2025-02-17, 21:08
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ylno
Hur är det att käka tram samtidigt som man använder mirtazapine?
Käkar runt 15mg per kväll av mirtazapine, vet att det ska vara dåligt med ssri. Men mirtazapine går ju som snri?

Vid normala doser Tramadol är det ingen större fara. Är det serotoninsyndromet du oroar dig för?
Citera
2025-02-18, 16:18
Medlem
ylnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vid normala doser Tramadol är det ingen större fara. Är det serotoninsyndromet du oroar dig för?

Ja men precis, det jag varit orolig för. Så tänkte om man skulle avstå mirtazapinen ett par veckor innan.
Men då är väl grönt ljus då antar jag att bara käka? Aldrig käkat innan, så borde väl räcka med max 200-400mg första gången?
Citera
2025-02-18, 17:54
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ylno
Ja men precis, det jag varit orolig för. Så tänkte om man skulle avstå mirtazapinen ett par veckor innan.
Men då är väl grönt ljus då antar jag att bara käka? Aldrig käkat innan, så borde väl räcka med max 200-400mg första gången?

Precis. Börja med 200 och vänta två timmar. Är du inte nöjd så ta 200 mg till

Edit.
Jag går själv på Mirtazapin + Venlafaxin
och jag har tagit en massa droger som påverkar serotonin utan att det har hänt något. Det enda jag inte skulle våga ta är MDMA (ecstasy) men jag gillar ändå inte den drogen så det spelar inge roll
Senast redigerad av KringEx 2025-02-18 kl. 18:00.
Citera
2025-02-24, 16:32
Medlem
Köpte två kartos Sandoz 200mg i JKPG nyss.
Kartorna är det brytskåror i, pillerna har en grön nyans med texten T&R 200mg.

Smakar precis som vanliga tramadol, dock väldigt stora piller. Inte smuliga, inte sådär jävla vidriga som Tamollen var förra året.

Men vet att de inte är tramadol ens, Sandoz tramadol existerar ju inte ens på riktigt.
Citera
2025-02-24, 17:22
Medlem
Har tagit 3st 200mg Sandoz 200mg. Vit baksida och lite grönblå på framsidan med Texten T&R 200mg på.

Har INGEN tolerans.

Tog 2 oralt och sen tuggade jag 1, för en timme sedan. Känner av pyttelite men inte mycket. Ska jag återdosera eller vänta?
Citera
2025-02-24, 17:43
Medlem
Nu 1 timme och 40min senare börjar de slå jävligt hårt, mår illa och är tvär stekt. Känns mer som något starkare än Tramadol.

Lägger upp bild senare ikväll.
Citera
2025-02-25, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpran
Nu 1 timme och 40min senare börjar de slå jävligt hårt, mår illa och är tvär stekt. Känns mer som något starkare än Tramadol.

Lägger upp bild senare ikväll.

Du har käkat 600mg utan tolerans klart som fan att du blir larmad. Dessa är bra.
Citera
2025-02-25, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
Du har käkat 600mg utan tolerans klart som fan att du blir larmad. Dessa är bra.

Tog 800mg, är fortfarande helt larmad ahah har inte ens kunnat sova
Citera
2025-02-25, 11:21
Avslutad
Citat:
Har tagit 3st 200mg Sandoz 200mg. Vit baksida och lite grönblå på framsidan med Texten T&R 200mg på.

Har INGEN tolerans.

Tog 2 oralt och sen tuggade jag 1, för en timme sedan. Känner av pyttelite men inte mycket. Ska jag återdosera eller vänta?

Tog 1200mg av dessa här om dagen. Funkade sådär.. Ingen tolerans alls men erfaren inom opiater. Fattar inte hur fan man kan betala så mycket för den här skräp drogen. Du blir inte ens moffad.

Känns som jag käkat E utan att bli go. Vidrig serotenergt med knappt någon moffe känsla. blä 400 i sjön
Citera
2025-02-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Tog 1200mg av dessa här om dagen. Funkade sådär.. Ingen tolerans alls men erfaren inom opiater. Fattar inte hur fan man kan betala så mycket för den här skräp drogen. Du blir inte ens moffad.

Känns som jag käkat E utan att bli go. Vidrig serotenergt med knappt någon moffe känsla. blä 400 i sjön

Japp, vidriga priser det håller jag med om. Dock tycker jag faktiskt dessa Tramadolen som jag fick har gett mig det skönaste Tramadol ruset jag haft på flera år & då har jag oftast tagit Svenska kapslar som morsan hade på recept, dom blev man inte såhär mysig av som jag blev på dessa Fake sandoz.
Citera
2025-02-25, 12:22
Avslutad
Citat:
Japp, vidriga priser det håller jag med om. Dock tycker jag faktiskt dessa Tramadolen som jag fick har gett mig det skönaste Tramadol ruset jag haft på flera år & då har jag oftast tagit Svenska kapslar som morsan hade på recept, dom blev man inte såhär mysig av som jag blev på dessa Fake sandoz.

hade 50mg på recept efter en fraktur och jag minns att dessa var bra. Köpte även kartor av tram i tonåren tror jag gav 100kr kartan för 50mgare.

Iofs bra över 10 år sen. Vet att jag köpt tram o inte vart nöjd på senare år men var tvungen o pröva igen. Kommer aldrig göra de igen iaf.
Citera
2025-02-25, 15:55
Medlem
En fråga, ni vet santeria som finns i olika batches, varav vissa säger att de pissat på fentanyl, vissa säger att det är nitazener i, andra säger att det är amfetamin, osv, osv. Är det någon som fortfarande tar dessa och tycker de är bra/inte mår dåligt av dem? Jag har polare som tar och säger att de känns exakt som vanliga tramadol och att de inte märker någon skilnad. Själv beställde jag hem drogtest som ska visa på fentanyl och lite annat och de visade utslag på tramadol och opiat (någon som vet om det alltid visas på opiat om det är tramadol i eller är det något annat i som ger utslag på det?). Nu pratar jag om de santeria som ser mer "professionella" ut och har runda kanter, hel brytskåra, etc. Bara nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in