2025-02-28, 19:04
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Vad tror ni om Anjos framtid som youtubare efter 1a mars?

Filmen kommer vara ett lågvattenmärke trots hans desperata redigeringar i elfte timmen.

Äckligt också att sektvännerna Vad är problemet, Rask och Motvikt alla sett filmen innan Anjo klippte bort offrets namn och gett den sitt erkännande.
Dom här männen tyckte alltså på fullt allvar att det inte var några konstigheter att hänga ut brottsoffret.
Det är fan skrämmande.
Att den förståndshandikappade Dalbin tyckte filmen var bra förvånar dock inte.

Jag tror Anjo kommer få det tufft att göra nåt annat än meningslösa vloggar i framtiden. Han har ju lyckats få den ökända Axel Öhman efter sig.
Axel är känd för att inte ge sig. Han kommer nagelfara ALLT som Anjo producerar som inte är familjevänligt dravel.

Jag ser framför mig hur Cluee återigen kommer våga attackera Anjo och ge igen för gamla oförrätter. Cluee kommer backas 100% av Axel Öhman.
Det är imponerande att Skilleras med så få (ännu) följare har lyckats sätta tonen totalt....

Nånting skrämmer Anjo vad gäller Axel. Han har vid två tillfällen senaste dagarna fjäskat i Skilleras live chatt. Detta har inte funkat så bra för dagen efter har Skilleras återigen lagt upp en ny video med en stor clownnäsa på Anjo.

Tror ni Anjo kommer våga gå till motattack mot Axel Skilleras Öhman?
Axel må ha få följare på youtube, men detta är inte hans första dans. Axel är känd i sina kretsar, har har en trogen följarskara, och han har ingen historia av att ljuga och förvränga sanningen så som Anjo alltid gör.
Anjo må ha flest följare på youtube, men mot Axel är Anjo chanslös.
Anjo är van att kunna tysta folk, när han inte lyckades tysta Axel, utan snarare fick motsatt effekt blev Anjo rädd och vet inte hur han ska hantera och tackla Axel.

Jag hoppas Axel fortsätter granska och inte låter Anjo komma undan med all skit han kommer fortsätta göra i framtiden. Men jag tror tyvärr att sanningen är att Axel tillslut kommer tröttna och släppa Anjo.
Citera
2025-02-28, 19:18
Medlem

Citat:
Vad tror ni om Anjos framtid som youtubare efter 1a mars?

Filmen kommer vara ett lågvattenmärke trots hans desperata redigeringar i elfte timmen.

Äckligt också att sektvännerna Vad är problemet, Rask och Motvikt alla sett filmen innan Anjo klippte bort offrets namn och gett den sitt erkännande.
Dom här männen tyckte alltså på fullt allvar att det inte var några konstigheter att hänga ut brottsoffret.
Det är fan skrämmande.
Att den förståndshandikappade Dalbin tyckte filmen var bra förvånar dock inte.

Jag tror Anjo kommer få det tufft att göra nåt annat än meningslösa vloggar i framtiden. Han har ju lyckats få den ökända Axel Öhman efter sig.
Axel är känd för att inte ge sig. Han kommer nagelfara ALLT som Anjo producerar som inte är familjevänligt dravel.

Jag ser framför mig hur Cluee återigen kommer våga attackera Anjo och ge igen för gamla oförrätter. Cluee kommer backas 100% av Axel Öhman.
Det är imponerande att Skilleras med så få (ännu) följare har lyckats sätta tonen totalt....

Nånting skrämmer Anjo vad gäller Axel. Han har vid två tillfällen senaste dagarna fjäskat i Skilleras live chatt. Detta har inte funkat så bra för dagen efter har Skilleras återigen lagt upp en ny video med en stor clownnäsa på Anjo.

Tror ni Anjo kommer våga gå till motattack mot Axel Skilleras Öhman?

Det som skrämmer är nog Axels överlägset bättre diskussionsförmåga och kunskap. Jag se att många klagar på Axel, men han har verkligen imponerat på mig. Jag trodde nästan Anjo skulle vinna över honom på sin sida när han fjäskade i kommentarerna på YouTube-streamen, för Axel verkade så välvillig och trevlig.
Nästa dag släppte Axel streamen med titeln ”Lokal och Jennifer FÖRINTAR Anjo”. Jag pustade ut, Axel kan man lita på, hoppas han håller hela vägen!
Det som kan stoppa honom är väl Jockiboi o hans armé av följare kanske, om han börjar mangla med allt och alla kontakter han har.
Senast redigerad av Badrumsbadkar 2025-02-28 kl. 19:25. Anledning: Tillägg
Citera
2025-02-28, 20:05
Avslutad
Youtubekanalen Brott och Blandat kör en video ikväll
"Ett brottsoffers mamma får prata och..."
Han är bra så in och följ
Anjo får som vanligt "smisk på rumpan"
Citera
2025-02-28, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Tack för det du nyss gjorde👍

vadå vadå!?

vad missade jag??

jag vill också ha
Citera
2025-02-28, 20:11
Medlem
Släpps den vid midnatt?
Citera
2025-02-28, 20:13
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
vadå vadå!?

vad missade jag??

jag vill också ha
Kristallgran delade något, men man kunde se Kristallgran TikTok namn
Skyggamygga påpekade att man kunde se Kristallgran TikTok namn
Kristallgran tackade och tog bort inlägget

Inget viktigt eller hemligt.
Citera
2025-02-28, 20:15
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Släpps den vid midnatt?
.
Citat:
Available Mar 1, 2025, 12:00 PM ET.
Citera
2025-02-28, 20:15
Medlem
Om någon ska köpa den imorgon och sprida den, hur går man tillväga?
Citera
2025-02-28, 20:18
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Filmen måste ju laddas upp på en sida där man inte kan spåra vem som laddat upp den.
Citera
2025-02-28, 20:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Chipspatten kommer lacka ur när filmen sprids på fb samtidigt som 3 pers köpt den 😂

Vimeo borde väl funka?

Annars kan du testa bitchute.
Citera
2025-02-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Filmen måste ju laddas upp på en sida där man inte kan spåra vem som laddat upp den.
Hur laddar man ner den då?
Citera
2025-02-28, 20:31
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Hur laddar man ner den då?
Skärminspelning eller liknande kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera