från Ukraina

Då får väl USA lämna Nato och bilda en ny militärallians med Ryssland och Belarus och andra skurkstater.
Citera
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Det är skillnad på peace och appeasment.

Visst är det så.

Det måste dock finnas kvar ett land och en befolkning som kan bygga upp det igen. Annars dog alla för intet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in