Citat:
Ursprungligen postat av
EricFrederickTrump
3 senildementa galningar är väl mer passande epitet på personerna med tanke på deras konspirationsteoretiska åsikter. Du gillar ju iofs konspirationsteorier ditt inlägg är knappast oväntat.
Vad ska vi ha istället för "woketrams"?
Kristna filmer? Ge i såfall flera framgångsrika exempel tack.
Vad det gäller Oscars galans nya regler så är det bara kulturkrigare som är emot dom.
Dom är så lama att det inte är några problem att komma runt dom.
Oppenheimer vann förra året. En film med bara vita skådespelare i huvudcasten.
Så det du skriver är trams. Men det vet du såklart. Du gillar att tramsa.
Om reglerna är så lama är det nog lika bra att de skrotas, tycker du inte?
Jag tror faktiskt inte nån av ambassadörerna är senildementa, men det må så vara. Det hela är, som sagt, mest en belöning för att de stod upp för Trump och MAGA medan majoriteten stod upp för Harvey Weinstein och gick på Diddys fester.
Vad gäller "kristna" filmer är jag ingen expert men den där Gibsonfilmen om Jesus var ju en succé. Har inte sett den då jag tycker den känns lite smaklös. Jesu sista frestelse var bra. En klassiker. Omen har ett kristet tema. Klassiker även den. Exorcisten med von Sydow.
Oppenheimer var för övrigt skitbra. Den har ju ett existentiellt tema och kryddas med undergångssymbolik, men kan knappast kallas kristen.
Edit: Mark Wahlberg är MAGA. Kanske han kan ta över när Voight går bort. Men jag tror de flesta MAGA-bäöjarna inte bryr sig om slådisars politiska åsikter. Det är mest jagsvaga stackare som gör. Som du.