2025-02-28, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det jublas i Kreml ikväll men de borde nog vara oroliga. Det lär inte sluta bra för Ryssland, det här.

Slutar det inte bra för Ryssland om USA slutar stödja Ukraina?
Citera
2025-02-28, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Han är inte så klok den där Zelensky som åker till Vita Huset och kräver fler saker än man förhandlat fram och börjar bråka med Trump och Vance. Kallar JD för "Bitch" (visserligen viskande, men vem fan säger så?) osv.

När han tom tappat stödet från Dan Crenshaw och Lindsey Graham så kan man säga att han är körd.

Vad snackar du om? Trump och hans fähund till partner är en skam för mänskligheten.
Citera
2025-02-28, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det jublas i Kreml ikväll men de borde nog vara oroliga. Det lär inte sluta bra för Ryssland, det här.

Putin gjorde ett kostsamt misstag med Ukraina men han är inte dum. Putin fattar att han inte kan lita på Trump, Kina fattar samma och Europa och tom Israel.

Trump spelar bort sina kort när han framstår som en bindgalen grälsjuk kärring
Citera
Medlem
vetingetellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Clownen: "Skriv på avtalet eller så drar vi oss ur Ukraina".

Detta handlar som sagt inte om fred. Det handlar bara om en egotripp för clownen.

Ukrainska ledamöter står rakryggat i TV och försvarar Zelensky nu.
"Vi vek oss inte för aggression från diktatorn i öst. Och kommer inte att vika oss för USA heller."

För USA har en skyldighet att fortsätta ge stöd åt Ukraina och eventuellt dra in sitt land i ett kärnvapenkrig? För donbass och några till områden som du inte visste existerade för några år sedan?

Ja, det är fullt logiskt av USA att ge ultimatum om att antingen tacka ja till ett eventuellt fredsavtal dom lyckats medla fram eller helt enkelt fortsätta kriga utan USA.
Inte ens det hade dom en skyldighet att göra. Men det gjorde dom och därför dom kallar dvärgen otacksam.

Du är hjärndöd.
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Amerikanska marknaden blev inte rädd.
Citera
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinseberg
Du får gärna komma med konkreta exempel på länder som haft demokratiska val mitt under brinnande krig.....

Alla länder någonsin menar du? Konstig halmgubbe. Trump har garanterat freden under valet, det finns inget krig, det är igen bara ännu en ursäkt för er krigshetsare att kunna fortsätta kriget.
Citera
Medlem
Vance tror att det "ovala rummet" är universums medelpunkt. Hur dum är karln?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Betydelseglidning.

Mitt påstående gällde att Zelensky demonstrativt tackade det amerikanska folket och inte Trump som förhandlat fram en möjlighet till fred för hans land.

Den enda korrekta demokratiskt valda ledaren som satt i ovala rummet idag var Trump.

Att du vill blanda in Putin i soppa är för mig ingen åsikt. Vill du ha han levande i ditt sinne hyresfritt är det din ensak.

Det är väl det jag ser som problemet, en demokratiskt vald ledare som beter sig som ett barn och försöker få sin vilja igenom genom hot och mobbning. Till sin hjälp har han sin smått konstiga vice president som försöker hjälpa till genom någon form av avbryta så fort motparten försöker argumentera på ett vuxet sätt.

Att Ukraina inte kunnat hålla ett val under ett krig är en självklarhet för de allra flesta.
Att USAs president försöker köra någon form av vuxenmobbning med vi är störst så lyssna på oss annars jävlar är totalt stört.

Men en spännande värld vi lever i, jag tror iaf att den största förloraren i det hela är Trump men 90% av människorasen är dumma i huvudet (min egen åsikt) så vem fan vet vem vinnaren egentligen är 🥳
Citera
2025-02-28, 21:52
Medlem
Helt rätt av kingen Trump! Pajasen Zelensky måste vakna upp..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
För USA har en skyldighet att fortsätta ge stöd åt Ukraina och eventuellt dra in sitt land i ett kärnvapenkrig? För donbass och några till områden som du inte visste existerade för några år sedan?

Ja, det är fullt logiskt av USA att ge ultimatum om att antingen tacka ja till ett eventuellt fredsavtal dom lyckats medla fram eller helt enkelt fortsätta kriga utan USA.
Inte ens det hade dom en skyldighet att göra. Men det gjorde dom och därför dom kallar dvärgen otacksam.

Du är hjärndöd.

Bra inlägg.

Trump borde få fredspriset.

Den bästa ledaren världen någonsin har haft.

Folk i Sverige är lobotomerade idioter som bygger sin kunskap på arga artiklar på Aftonbladet.
Citera
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Jag tror det sket sig när Zelenskyj menade att också USA så småningom kommer att få bita i det sura äpplet eftersom de är naiva nog att lita på Putin. Då färgskiftade Trump från ljus- till mörkorange och därefter kortvarigt röd. Det verkar ha varit signalen för Vance att gå till attack. Efter det fattade inte jag heller så mycket.
Ett historiskt överTrump.
Citera
Medlem
Jävla Apa Zelensky

So fuckin stupid

Den pojken kan inte stava till diplomati

Snacka om att göra bort sig
och visa inför hela världen
vilken jävla bedragare han är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera