2025-02-27, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
En hel del av deras arbetsuppgifter är belagda med sekretess och det har Musk och hans tonårsmaffia inga behörigheter för att ta del av.

Hahahaha...väldigt lämpligt att sekretessen poppar upp just nu. Hahahaha...
Citera
2025-02-27, 14:23
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattemh
Det är media som hjärntvättar dig att tro att Trump är störd.

Snälla tänk lite själv.
Det gör jag, därför befinner jag mig i högerhörnan men tycker Trump verkar störd.
Citera
2025-02-27, 14:28
Medlem
Comitiums avatar
Jordan Peterson beskrev Trump för flera år sedan som "a narcissist, a trixter and an entertainer". Väldigt träffande beskrivning!
a
Det märkliga är att Peterson numera verkar vara en av Trumps största supporters. Boosta en så´n? Märkligt.

När börjar amerikanerna tröttna? Vi får se.
Citera
2025-02-27, 14:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Den har alltid varit där. Det är dock första gången i amerikansk historia vad jag vet som obehöriga under presidentens ledning försöker komma åt informationen.
Citera
2025-02-27, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Den har alltid varit där. Det är dock första gången i amerikansk historia vad jag vet som obehöriga under presidentens ledning försöker komma åt informationen.

Har du rent mjöl i påsen har du inget att dölja. Detta är lika löjligt som när svenska myndighetspersoner som gjort bort sig skyller på att de inte kan uttala sig om ett specifikt fall. Och sen läcker de till massmedia som glupskt tuggar i sig.
Citera
2025-02-27, 15:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du ska lägga av med att säga till mig vad jag ska göra. Det räcker att veta att vänsterliberal media ljuger och överdriver. Bara kolla Aftonbladet, Expressen, SVD, DN, TV4 och SVT. Lögner och överdrifter i parti och minut.
Och det betyder då att OCH med per automatik att det inte finns en ökad approval rating.
Och det styrks med att du börjar prata om annat istället.
Visst är det intressant.
Citat:
Det är så med sekretess att de poppar inte upp just nu
Det är vad sekretess delvis innebär och att det är vad den är.

Argumentet då?
Citat:
Har du rent mjöl i påsen har du inget att dölja. Detta är lika löjligt som när svenska myndighetspersoner som gjort bort sig skyller på att de inte kan uttala sig om ett specifikt fall. Och sen läcker de till massmedia som glupskt tuggar i sig.
Saknar betydelse om du har rent mjöl i påsen eller inte, är du satt under sekretess så är du och blir ett föremål för lagen om du bryter den.

Vet du precis ingenting?
För det du skrev där var riktigt korkat.
Citera
2025-02-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och det betyder då att OCH med per automatik att det inte finns en ökad approval rating.
Och det styrks med att du börjar prata om annat istället.
Visst är det intressant.

Det är så med sekretess att de poppar inte upp just nu
Det är vad sekretess delvis innebär och att det är vad den är.

Argumentet då?

Saknar betydelse om du har rent mjöl i påsen eller inte, är du satt under sekretess så är du och blir ett föremål för lagen om du bryter den.

Vet du precis ingenting?
För det du skrev där var riktigt korkat.

Påstår den som själv svamlar i nattmössan. Kom med nåt relevant istället för göm dig bakom "det är vad sekretess delvis innebär". Och fattar du inte att din "approval rating" bygger på falsarier?

Vakna idiot! Fatta att Trump och hans administration sanerar demokraternas förljugna korrumperade stat! Där nepotismen och korruptionen med mutor och hot skapat ett samhälle i förfall. Och i dagarna, kanske redan i morgon, släpper Pam Bondi "The Epstein files". Jävlar anamma vad demokraterna darrar. Nu ska korten på bordet och Hollywood-patrasket och DC-pedofilerna ska avslöjas!

Jag säger bara en sak:

ÄNTLIGEN!
Citera
2025-02-27, 16:05
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Du ska lägga av med att säga till mig vad jag ska göra. Det räcker att veta att vänsterliberal media ljuger och överdriver. Bara kolla Aftonbladet, Expressen, SVD, DN, TV4 och SVT. Lögner och överdrifter i parti och minut.
Du fegade ut alltså. Kanske för att du innerst inne vet att Trumps approval minskar.
Senast redigerad av Madagascar 2025-02-27 kl. 16:11.
Citera
2025-02-27, 16:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Påstår den som själv svamlar i nattmössan. Kom med nåt relevant istället för göm dig bakom "det är vad sekretess delvis innebär". Och fattar du inte att din "approval rating" bygger på falsarier?

Vakna idiot! Fatta att Trump och hans administration sanerar demokraternas förljugna korrumperade stat! Där nepotismen och korruptionen med mutor och hot skapat ett samhälle i förfall. Och i dagarna, kanske redan i morgon, släpper Pam Bondi "The Epstein files". Jävlar anamma vad demokraterna darrar. Nu ska korten på bordet och Hollywood-patrasket och DC-pedofilerna ska avslöjas!

Jag säger bara en sak:

ÄNTLIGEN!
Det är vad sekretess innebär, inget du kan definiera om ens om du vill.
Och apporval rating var något du skulle påvisa annat, och ser du, du fallerade denna gång med

Sen avslutar du med en massa projektioner, vad vi ska göra med dessa är en gåta.
Citera
2025-02-27, 16:50
Medlem
Varför spelar så många med i Trumps vanföreställningar och alternativa verklighet?

Donald Trump försöker hela tiden vagga in oss i nån slags alternativ verklighet där hans vanföreställningar, historierevisionism och konstanta lögner är på riktigt.

Ryssland anföll inte Ukraina, Putin är ingen diktator, stormningen av Kapitolium var en fredlig "kärleksfest", det finns obestridliga bevis på att Demokraterna fuskade till sig valet 2020, invandrare i Springfield äter folks husdjur osv osv.

Han hamrar upprepat in sin alternativa verklighet i huvudet på sina anhängare tills det blivit verklighet för dem. Men varför spelar så många med? Varför låtsas folk att Trumps alternativa verklighet är på riktigt?
Citera
2025-02-27, 16:51
Avslutad
Därför att han är president i USA och det är rätt mäktigt.
Citera
2025-02-27, 16:52
Medlem
olasvenssons avatar
Därför det han säger är sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in