2025-02-27, 15:38
Medlem
[quote=vonDy|91174190]
Kollar man recensionerna om detta vandrarhem, verkar det bara smutsigt, illaluktande i någon källare utan fönster.
Dessutom tillhåll för ljusskygga personer.

Så passar väl Pia Piss som hand

Förut hängde hemlösa och trasigt folk på Finlandsfärjor, men kanske är det för dyrt där nu. Som sagt, säkert inte jättemysigt. De flesta hon bott med verkar ha gjort det tillfälligt, men den här göken verkar vara mer än temporär. Men vad pysslar han med på nätterna? Lite underligt att hon inte vet mer om vad han pysslar med på nätterna med tanke på hur mycket de verkar prata. Men å andra sidan tror jag hon pratar mest om sig själv om jag ska vara ärlig.
Citera
2025-02-27, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Och hon lagade mat ibland och det var ju lite skojigt, hon försökte göra rätt men tog det med ro och skrattade när det blev fel. Hon gjorde en majonnäs en gång som var som ett helt företag men hon såg faktiskt inte så nersupen ut som nu.

Att prata om killproblem tror jag är en kompensation för att det inte längre finns någon som är sexuellt intresserad av henne. Och det har inte med åldern i sig att göra, utan mer hur fan hon klär sig, hur hennes hud ser ut, och de mörkbruna tänderna, som chokladbitar där inne. Nog för att sånt intresse minskar när en kvinna är 50 men det finns kvar för en kvinna som är fräsch och har personlighet så det är inget som ska vara borta som det är för henne.

Jag tror att hon kanske har anknytningsproblem, så hon kanske skulle vilja ha lite olika män då och då om hon fick som hon ville. Hon kan inte satsa helhjärtat på någon. Det är därför hon är som hon är mot sina barn. Därför pratar hon om dem. Tänk bara "jag är hos min kille nu" och glädjen när Hasan sa det. Men sen ser hon till att det blir problem.
https://youtu.be/fsGNSeIwuiM?si=Aei2b6kmH5oax1zF
Den här?😁
Citera
2025-02-27, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Nej jag har inte heller sett henne svara gubbarna i hennes kommentarer. Det har varit en "Uffe" som kommenterade på nästan varje video ett tag och frågade varför hon aldrig hör av sig till honom men han verkar ha lagt ner nu. Kanske har de tagit det vidare i DM?

Hehe hon verkar så besatt av sin rumskamrat nu för tiden så hon kanske hoppades på att få kliva på där efter krogen.😂

Hon är ju en ängel hela hon. 😬😬 Fin självbild
Citera
2025-02-27, 15:44
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Nej jag har inte heller sett henne svara gubbarna i hennes kommentarer. Det har varit en "Uffe" som kommenterade på nästan varje video ett tag och frågade varför hon aldrig hör av sig till honom men han verkar ha lagt ner nu. Kanske har de tagit det vidare i DM?

Hehe hon verkar så besatt av sin rumskamrat nu för tiden så hon kanske hoppades på att få kliva på där efter krogen.😂

Om det gäller ett förhör som Polisen söker henne för, så gäller det kanske rumskamraten? Och hans ” nattliga göromål”?

Fylltanten är så dum, så att hon fattar NOLL? Åmar berusad i stulna negligéer och känner sig ” trygg” med vandrarhemsvännen..

Han kanske har en Kalasjnikov under våningsängen?

Vad vet man?
Citera
2025-02-27, 15:51
Medlem
Nu kommer nog Pia att börja le så tänderna syns igen bara för att jag skriver att som någon skrev så beror hennes miner nog på att hon inte vill visa tänderna. På hennes real ifrån Espresso House håller hon nästan krampaktigt ihop läpparna när hon ska le, så har hon inte hållit på förut. Så hon tycker knappast satt hon är en supermodell. Egentligen.

Sedan att hon valt en låt till klippet om att hon är en ängel, anspelar nog på snuten. Hon vet att hon gjort något dumt, men cool 50-årig rebell som hon är så ska hon inte samarbeta.
Senast redigerad av Florman 2025-02-27 kl. 15:55.
Citera
2025-02-27, 15:59
Medlem
vonDys avatar
[quote=wikbengan|91174308]
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Kollar man recensionerna om detta vandrarhem, verkar det bara smutsigt, illaluktande i någon källare utan fönster.
Dessutom tillhåll för ljusskygga personer.

Så passar väl Pia Piss som hand

Förut hängde hemlösa och trasigt folk på Finlandsfärjor, men kanske är det för dyrt där nu. Som sagt, säkert inte jättemysigt. De flesta hon bott med verkar ha gjort det tillfälligt, men den här göken verkar vara mer än temporär. Men vad pysslar han med på nätterna? Lite underligt att hon inte vet mer om vad han pysslar med på nätterna med tanke på hur mycket de verkar prata. Men å andra sidan tror jag hon pratar mest om sig själv om jag ska vara ärlig.

Ja? Och fylleålar omkring i stulna negligéer?
Lever Livet på Lånad Tid, tills kontot är tömt och levern ger upp?

Och är dum i huvudet?
Citera
2025-02-27, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
https://youtu.be/fsGNSeIwuiM?si=Aei2b6kmH5oax1zF
Den här?😁

KILLE KILLLe KILLLLE skriker hon och så ut med tungan som om hon vore en ödla, fast hennes skinn håller ju på att förändras ....
Citera
2025-02-27, 16:36
Medlem
MrsLibras avatar
Nu tror jag ju som sagt att polisförhöret de söker henne för handlar om hennes rumskompis och stöldgods.

Men på en stark andraplats lägger jag in att det gäller en av anmälningarna hon gjorde mot Hassan i ren hämnd i vintras. Hon sa ju i december, tror jag det var, att hon anmälde honom för när han höjde stolen mot henne och andra grejer. Den sjukaste anmälan mot honom måste ju varit den hon gjorde i "förebyggande syfte", alltså utifall han tänkte ta hennes pengar ifrån henne... paranoia deluxe! Men Hassan kan nog vara lugn. Bara han lärt sig sin läxa nu och inte släpper in "ängeln" igen.
Citera
2025-02-27, 16:38
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nu tror jag ju som sagt att polisförhöret de söker henne för handlar om hennes rumskompis och stöldgods.

Men på en stark andraplats lägger jag in att det gäller en av anmälningarna hon gjorde mot Hassan i ren hämnd i vintras. Hon sa ju i december, tror jag det var, att hon anmälde honom för när han höjde stolen mot henne och andra grejer. Den sjukaste anmälan mot honom måste ju varit den hon gjorde i "förebyggande syfte", alltså utifall han tänkte ta hennes pengar ifrån henne... paranoia deluxe! Men Hassan kan nog vara lugn. Bara han lärt sig sin läxa nu och inte släpper in "ängeln" igen.

Skulle polisen isf jaga målsägande? De skickar väl myndighetspost?
Citera
2025-02-27, 16:45
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Skulle polisen isf jaga målsägande? De skickar väl myndighetspost?

När en människa gör sig oanträffbar och skiter I posten/ev kallelser till förhör, då kommer de ut istället. Men då polisen kommer så snart och söker henne så tror jag det handlar om rumskompisen. Att de agerar brådskande ger ju indikation på ett grövre brott. Rumskompisarna har kanske blivit nya Bonnie & Clyde och stulit stora mängder på kort tid. Då blir det påknackning. Men som svar på frågan, ja polisen åker ut och hämtar till förhör om man ej öppnar sin post, vittne/målsägande/misstänkt kvittar.
Citera
2025-02-27, 16:45
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Hon är ju en ängel hela hon. 😬😬 Fin självbild

Haha mmm just det, det sista som kommer lämna Gräddis är hennes grandiosa självbild.😂
Citera
2025-02-27, 16:48
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Om det gäller ett förhör som Polisen söker henne för, så gäller det kanske rumskamraten? Och hans ” nattliga göromål”?

Fylltanten är så dum, så att hon fattar NOLL? Åmar berusad i stulna negligéer och känner sig ” trygg” med vandrarhemsvännen..

Han kanske har en Kalasjnikov under våningsängen?

Vad vet man?

Att Gräddis inte förstått att gubben är en tjuv och att allt han gav henne är stöldgods är nästan lite roligt.
Jag tror det är hennes grandiosa självbild som övertygar henne om att det är självklart att gubbfan köpt prylarna till henne, hon som är så vacker och underbar liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in