2025-02-28, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Satan vilka arslen Trump och Vance är. Och i Putins ficka! För de som inte redan förstått det.

Rysskorten är redan spelade. Vi vet att Trump verkar för fred och för amerika. Korten spelades 2016, det är 2025 nu lilla vän.
Citera
2025-02-28, 19:35
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja han är på en annan planet nu, den jävla clownen har tappat kontakten med verkligheten totalt. Ja om alla drar sig ur så har han ju ändå noll chans och även utan enbart jänkarna är han körd så hur tänker dvärgen? Han offrar gärna alla män i hela Ukraina för att han ska kunna fortsätta håva in miljarder? Äckliga psykopat.

Ja när kokainruset har avtagit för dvärgen hoppas man fan att han nyktrar till så dessa galenskaper kan få ett slut.

Har inte röstat på 20 år och lär inte göra det nu heller. Det här landet behöver en revolution.
Varför skulle han ge 50% av alla framtida mineraler som Ukraina gräver upp?
Jävligt idiotiskt avtal sen kommer eu vara där och upprätthålla freden och inte få ett korvöre för det medans usa täljer guld.
Citera
2025-02-28, 19:36
Medlem
F.Hansens avatar
Frågan är hur länge neoconsen låter Trump leva.
Om man antar att Jeffrey Sachs historiebeskrivning är korrekt kommer samma typ av människor som mördade Jfk göra samma sak igen. Inte att Jeffrey har nått med det att göra då, men man kan anta att Eisenhowers varningar om militärindustriella komplexet och Jfks secret society speech syftade på detta komplex som uppenbarligen har militära förmågor i världsklass och unipolära ambitioner historiskt antagligen längre tillbaka än andra världskriget.

Trump och Vance signerade nog sin egna död genom sitt agerande här.
Senast redigerad av F.Hansen 2025-02-28 kl. 19:55.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag trodde meningen med mötet var att komma fram till hur man ska nå fred, inte att "äga" någon.
Blir så vettu när en person som zelensky inte har några kort att spela med och försöker syna Trump.

Zelensky är uppbarligen inte van med mostånd märkte man, men det är dags att han vänjer sig.
Senast redigerad av topnotchG 2025-02-28 kl. 19:40.
Citera
Medlem
insertrandomnames avatar
Jag sitter och ser på presskonferensen nu, så kan inte direkt säga att den är inställd.
Citera
2025-02-28, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Zelensky är en riktig jävla pajas. Han är högst delaktig i att varför Russland invaderade Ukraina.
SANT!!! Vilket mardrömsmedia undanhållit mot bättre vetande!!
Citera
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Zelensky mer eller mindre utkastad från Vita Huset, presskonferensen inställd.
Zelensky har gjort bort sig totalt och nu har USA tappat tålamodet med honom.
Citera
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Vad fan snackar du om?

1) USA stödjer inte Europa militärt. USA placerar ut trupper i Europa för att det ligger i deras intresse. Vad tror du allianser och utrikespolitik är, välgörenhet? Att USA vill ha militär närvaro i Europa för att vara snälla?

2) Vad han anser är helt irrelevant.

3) Krigshetsaren Zelensky? Ryssland invaderade. Detta kriget och varje liv som släcks är 100 % Rysslands fel. Inga undantag.

Men om jag förstår dig rätt, om Sverige blir invaderat och vi försvarar oss så är vi alltså krigshetsare?

4) Trump visar att han är fullkomligt inkompetent när det gäller utrikespolitik. Det han gör är inte bara skadligt för Europa utan även USA, och en enorm gåva till Ryssland och Kina. Hans inkompetens är dock inte det värsta i allt detta. Det värsta är att Republikaner som faktiskt vet hur världen fungerar sitter helt jävla tysta och låter det fortgå. Ryggradslösa quislingar.
1.USA stödjer i högsta grad Europa både ekonomiskt och innovativt Europas försvar.

2. Vad han anser är enligt mig väldigt relevant. Det är endast han, Putin och Zelensky som kan få stopp på kriget. Varken Putin eller Zelensky vill att kriget ska sluta. Putin är väl närmast med hjälp av Trumps medling. Snygg ad hominem av dig här förresten.

3. Om Sverige skulle bli invaderat. Skulle jag verkligen hoppas på att vår statsminister i första hand medlade med nationen som invaderat oss. I andra hand skulle jag uppskatta om vår statsminister visade tacksamhet mot nationer som stödjer oss militärt. Varje chans som uppstår till fred ska även tas. Om ditt ad baculum är att rädda människoliv skulle väl detta vara prioriterat? Slutligen skulle jag hoppas att vår statsminister inte lägger sig i andra suveräna nationers val för att svänga stödet till vår nations intresse.

Din betydelseglidning på krigshetsning är ej korrekt.

4. Detta är så Europapopulärt att det knappt går att bemöta. Quisling är dessutom inte det du tror.
Citera
Medlem
prominentens avatar
Jag följde det med stort intresse och ser inget krigshetsande.
Citat:
Ursprungligen postat av svengöran
Skojar du?
Lyssnar du på vad Trump säger?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag trodde meningen med mötet var att komma fram till hur man ska nå fred, inte att "äga" någon.
Vi är inne i idiocracy nu, det är politik för 14-åringar i förorten som är inne.
Bara man gapar högt vinner man, om det man säger är sant eller inte är inte relevant för idioterna som röstar förstår ändå inget av det som sägs.
Citera
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dörren
Det var nog inte riktigt det han sade om jag minns rätt, han sade att usa skickat mer än någon i Europa, inte i sin helhet.
Vilket stämmer.
Han sa att USA skickat mer än Europa och hävdade att dom gett 350 miljarder vilket är skitsnack.
Citera
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det skulle inte förvåna mig om Kina/Brics gick in, räddade freden och snodde kakan nu. Genom en överenskommelse med Putin. Därmed skulle USA tappa ansiktet totalt, tappa massor av sympatier över hela världen och få det väldigt svårt framöver. Hela det västliga samarbetet är dessutom i total gungning.

Imponerande av clownen att kunna förstöra så mycket på så kort tid.
Fem veckor och snubben har redan raserat USA's anseende i väst. Ingen kommer lita på USA, förutom Ryssland, som kommer lita på att Trump på helt eget initiativ kommer leda USA mot kollaps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in