2025-02-06, 22:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Har du abonnemang på Max? Själv streamar jag på min laptop.
Självklart inte abonnemang eftersom det inte är gratis, vad jag förstått det så är Max en förläggning av Kanal5's produktioner, därför kräver jag att....öh...Wahlgrens och allt annat visas på Femman också
Citera
2025-02-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Självklart inte abonnemang eftersom det inte är gratis, vad jag förstått det så är Max en förläggning av Kanal5's produktioner, därför kräver jag att....öh...Wahlgrens och allt annat visas på Femman också
Då får du vänta en vecka till...
Citera
2025-02-07, 12:31
Medlem
enfindams avatar
Vilket kaosartat och festligt ɓröllop! Stackars pedanta Bianca som stod mitt i det här kaoset. Benjamin och Biancas insats som toastmasters var oförglömlig. Jag satt bara och undrade hur mycket det hela hade kostat...
Citera
2025-02-07, 21:17
Medlem
enfindams avatar
Citat:
"Ni bluffar" det var kl 21.00 på femman, ett byggprogram fick förkörsrätt

Varför ska Linus hålla tal men inte Nicklas, det är orättvist
Det brukade sändas 20 00. Dom har tydligen ändrat sändningstider.n
Citera
2025-02-21, 08:37
Medlem
enfindams avatar
En ananas i poolen som man skär sig på, vilka lyxproblem! En smekmånad på Sri Lanka och besök på en ananasodling som visade sig vara en soptipp
Citera
2025-02-27, 21:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
En ananas i poolen som man skär sig på, vilka lyxproblem! En smekmånad på Sri Lanka och besök på en ananasodling som visade sig vara en soptipp
Hur pinsamt var det inte när Pernilla tyckte att det var en bra ide att prata om sina indiska körsbär med Safariguiden, och problemet var inte att dom inte hittade rätt ord, utan att hon ville prata om sitt träd

Sen käkade dom upp folkskiten från en hotelldirektör
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-27 kl. 21:21.
Citera
2025-02-27, 21:30
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Var tvungen att se ett avsnitt idag. Det var på Pernillas honeymoon.

Fy fan va korkad och vidrig hon verkar. Hon styr ju och ställer med sin man, Christian. Allt är skit tydligen, både maten, underhållningen, hotellet, människorna. Hennes okunskap och ointresse för andra kulturer visar hur ointelligent och penibel hon är.

Stackars hennes man säger jag bara.

Hon var väl en bra person förr, eller? Pinsamt beteende.
Citera
2025-02-27, 21:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Var tvungen att se ett avsnitt idag. Det var på Pernillas honeymoon.

Fy fan va korkad och vidrig hon verkar. Hon styr ju och ställer med sin man, Christian. Allt är skit tydligen, både maten, underhållningen, hotellet, människorna. Hennes okunskap och ointresse för andra kulturer visar hur ointelligent och penibel hon är.

Stackars hennes man säger jag bara.

Hon var väl en bra person förr, eller? Pinsamt beteende.
När Pernilla tycker att det är stelt att dom får en solokonsert från en indiskt Ka(r)ma Sittra grupp då svarar hon med att göra som det lilla barnet & helt öppet sitta le och fnittra över att indierna kan vara seriösa med sin folkmusik så att även dom blir lika obekväm som hon är i situationen, huvudsaken att det blir oavgjort!

Fattades bara att hon skulle be om att få sjunga pICADELLI cIRcus för dom ackompanjerad av den där lilla cymbalen.

Christian försöker ju iaf agera vanlig vuxen eller autistiskt likgiltigt barn i såna här situationer
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-27 kl. 21:52.
Citera
2025-02-27, 21:40
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
När Pernilla tycker att det är stelt att dom får en solokonsert från en indiskt Kama Sittra grupp då svarar hon med att helt öppet sitta le och fnittra över att indierna kan vara seriösa med sin folkmusik så att även dom blir lika obekväm som hon är i situationen, huvudsaken att det blir oavgjort!

Fattades bara att hon skulle be om att få sjunga pICADELLI cIRcus för dom ackompanjerad av den där lilla cymbalen.

Christian försöker ju iaf agera vanlig vuxen eller autistiskt likgiltigt barn i såna här situationer

Ja, hon är ju inte bara oförskämd mot personal och andra. Hon förstör ju även Christians smekmånad med sitt snobberi. Nej, sista fången jag ser på hennes program.
Citera
2025-02-27, 21:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ja, hon är ju inte bara oförskämd mot personal och andra. Hon förstör ju även Christians smekmånad med sitt snobberi. Nej, sista fången jag ser på hennes program.
Var det oförskämt och insiktsfullt att fråga portiern om hotellgästerna från fjärran bjöds på kackerlacka? och det är föreställningarna hon har som gör att hon överväger att hon hör fel hela tiden i alla situationer hon sötter på engelska

Det var halva menyn från Indiana Jöns och de fördömdas tempel som är Pernillas referenser?, det är exotiskt värre utanför tullarna och Costa del sol
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-27 kl. 22:00.
Citera
2025-02-27, 21:58
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Var det oförskämt och rationellt tänkande att fråga portiern om hotellgästerna från fjärran bjöds på kackerlacka?, vad smart! det var halva menyn från Indiana Jöns och det fördömdas tempel som är Pernillas referenser?, det är exotiskt värre utanför tullarna och Costa del sol

Haha. Ja.

Känner bara att deras förhållande inte hade fungerat utan pengar. Hon styr honom och han finner sig i det.
Citera
2025-02-27, 22:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Haha. Ja.

Känner bara att deras förhållande inte hade fungerat utan pengar. Hon styr honom och han finner sig i det.
Pernilla vill hoppa av efter att hon inser att hon måste titta på Sri Lankas underbara natur i
4 timmar men! utan Exotismexpressens spetsdukar och kava i handen där man adderar sin egen komfort som ska bli 1 med det dyrköpta landskapet precis som Meryl Street i Mitt Afrika, den egocentriska navigeringstrategin och ej den allocentriska är vad hon reser på.

Pernilla drar förvisso inte i nödbromsen men det otroligaste är att hon på allvar? tror sig kunna få personlig kontakt med lokföraren och att denna långa taxi bara ska stanna och sparka ut henne och Christian i bushen, det slutar med att dom vänta & välja att stiga av vid stationen i Arboya utan att varsko en käft om att dom brutit ingått Resplus avtal! som innebär bland annat att du som resenär har Kom-fram-garanti

Deras förhållande funkar bara med Indiska rupier, hon har ju antagligen glömt att konvertera sin medtagna portfolio med SEK till rupier varför hon tror att hon köpt biljett till dyrast av allt möjligt?

Den här indiska slaven (guiden) som dom har med sig för att köra dom när det skiter sig, är det ett Foodorabud från Sverige som Kanal5 har fixat? eller hur gick det till när han skrev det här kollektivavtalet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-27 kl. 22:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in