2025-02-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Så lättläst hon är.. nu kom det en story där hon visar upp att påse med kläder hon shoppat!! För att vi ska se att hon BETALAR för sig
Då slog det mig. Vi har ju aldrig sett hennes högar med kläder från Zara i deras påsar en enda gång..eller? Bara en tanke. Så en del av det kanske rumskompisen ordnat trots allt(?).. och nu försöker hon visa hur hon minsann shoppat.

Dessutom handlade hon från annan butik denna gång. Portad på Zara? Spännande detta...

Mja, tror hon handlat allt själv på Zara, men portad kan hon mycket väl vara. Men full som en kaja på Drottninggatan, skanderades att hon är så himla lycklig 🫣
Citera
2025-02-27, 18:04
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Mja, tror hon handlat allt själv på Zara, men portad kan hon mycket väl vara. Men full som en kaja på Drottninggatan, skanderades att hon är så himla lycklig 🫣

Jag tror också att hon handlat det mesta på Zara själv. I början iallafall. Men sedan tror jag rumskompisen sagt att "säg bara vad du vill ha istället så fixar jag det för en röding" Men vi får väl hoppas att hon betalar för sig åtminstone. Även om nu gåvorna helt klart var stulet(brillorna, väskan och underkläderna).
Och han lovade henne kaffe idag men kom aldrig tillbaka? Samtidigt som polisen sökt henne för förhör. Kanske är han redan gripen? Och där sitter hon och surar för att han inte kom med kaffe åt henne "går inte lita på honom nu"..
Citera
2025-02-27, 18:12
Medlem
Citat:
Jag tror också att hon handlat det mesta på Zara själv. I början iallafall. Men sedan tror jag rumskompisen sagt att "säg bara vad du vill ha istället så fixar jag det för en röding" Men vi får väl hoppas att hon betalar för sig åtminstone. Även om nu gåvorna helt klart var stulet(brillorna, väskan och underkläderna).
Och han lovade henne kaffe idag men kom aldrig tillbaka? Samtidigt som polisen sökt henne för förhör. Kanske är han redan gripen? Och där sitter hon och surar för att han inte kom med kaffe åt henne "går inte lita på honom nu"..

Haha. Vilken svikare! 🤪
Citera
2025-02-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

KILLE KILLLe KILLLLE skriker hon och så ut med tungan som om hon vore en ödla, fast hennes skinn håller ju på att förändras ....
Hahahahaha
Citera
2025-02-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Herreminje… den gröna bodysuiten hon köpt idag var bland det fulaste jag sett en vuxen kvinna (som dessutom vill va sexig) ha på sig!? ”Trosdelen” ser ut ser ut som en tantunderbyxa.
Benjamin Syrsa och Buffalo Bill (när Lammen tystnar) har nog varit inspirationen.
Jag tänkte Gollum/vandrande pinne 😂
Citera
2025-02-27, 18:28
Medlem
Varje dag vid 18-tiden när hon fått sig några glas innanför västen, så ska hon åma i nyinköpta kreationer. Hon har verkligen hamnar i världens konstigaste hamsterhjul. Tappar hoppet om henne varje dag.

Liknar väldigt mycket ett maniskt skov det här, men det kan också vara alkohol som försämrar omdömet och som får henne att bli kåt och "sexig".
Citera
2025-02-27, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Hon har ingen fast adress, hämtar post någonstans ( som hon kanske skiter i nu? Med MuminMiljooooner kronor?)

Ta del om det hon anmält Hasan för?
( Våldtäkt, våld i nära relation, etc ?)

Som hon antagligen, i Fylla glömt?

Men hon måste ju hämta ut? Och, gör hon inte, så blir Handräckning från Polisen?

Hon är väl fortfarande folkbokförd hos Hassan, så Polisen lär dyka upp hos den stackaren. Hur ska Polisen ens hitta Gräddis, de har knappast koll på vilket hostel hon bor på om inte Hassan vet.
Citera
2025-02-27, 18:39
Medlem
Och DÄR gav hon sig ut bland folk i den gröna kroppsstrumpan, noga med att tala om att hon ska äta sitt första mål för dagen. Jisses.

Och - fick hon glajorna av grannen pga blåtiran? Frågorna hopar sig.
Citera
2025-02-27, 18:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GinLady
Jag tänkte Gollum/vandrande pinne 😂

Ja jag är helt förfärad! Ser hon inte hur det ser ut? Hon valde nu dessutom den gröna grodpinnedräkten att gå ut i Det ser riktigt illa ut. Flottigt hår och berusningen förstör exakt allt. Men hon har fyllebrillorna på så hon ser bara hur änglalik hon är
Citera
2025-02-27, 18:40
Medlem
Citat:
Ja jag är helt förfärad! Ser hon inte hur det ser ut? Hon valde nu dessutom den gröna grodpinnedräkten att gå ut i Det ser riktigt illa ut. Flottigt hår och berusningen förstör exakt allt. Men hon har fyllebrillorna på så hon ser bara hur änglalik hon är

En full cowboy-groda 😬😬
Citera
2025-02-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hennes alkoholvanor kommer inte rendera i LVM. Inte heller kommer hon få förmyndare eller god man.

Hon super promille om man jämför med Churchill och han ledde ett land under WWII.

Seriöst, hon är inte i närheten av de som verkligen behöver hjälp men inte får.

Vi får se hur hon hanterar toleransökningen. Gissar att hon är uppe i ett par liter vin per dag nu. Kan hända att hon senare plågar sig med starksprit för att få någon effekt när det krävs 5 glas vin för att ens bli smålullig. Man ser på hennes beteende när hon dricker att hon inte smakar på vinet och njuter, utan det sveps i stora klunkar.
Senast redigerad av Florman 2025-02-27 kl. 18:44.
Citera
2025-02-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Och DÄR gav hon sig ut bland folk i den gröna kroppsstrumpan, noga med att tala om att hon ska äta sitt första mål för dagen. Jisses.

Och - fick hon glajorna av grannen pga blåtiran? Frågorna hopar sig.

Den gröna kroppsstrumpan är ju bara snygg på en tränad kropp med lite former och gärna på en scen vid ett framträdande och inte på "Bengans bar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in