2025-02-27, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Man kan vara skriven på en adress och ha poste restante. Det är två olika saker.

Men skulle inte Hasan bli av med bidrag om hon stod skriven där?

Men är väl olagligt att vara skriven på fel adress? Hassan som anmält?
Citera
2025-02-27, 19:37
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Men är väl olagligt att vara skriven på fel adress? Hassan som anmält?

Hon pratade väl om att skriva sig på kommunen? Vet inte om det blev gjort.
Citera
2025-02-27, 19:48
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Gräddis använder tydligen Elvitals schampo för långt hår. Ingen bra reklam 😀

Va? Schampoo? Pia Pissfitta?
Trodde hon körde ner huvudet i toa när hon spolade efter hon pissat. Kan man som Pia tvätta golvet med piss, så funkar det nog lika bra att skölja håret i piss efter att ha haft det som servett.

Undrar vad det är som gör att Pia är så förtjust i piss? "Pissmyror, pissfittor" (som hon kallar sina söner och de män som inte faller henne på läppen,) pissgult vin, städa med piss...

Lite synd om den där tjommen som nu kanske blivit uthängd av Pissfittan på TT. Vilken nesa på kåken:"-Hur fan bar du dig åt, Dimitris, när snuten fick nys på dig? Dimitris: -Delade ett hostel-rum med en sjavig, alkad o illaluktande kärring som kalla sig grädda-arschle på TT..."

Hennes kroppsspråk när blåklockan kommer på tal visar på att hon ljuger om hur hon fick den. Att det även skiner igenom att hennes "samtalsämnen" baseras på vad hon läser här...som någon skrev. Pia är en öppen bok om sina eskapader.

En Pia Kadaver-Häxa i grön kropps-strumpa...som om kärringen redan börjat att mögla...
Citera
2025-02-27, 19:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hon pratade väl om att skriva sig på kommunen? Vet inte om det blev gjort.

Jodå...2 ggr, tom.

Tror hon skiter i att göra det, mycket för att jävlas med Hasan. Så länge hon står skriven hos honom, så uteblir väl hans bidrag. (Ingen aning om detta). Det och att hon antagligen hoppas på att få komma in igen.

Och visst...väldigt udda att skatteverket ställer upp på att Pia är mantalsskriven på en adress där hon helt uppenbart INTE bor. Ligger väl lite på Hasan oxå, tycker jag. Han kan väl be någon om hjälp om att få henne avskriven från sitt boende?

Eller väntar Pia Pissfitta på att han ska dö, så hon kan hävda rätten till att få lägenheten. Då hon faktiskt varit skriven där men visserligen aldrig bott. Mer än en o annan fyllerajd, då o då...
Citera
2025-02-27, 19:57
Medlem
Någon frågade vad Gräddis dröm är och Pia svarade:

Bli modell för ett klädmärke. Gå en runwayshow. Gifta mig rikt. Bli en sociolite
Citera
2025-02-27, 20:40
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Någon frågade vad Gräddis dröm är och Pia svarade:

Bli modell för ett klädmärke. Gå en runwayshow. Gifta mig rikt. Bli en sociolite

Det värsta är att hon menar allvar och tänker att det kan ske.
Citera
2025-02-27, 20:45
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Va? Schampoo? Pia Pissfitta?
Trodde hon körde ner huvudet i toa när hon spolade efter hon pissat. Kan man som Pia tvätta golvet med piss, så funkar det nog lika bra att skölja håret i piss efter att ha haft det som servett.

Undrar vad det är som gör att Pia är så förtjust i piss? "Pissmyror, pissfittor" (som hon kallar sina söner och de män som inte faller henne på läppen,) pissgult vin, städa med piss...

Lite synd om den där tjommen som nu kanske blivit uthängd av Pissfittan på TT. Vilken nesa på kåken:"-Hur fan bar du dig åt, Dimitris, när snuten fick nys på dig? Dimitris: -Delade ett hostel-rum med en sjavig, alkad o illaluktande kärring som kalla sig grädda-arschle på TT..."

Hennes kroppsspråk när blåklockan kommer på tal visar på att hon ljuger om hur hon fick den. Att det även skiner igenom att hennes "samtalsämnen" baseras på vad hon läser här...som någon skrev. Pia är en öppen bok om sina eskapader.

En Pia Kadaver-Häxa i grön kropps-strumpa...som om kärringen redan börjat att mögla...

Hahah idag är Plattröven on fire! Det riktigt haglar stories/inlägg. Och hon bjussar på många svar i kommentarerna. Just detta med schampot var något jag hajade till över med. Det står kanske en flaska i en hylla där på hostelet, men det används då fan inte!

HUR kan managern tillåta att hon bor kvar där ens? Hon är ju helt aspackad dygnet runt. Odören från rummet känns genom skärmen. Han borde åtminstone tvinga henne betala för alla 4 bäddar. Det är rent elakt att hyra ut dem till andra..
Citera
2025-02-27, 20:54
Medlem
MrsLibras avatar
Återigen ser vi hur hon lusläser både här och i kommentarerna på sina inlägg. Någon här skrev tidigare idag att det är komiskt hur hon förr brukade kalla oss alla "tråkiga", "basic"...men att hon nu börjat shoppa på Zara och är mer normal i klädseln. DET kunde inte Plattröven ta! Så ut till en lite mer uddabutik och shoppa plagg för att bli "extra special" igen Groddräkten är något av det fulaste jag sett. Osmickrande till tusen. Jag kunde till och med uppskatta Gräddis klädsel förr, det var roligt med hennes utstyrslar. Ballerinakjolar, benvärmare på armarna och upprullade lugg. Det var unikt och hade sin charm måste jag erkänna. Men detta nu??? Det är så sorglig syn så jag vet inte vad.... att se så undernärd ut och sliten av alkohol o fett hår
Snälla kära tant Plattröv, ät upp dig lite. Det är rent farligt att du börjat svimma dessutom!!
Citera
2025-02-27, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det värsta är att hon menar allvar och tänker att det kan ske.

Just nu jobbar hon ju hårt för motsatsen, istället för att utforska möjligheter. Finns minst en modellsgentur för äldre kvinnor, en sån skulle hon kunna kontakta. Rik man är ingen omöjlighet, men även där måste hon isåfall ha en strategi för att antingen få tag i en pantad lottomiljonär, eller så får hon styra upp sig och börja dejta karriärister, men då kan hon för fan inte se ut och bete sig som en hjärndöd alkad gräshoppa.
Citera
2025-02-27, 21:08
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Just nu jobbar hon ju hårt för motsatsen, istället för att utforska möjligheter. Finns minst en modellsgentur för äldre kvinnor, en sån skulle hon kunna kontakta. Rik man är ingen omöjlighet, men även där måste hon isåfall ha en strategi för att antingen få tag i en pantad lottomiljonär, eller så får hon styra upp sig och börja dejta karriärister, men då kan hon för fan inte se ut och bete sig som en hjärndöd alkad gräshoppa.

Jo jag håller med, drömmar och mål ska vi alla ha. Klart hon säkert kan lyckas med både det ena och det andra. Men det måste till en jäkla förändring ja. Man blir bara så förundrad över hennes tro på sig själv i detta tillstånd. Själv hade man ju haft panik och gjort precis allt för att få ett hem igen osv osv.

Hahaha "hjärndöd alkad gräshoppa"
Citera
2025-02-27, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Återigen ser vi hur hon lusläser både här och i kommentarerna på sina inlägg. Någon här skrev tidigare idag att det är komiskt hur hon förr brukade kalla oss alla "tråkiga", "basic"...men att hon nu börjat shoppa på Zara och är mer normal i klädseln. DET kunde inte Plattröven ta! Så ut till en lite mer uddabutik och shoppa plagg för att bli "extra special" igen Groddräkten är något av det fulaste jag sett. Osmickrande till tusen. Jag kunde till och med uppskatta Gräddis klädsel förr, det var roligt med hennes utstyrslar. Ballerinakjolar, benvärmare på armarna och upprullade lugg. Det var unikt och hade sin charm måste jag erkänna. Men detta nu??? Det är så sorglig syn så jag vet inte vad.... att se så undernärd ut och sliten av alkohol o fett hår
Snälla kära tant Plattröv, ät upp dig lite. Det är rent farligt att du börjat svimma dessutom!!

Förut så var det ju gulligt galet, som den fluffiga rosa ballerinakjolen etc. Nu är det ju liksom psyksjuk-galet och inte trevligt längre. Hon ser rent obehaglig ut när hon konstigt rör sig i den gröna kroppsstrumpan. Antar att hon måste röra sig i slow motion för att hon är så packad, men ändå läskigt att hon inte kan hejda impulser , känner mig nästan antastad genom mobilskärmen när hon ålar och räcker ut tungan, haha. Hon känns som en "snuskgubbe".
Citera
2025-02-27, 21:26
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Förut så var det ju gulligt galet, som den fluffiga rosa ballerinakjolen etc. Nu är det ju liksom psyksjuk-galet och inte trevligt längre. Hon ser rent obehaglig ut när hon konstigt rör sig i den gröna kroppsstrumpan. Antar att hon måste röra sig i slow motion för att hon är så packad, men ändå läskigt att hon inte kan hejda impulser , känner mig nästan antastad genom mobilskärmen när hon ålar och räcker ut tungan, haha. Hon känns som en "snuskgubbe".

Där beskrev du allt precis som jag känner med! Det är numera både psyksjuke-galet och rent av snusktant-beteende! Både skrattar och förfäras i en märklig kombo
Man ber till högre krafter att hennes barn slipper se och höra talas om detta av skolkamrater..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in