2024-07-28, 15:10
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Det enda som stör mig med dessa boxar är att han infogar vissa låtar från de officiella studioplattorna, bättre att skippa detta och enbart släppa outtakes och konserter, istället kan han markera i boken när låtarna på skivorna spelades in, för dom skivorna har vi ju redan.

Håller med dig till viss del, samtidigt var det ju så att det var flera album som planerats som han sen slängde i papperskorgen (Chrome Dreams, Oceanside etc etc) och fördelade ut några låtar på senare officiella släpp, så det är ju de övergivna albumen som presenteras i sin helhet. Men jag håller med, även om det är kul att få de albumen som de var tänkta (och därmed lite overkill med några låtar)
Citera
2025-02-19, 18:39
Medlem
Läthers avatar
Ser rykten om Dalhalla 18 juni. Ska släppas datum nu på måndag.
Citera
2025-02-19, 22:58
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Ser rykten om Dalhalla 18 juni. Ska släppas datum nu på måndag.
Skulle inte förvåna mig. Neil njöt utav den svenska sommaren i Dalhalla med sitt band! Den unika spelplatsen ger ytterligare usp att spela in och sälja skivor.
Citera
2025-02-27, 13:22
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Kommer till Dalhalla i sommar. 2075kr för billigaste biljetterna på ståplats.... Såg Neil senast han var där och visst det är en cool upplevelse. Men det är ju helt absurt pris, Lägg därtill att många lär åka långt för att ta sig dit + hotell. Förmodligen sista chansen att någonsin se honom men kanske inte är värt det, särskilt när det utlovas mycket nyare låtar. Någon som ska dit?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2025-02-27 kl. 13:24.
Citera
2025-02-27, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Kommer till Dalhalla i sommar. 2075kr för billigaste biljetterna på ståplats.... Såg Neil senast han var där och visst det är en cool upplevelse. Men det är ju helt absurt pris, Lägg därtill att många lär åka långt för att ta sig dit + hotell. Förmodligen sista chansen att någonsin se honom men kanske inte är värt det, särskilt när det utlovas mycket nyare låtar. Någon som ska dit?

Nej, blir inget Dalhalla för mig denna gång, men ska se om jag kan få biljetter till Köpenhamn istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in