2025-02-28, 19:37
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://pbs.twimg.com/media/Gk5PQiQXQAEKa5E?format=png&name=900x900

Trumps uttalande

HAHA ungefär som när man gick i grundskolan på den gamla goda tiden. Skickad till skamvrån, synd att han inte hade en dumstrut att dela ut till VZ
Citera
2025-02-28, 19:38
Medlem
kalkryggars avatar
Nu om någon gång är det fan dags för våra svenska och europeiska politiker att sätta ner foten och fråga Trump vad i helvete han håller på med.

Men Trump och Vance beter sig så oerhört respektlöst att det är svårt att ta in att vuxna människor gör så och det framför världens tv-kameror. Så man undrar nästan lite om detta är ett slags skådespel av någon anledning som vi inte känner till ännu.

Om inte så måste fan folk börja sätta ner foten nu mot Trump och Vance. Kristerson måste gå ut redan ikväll framför tv-kamera och säga att han redan ikväll kontaktar Trump för att protestera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Zelensky Visits Trump, with Press Conference - LIVE Breaking News Coverage

https://www.youtube.com/live/ZE7qCkYbCbg?si=WJm6gw2ReR46l5hM

Intressant som fan...Zelensky har "inga kort att spela med" han ligger väldigt illa till nu.

Kan vi hoppas på fred nu?
Hur fort kan Trump fixa det hela tro?
Varför bara det korta klipet från en lång presskonferens. Här är hela videon : https://www.youtube.com/live/IxkBYZHIamM?si=lc9UShe-Uzd-y5Kc
Citera
Medlem
Kapitulation är inte fred, det är att bli ockuperad av en anfallande Putler.

Trump är en dåre som försöker sälja in det som fred.
Citera
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Herregud. Media kommer frossa i det här.

Zelenskyj beter sig som en idiot måste jag säga. Trump kunde försökt vara lite lugnare, han tappade tålamodet och ropar om Clinton och Biden. Vilken jävla soppa.

Fan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Snälla rara, gå in och sök lite på hur Europas militär ser ut, du kommer nog att bli chockad. Har du inget koll på läget när det är så här pass allvarligt?

UK har kanske 150 stridsvagnar TOTALT. Det räcker inte ens i en vecka i Ukraina kriget.

Du kanske skulle läsa på hur Ryssens armé ser ut?
Kunde inte ens ta Ukraina men nu ska dom ta hela EU själva?
Du är fan HELT blåst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Kom du på det NU?

Nej, tro mig. Det har jag tyckt sen han blev president första gången.
Men det är bekymmersamt hur obildade amerikaner är som röstar fram en sån här narcissist.
Citera
2025-02-28, 19:39
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Trump och Vance skämde ut sig själva och hela USA.

Så jävla sjukt pinsamt att man som icke innevånare i Trumplandet att behöva skämmas så sjukt jävla mycket... det gör fan ont i hela kroppen...

Hur jävla dum i hela jävla huvudet får man vara... Trump/Vance vill ha ett "tack" för att dom helt vänt kappan och slutar ge någon form av support för demokrati till ett allierat land. Skall Zelinski tacka Trump och Vance?

Kom igen nu USA innevånare, vakna förhelvete...

USA's största jävla misstag de senaste 40 åren är att inte utveckla skolan... så många idioter i ett sådant mäktigt land är så sjukt jävla sorgligt...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Som en 25-åring med galopperande Alzheimers?

Trump framstår allt mer som på väg in i nivå med där Biden var i samma ålder; fast i brandgult.

Vance imponerar ungefär lika mycket som någon som skryter med att vara intellektuellt tillbakastående och precis har skitit på sig. Han är skadat gods och inget annat. Kan vara den sämsta vicepresidenten såhär långt på denna sidan sekelskiftet 1800-1900.

Att se dessa två halvapor är ju lite som att kolla på Helan och Halvan på tjackavtändning.

Då har du inte sett en presskonferens med Joe Biden. Trump kan ta frågor i flera timmar, 80+ som han är. Betydligt bättre skick än dom 80+ jag känner.
Nah, Vance är grym. Vet som är viktigt, vet vad som behöver prioriteras. Han kommer förmodligen ta över efter Trump om han fortsätter göra ett gott arbete.
Citera
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Du ligger som vanligt på usel argumentationsnivå, med patetiska uttryck som "IQ-befriad cuck". Det är snarare du som är IQ-befriad i så fall... jag tycker Trump gjorde rätt som sa sanningen till Zelensky. Det behövde han och Europa!
Du fattar ingenting som vanligt.
Ger man sig för idioter, vägrar man att stå upp för frihet hos länder som på allvar söker en fungerande demokrati då lägger man sig också naken för utvecklingen framöver i världen.

Ta en rejäl titt på vad som händer runtom i världen. Fattar du något kommer du att förstå att om man inte klarar av att stå upp för frihet och demokrati och fred så kommer världen att förändras och det kan gå mycket snabbare än man tror.
Citera
Medlem
Bakaxels avatar
Haha det är så bisarrt att se den här farsen utspela sig. Trump och hans bihang tacklar världsavgörande frågor som att det är någon slags afterwork de är på. Sprutar ur sig officiella uttalanden åt alla håll och kanter och sen drar det tillbaka direkt "haha vadå har jag sagt detta?".

Det enda Putin behöver göra är att sitta tryggt i fåtöljen och sörpla i sig ostron medan Trump flyttar schackpjäserna åt honom. Hur många gånger har Putin fått tillfälle att korka upp sedan Trumps installation? Det är väl snarare en oavbruten fest som pågår i Kreml
Citera
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Trump beter sig som en idiot, det är för att han är en idiot.

Det finns stora risker med att ha en dåre i vita huset.

Förmodligen kommer Trump bli avsatt av de andra högsta instanserna, domstol eller senaten.

Kan inte tänka mig att han kommer sitta 4 år.
Eller hur? När får armén nog? När får folket nog?
Eller är korruptionen och dumheten för långt gången i usa?

Jag hoppas att det kommer kraftfulla fördömanden från eu. Skriver inte ens Sverige då våran regering inte skulle känna igen en ryggrad om de så vore på hemmafest hos familjen Predator.

Tyvärr tror jag även EUs pinsamma kår är för ynklig. Man får väl sätta sitt hopp till Kallas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in