Citat:
Axel må ha få följare på youtube, men detta är inte hans första dans. Axel är känd i sina kretsar, har har en trogen följarskara, och han har ingen historia av att ljuga och förvränga sanningen så som Anjo alltid gör.
Vad tror ni om Anjos framtid som youtubare efter 1a mars?
Filmen kommer vara ett lågvattenmärke trots hans desperata redigeringar i elfte timmen.
Äckligt också att sektvännerna Vad är problemet, Rask och Motvikt alla sett filmen innan Anjo klippte bort offrets namn och gett den sitt erkännande.
Dom här männen tyckte alltså på fullt allvar att det inte var några konstigheter att hänga ut brottsoffret.
Det är fan skrämmande.
Att den förståndshandikappade Dalbin tyckte filmen var bra förvånar dock inte.
Jag tror Anjo kommer få det tufft att göra nåt annat än meningslösa vloggar i framtiden. Han har ju lyckats få den ökända Axel Öhman efter sig.
Axel är känd för att inte ge sig. Han kommer nagelfara ALLT som Anjo producerar som inte är familjevänligt dravel.
Jag ser framför mig hur Cluee återigen kommer våga attackera Anjo och ge igen för gamla oförrätter. Cluee kommer backas 100% av Axel Öhman.
Det är imponerande att Skilleras med så få (ännu) följare har lyckats sätta tonen totalt....
Nånting skrämmer Anjo vad gäller Axel. Han har vid två tillfällen senaste dagarna fjäskat i Skilleras live chatt. Detta har inte funkat så bra för dagen efter har Skilleras återigen lagt upp en ny video med en stor clownnäsa på Anjo.
Tror ni Anjo kommer våga gå till motattack mot Axel Skilleras Öhman?
Filmen kommer vara ett lågvattenmärke trots hans desperata redigeringar i elfte timmen.
Äckligt också att sektvännerna Vad är problemet, Rask och Motvikt alla sett filmen innan Anjo klippte bort offrets namn och gett den sitt erkännande.
Dom här männen tyckte alltså på fullt allvar att det inte var några konstigheter att hänga ut brottsoffret.
Det är fan skrämmande.
Att den förståndshandikappade Dalbin tyckte filmen var bra förvånar dock inte.
Jag tror Anjo kommer få det tufft att göra nåt annat än meningslösa vloggar i framtiden. Han har ju lyckats få den ökända Axel Öhman efter sig.
Axel är känd för att inte ge sig. Han kommer nagelfara ALLT som Anjo producerar som inte är familjevänligt dravel.
Jag ser framför mig hur Cluee återigen kommer våga attackera Anjo och ge igen för gamla oförrätter. Cluee kommer backas 100% av Axel Öhman.
Det är imponerande att Skilleras med så få (ännu) följare har lyckats sätta tonen totalt....
Nånting skrämmer Anjo vad gäller Axel. Han har vid två tillfällen senaste dagarna fjäskat i Skilleras live chatt. Detta har inte funkat så bra för dagen efter har Skilleras återigen lagt upp en ny video med en stor clownnäsa på Anjo.
Tror ni Anjo kommer våga gå till motattack mot Axel Skilleras Öhman?
Anjo må ha flest följare på youtube, men mot Axel är Anjo chanslös.
Anjo är van att kunna tysta folk, när han inte lyckades tysta Axel, utan snarare fick motsatt effekt blev Anjo rädd och vet inte hur han ska hantera och tackla Axel.
Jag hoppas Axel fortsätter granska och inte låter Anjo komma undan med all skit han kommer fortsätta göra i framtiden. Men jag tror tyvärr att sanningen är att Axel tillslut kommer tröttna och släppa Anjo.