2025-02-28, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är ju ett toppenläge för någon kreatör med utgivningsbevis att granska Anjo och "dokumentären"!

Vore inte det toppen?

Det kan gälla en youtubare, journalister, reportrar jag vem som helst. Bjästa borde ringa en klocka. Kanske någon som aldrig har gjort något journalistiskt jobb men är taggad, kunnig, ivrig att lära att klippa ihop Anjos galenskap före videon och hans klippande in i det sista. Hans julfirande med familjen Book, hans attacker på Linnea i ett helt år, hans kvinnosyn, knulldockepratet och HINK varje vecka i över ett år.

Ja det finns att ta här!

Granska Anjo för fan! Det vore intressant att syna en stor kreatör på YT med en massa följare. Visa vad han står för. Attackerna på Linnea, uthängandet av ett offer för våldtäkt när hon var ett barn, Antonios alla brott ska fram för att man ska se vem Anjo försvarar och försöker vitmåla.

Det är så man önskar att man hade möjlighet själv. Det är ett guldläge.

Finns ännu mer material att bifoga till en eventuell dokumentär om Anjo. Anjos behandling av Verz (som knäckte honom), alla de privatpersoner och följare som Anjo på ett fult sätt hotat att hänga ut på sin bedrövliga kanal och, inte att förglömma, Anjos möjliggörare Ninetone och hans "manager" Stefan H som hjälpt den obildade stackaren Anjo att förverkliga sina vansinnigheter.
Citera
2025-02-28, 03:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Finns ännu mer material att bifoga till en eventuell dokumentär om Anjo. Anjos behandling av Verz (som knäckte honom), alla de privatpersoner och följare som Anjo på ett fult sätt hotat att hänga ut på sin bedrövliga kanal och, inte att förglömma, Anjos möjliggörare Ninetone och hans "manager" Stefan H som hjälpt den obildade stackaren Anjo att förverkliga sina vansinnigheter.
Verz uthängning och det privata samtalet fick mig att må fysiskt illa.
Glömmer aldrig det.
Citera
2025-02-28, 03:45
Avslutad
Anjo är jävulen personifierad.

Jag gråter när jag hör Verz

Tack skilleras för att du visar vem Anjo är, den värsta sidan av honom.
Han är vidrigt ond.

https://youtu.be/YayeRyPSPeA?si=KIx1Uw6_Ro4ZaEc4
Citera
2025-02-28, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Hahaha, helt jävla sjukt. På riktigt rätt pinsamt att behöva ta bort sin like för att jag skrev om det här, kan ju lika gärna bara säga att han stöttar sin vän som lanserar en dokumentär (precis som Anjo stöttade Jockes serie om socialpapperna).
Nu vet jag inte om jag missförstår dig? Jocke tog alltså bort sin like när det första gången skrevs om den här. För nån vecka sen. Ha de’!
Citera
2025-02-28, 07:05
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Man kan inte kalla någon för expert på någonting när personen inte ens arbetat med det. Det enda hon har är en juristexamen, finns inga tecken på att hon jobbat varken i domstol eller på någon advokat/juristbyrå.
Då förstår jag, jag trodde hon hade jobbat som jurist nen inom annat område bara.
Och ja att kalla henne expert blir ju fel
Citera
2025-02-28, 07:11
Medlem
Mikkkas avatar
Härligt att Anjo samtidigt som han försvarade sig och sin våldtäktsfilm visade vilken suverän farsa han är. Ungen skriker på uppmärksamhet hela videon, men Banjo måste ju prata om sin dokumentär där han hänger ut våldtäktsoffer, det borde ungen förstå.

Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vi får se var allt landar.

Men min spontana tanke är att allt kommer rinna ut i sanden.

Jag tror inte wempa kommer släppa nåt, det har gått så lång tid.

Men jag vet inte.

Jag har däremot blivit restriktiv med att yttra mig här.
Med all rätt.

Jocke och Anjo har tidigare varit anklagade för samma sak som Antonio. Då går man över lik för att tysta folk.

Låt dom inte tysta dig, det här är ett gäng särskoleelever som har fått luft. Diagnosbarn som har blivit myndiga och famlar fritt. Jag väntar fortfarande på att fettsäcken Banjo ska dyka upp, nu har de doxat mer en ett halvår utan att få fram något, förutom idioten 400ben då.
Citera
2025-02-28, 07:21
Medlem
Jag tror allt kommer falla platt.
Folk kommer se filmen, och bara rycka lite halvtamt på axlarna åt alla felaktigheter. ”De va väl inte så farligt? Han säger ju bara si, hon sa ju faktiskt så, Anjo är kung!”
200k pers kommer tom älska o sprida ordet om mästerverket och Anjo blir hyllad som YouTubes Janne Josefsson.
Vi har sett det förut och det gör mig otroligt besviken.
Citera
2025-02-28, 07:44
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Jaaaa det har du så rätt i tror jag, den galna advokaten som hjälpte Gunilla och någon mer. Ha ha ha snacka om att gräva graven lite djupare hahaha

Den advokaten är också anlitad av en annan "folkkär" filur, nämligen Runar Sörgaard
Citera
2025-02-28, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Verz uthängning och det privata samtalet fick mig att må fysiskt illa.
Glömmer aldrig det.

Kanske tre delar vore någonting då?
Citera
2025-02-28, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Den advokaten är också anlitad av en annan "folkkär" filur, nämligen Runar Sörgaard

Gunilla, Runar och Antonio Book

Vem ska betala honom? Att Gunilla och Runar kunde klösa fram lite pengar tvivlar jag inte ett dugg på, men Antonio? Mamma och pappa kanske.
Citera
2025-02-28, 07:58
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Gunilla, Runar och Antonio Book

Vem ska betala honom? Att Gunilla och Runar kunde klösa fram lite pengar tvivlar jag inte ett dugg på, men Antonio? Mamma och pappa kanske.

Antonios far fick ju ett större arv efter sin far, så Roberto får väl öppna plånboken
Senast redigerad av cheringen 2025-02-28 kl. 08:06.
Citera
2025-02-28, 08:20
Medlem
Kollade några minuter på en video som Dalbin gjort för nära en vecka sedan.

Herregud vad dum han gjorde sig.

Och varför gå ut med att man sett filmen och endast påstå att den är bra för man lovat att inte säga något.

Då kan man ju inte recensera filmen.

Dalbins kunskaper i juridik var visst inte så mycket att hänga i granen heller.

Har sett i div kommentarsfält hur konstigt han resonerar.

Var inte Dalbin en kritiker till Anjo först?

Minns jag helt fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in