2025-07-22, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke kastar Anjo under bussen
Simon kaster Sekten under bussen
Sekten kastar Simon under bussen
Anjo löser tvister med Cluee
Anjo löser tvister med Lokal
"Någon" har ringt/mailat/messat Temusekten för att förmå dom sluta, vilket har fungerat helt eller delvis

Va fan är det som händer?
Varför fungerar inte hot och uthängningar längre?

Mitt i allt detta finns minst två, eventuellt tre, gubbar som svettas en hel del, och det beror inte på sommarvärmen

Även fast Jocke sa sådär i podden så är dom ändå vänner, Anjo vet vad Jocke tycker om att han har släppt allt så att säga att Jocke kastade honom under bussen är fel då dom redan har diskuterat saken.

Kan ju vara så att ingen av dom orkar hålla på?
Anjo & Lokal lovade ju att inte snacka om varandra mer vilket dom verkar hålla.

Tror faktiskt inte någon svettas så mycket över dessa saker du tror och det kommer du bli varse om snart.
Citera
2025-07-22, 19:52
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag tyckte alla diskuterade ganska mycket dock pratar ju Anjo mest det har du rätt i men han var ändå lugnare än tidigare.
Det kommer säkert när Anjo är hemma från semestern.
”Vi kommer lägga upp ett avsnitt i veckan!”
sa GingerBaronen. Jag antar att de inte snackat ihop sig om det (heller).

Får ändå säga att det är smart av dem att inte lägga upp det på YouTube. Då hade man kunnat se de låga visningarna.
Citera
2025-07-22, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Vi kommer lägga upp ett avsnitt i veckan!”
sa GingerBaronen. Jag antar att de inte snackat ihop sig om det (heller).

Får ändå säga att det är smart av dem att inte lägga upp det på YouTube. Då hade man kunnat se de låga visningarna.

Men dom har väl semester som dom flesta andra.
Så dåliga visningar var det väl inte om man slår ihop det? samt ganska många lyssnare på Spotify.
Citera
2025-07-22, 20:16
Medlem
Citat:
Så dåliga visningar var det väl inte om man slår ihop det? samt ganska många lyssnare på Spotify.

Hur kommer det sig att Anjos kanal har gått utför sedan årsskiftet enligt dig?
Citera
2025-07-22, 20:18
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
”Semester”? Den var kul! Verkar det som någon av dem har det? Alla lägger upp videor som vanligt och YouTubers som tar semester riskerar att deras tittare hittar något annat att kolla på om de inte lägger upp.
Hur många lyssnare hade de på Spotify på första avsnittet förresten?
Citera
2025-07-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hur kommer det sig att Anjos kanal har gått utför sedan årsskiftet enligt dig?

Men det har ju redan diskuterats så mkt i denna tråd, jag håller med till viss del men att Anjo gåunder pga kanalen kommer inte hända fast många tror det.
Citera
2025-07-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Semester”? Den var kul! Verkar det som någon av dem har det? Alla lägger upp videor som vanligt och YouTubers som tar semester riskerar att deras tittare hittar något annat att kolla på om de inte lägger upp.
Hur många lyssnare hade de på Spotify på första avsnittet förresten?

Det blir nog ett podd avsnitt när Anjo är hemma ska du se du behöver inte vara orolig det kommer.
Citera
2025-07-22, 20:23
Medlem
Citat:
Men det har ju redan diskuterats så mkt i denna tråd, jag håller med till viss del men att Anjo gåunder pga kanalen kommer inte hända fast många tror det.

Anjo kan nog klara av att hålla sig kvar om han hittar ett nytt ämne som lockar tittare.

Men han måste klippa bandet till Rask eftersom hans dåliga rykte smittar av sig på Anjo.
Citera
2025-07-22, 20:25
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Det blir nog ett podd avsnitt när Anjo är hemma ska du se du behöver inte vara orolig det kommer.
Tack! Jag som var så orolig! Jag försökte räkna på fingrarna till en vecka men det fungerade inte!

Anjo behöver för övrigt förklara varför Motvikt stödjer Simons uppfattningar och inte hans. Att det inte kommit en video än pekar på att han inte vet vad han ska säga.

Nästa avsnitt:
”Varför Motvikt inte förstått vad Anjo menar”?

Förresten; du missar väl inte Baronathonet med Axel på fredag? Det kommer bli en härlig tid!
Citera
2025-07-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Anjo kan nog klara av att hålla sig kvar om han hittar ett nytt ämne som lockar tittare.

Men han måste klippa bandet till Rask eftersom hans dåliga rykte smittar av sig på Anjo.

Men om man kollar på hans visningar så är det just drama som får flest visningar.

Han kommer inte göra sig av med Rask dom är vänner så tror inte det kommer hända.
Citera
2025-07-22, 20:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Men om man kollar på hans visningar så är det just drama som får flest visningar.

Han kommer inte göra sig av med Rask dom är vänner så tror inte det kommer hända.
Vänner snackar inte skit och utnyttjar varandra.

Varken Anjo eller Rask är vänmaterial.
Citera
2025-07-22, 20:34
Medlem
Citat:

Det blir svårt att hitta ett nytt drama som lockar så många tittare igen. Särskilt om man ska vara försiktig och inte ägna sig åt förtal. Det handlar om en fin balansgång som Anjo måste lära sig om han ska fortsätta med drama.

Tyvärr är vänskapen mellan Anjo och Rask inte äkta utan en opersonlig chatt-vänskap.

Tyvärr för Rask men enklare för Anjo att avsluta tack och lov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in