2025-02-28, 18:56
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
HAHA visar bara hur dåligt isatt Donalds och JD är snacka om att dem blev dragna vid näsan, UA president visar COJONES som ingen annan har och han gick med segern ut från WH!

Om Cojones är att sitta med armarna i kors som ett barn och bli tillrättavisad av JD och Trump så är du ute och cyklar. Han blir totalt överkörd av husse och är på snudd till gråt i halsen.
Citera
2025-02-28, 18:57
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12
Haha
Fy fan detta var det bästa jag sett av Trump?!

Snacka om pälsa av den lille fule dvärgen

Jag förstår ju att Sveriges Television och TV4 inte kommer att sända allt det här när Trump tar upp precis allting om hur allting börjar det med Obama på Lilla Hunter by den som sprang runt i Ukraina med sin dator.

Och jag bara älskar när vicepresidenten vance hoppar in i debatten.

Det här är verkligen någonting som jag hoppas att ni svensk jävlar får se vad ni äntligen börjar fatta att det går riktigt ordentligt jäkla illa i kriget.
Och det blir nog inte mycket avtal att skrivit här ikväll

Vi tackar den gode guden för att han såg till att Trump blev president.
Och ni svensk jävlar kan dra åt helvete som trodde på Ukraina och vinst i kriget mot världens största land.

Min kväll är räddad. Enda som är nöjdare än jag är nog Putin som sitter i Moskva och äter popcorn och skrattar ihjäl sig.
Dvärgen är körd... Men fortsätt ni stoppa in pengar i skräp landet Ukraina.
TV4 visade precis de hetaste ordväxlingarna.

Men, vad är det här för jäkla cirkus? Trump och Vance kan ju för fan inte ett jävla skit om konflikten, de framstår som dårar.

Zelenskyj vann precis hela övriga västvärldens sympatier, han är bra stark den där lilla judedvärgen.
Citera
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Zelensky Visits Trump, with Press Conference - LIVE Breaking News Coverage

https://www.youtube.com/live/ZE7qCkYbCbg?si=WJm6gw2ReR46l5hM
Satan vilka arslen Trump och Vance är. Och i Putins ficka! För de som inte redan förstått det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ser det hända på BBC (live, med lätt fördröjning) och detta är obetalbart. De här båda kommer INTE överens något vidare. Trump dundrar "You're gambling with World War Three!" och önskar sig mer tacksamhet från Zelensky.

Och litet senare snurrar Trump in på att snacka om "Russiagate".

Såpopera för pöbeln.
Citera
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Hahahaha diktatorn ser ut som en utskälld liten skolpojk! Ut med Zelensky clownen nu!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Kolla kroppspråk

trump ihopsjunken

??? Du hör inte vad han säger eller är du döv???
Citera
Medlem
DaEzzs avatar
Trump har tagit med sig Vance, de gaddar ihop sig mot Zelensky i ett bakhåll inför kamerorna och det blir cirkus av hela skiten. Zelensky viker inte ner sig inför Trump´s och Vances lögner och hot och Trump börjar skrika osammanhängande om "Russiagate". Kaos följer.

Det står nu solklart att Trump, med Vance i bakgrunden aldrig har varit seriös när det gäller fred, han tänker sälja ut Ukraina till Putin oavsett vad Zelensky säger eller gör och samtidigt hugga Europa i ryggen.
Citera
2025-02-28, 18:58
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
TV4 visade precis de hetaste ordväxlingarna.

Men, vad är det här för jäkla cirkus? Trump och Vance kan ju för fan inte ett jävla skit om konflikten, de framstår som dårar.

Zelenskyj vann precis hela övriga västvärldens sympatier, han är bra stark den där lilla judedvärgen.

Sympatier eller inte från resterande av västvärlden duger inte mycket till. Utan USA faller dem platt och enbart med hjälp av Trump administrationen kan dem få några smulor över till sig själva.
Citera
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12

Det behövs en man med Pondus som säger åt när ni vet vargen att det är slut med fria pengar det är slut med stora lyxbåtar och massa lyxhus runt om i världen.

Utan avtal så är det Bye bye.
Lyxbåtar och hus??, alltså ni ryzzar är f-n i mig helt efterblivna.
Citera
Medlem
Donald Trump är ta mig fan helt jävla otroligt sjuk i huvudet.
Citera
2025-02-28, 18:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Trump har tagit med sig Vance, de gaddar ihop sig mot Zelensky i ett bakhåll inför kamerorna och det blir cirkus av hela skiten. Zelensky viker inte ner sig inför Trump´s och Vances lögner och hot och Trump börjar skrika osammanhängande. Kaos följer.

Det står nu solklart att Trump, med Vance i bakgrunden aldrig har varit seriös när det gäller fred, han tänker sälja ut Ukraina till Putin oavsett vad Zelensky säger eller gör och samtidigt hugga Europa i ryggen.
Solklar analys men få MAGA trollen att fatta det.....
Citera
2025-02-28, 18:59
Medlem
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Zelensky Visits Trump, with Press Conference - LIVE Breaking News Coverage

https://www.youtube.com/live/ZE7qCkYbCbg?si=WJm6gw2ReR46l5hM

Det här är så jäkla underbart att jag sitter här och bara hoppar i soffan.
Det här är nog det bästa som har hänt de senaste fem åren eller tre kanske äntligen får den där lilla äckliga dvärgen att höra vad han har ställt till med.

Det här kan bara en president som Donald Trump Saga åt den där äckliga tiggaren. Alla andra presidenter vågar inte använda riktiga ord eller säga sanningen som den är.

Sverige skulle verkligen behöva en president i Donald Trumps klass.

Jag hoppas att så många som möjligt såg det här för det här är precis vad som behövs när USA säger till den lilla äckliga dvärgen hur läget ligger till att Ukraina är körda.

Nej som inte känner till den ukrainska mentaliteten kan jag säga att de är så här pass dumma och de tror alltid de är mer än alla andra.

Snälla låt nu äntligen Putin köra över landet totalt och sen bygger vi parkeringsplats där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in