• 7
  • 8
2022-01-02, 20:30
Medlem
Är väl endast badhuset som är inspelat i Södertälje?
Mestadels är i Sundbyberg
Citera
2024-05-24, 18:42
Medlem
sebastian_s avatar
Svindlande tanke att skådespelarna och karaktärerna snart är 40 år.

I den fantastiska filmen "Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko" så fyller väl Annikas mamma Karin just 40 år. Och de pratar om hur fantastiskt det är att träffa någon ny så sent i livet. Alla vuxna på festen såg ut som gamla gubbar och tanter.

Jag kan inte se framför mig Eva, Petra, Jonte och Adam fira en 40 års fest och vara så "vuxna". Iklädda rutiga kostymer och korta tantfrisyrer.
Senast redigerad av sebastian_ 2024-05-24 kl. 18:48.
Citera
2024-05-25, 17:30
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Svindlande tanke att skådespelarna och karaktärerna snart är 40 år.

I den fantastiska filmen "Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko" så fyller väl Annikas mamma Karin just 40 år. Och de pratar om hur fantastiskt det är att träffa någon ny så sent i livet. Alla vuxna på festen såg ut som gamla gubbar och tanter.

Jag kan inte se framför mig Eva, Petra, Jonte och Adam fira en 40 års fest och vara så "vuxna". Iklädda rutiga kostymer och korta tantfrisyrer.

40 åringar ser idag ut som de som är 15 numera så det är inget att behöva fundera över, ge eller ta en och annan skäggmurvel hipster dock
Citera
2024-05-25, 17:58
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
40 åringar ser idag ut som de som är 15 numera så det är inget att behöva fundera över, ge eller ta en och annan skäggmurvel hipster dock
Det är något som folk som närmar sig 40 vill tro. Fråga en 15 åring om deras 40 åriga föräldrar och föräldrarnas vänner hade kunnat smälta in på högstadiet.
Citera
2024-05-26, 18:18
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det är något som folk som närmar sig 40 vill tro. Fråga en 15 åring om deras 40 åriga föräldrar och föräldrarnas vänner hade kunnat smälta in på högstadiet.

Nja tonåringar nu för tiden dessutom ser ut att vara stöpta i samma form, tillhörande "MUF" anno mitten av 90 talet jag däremot, not so much, så du kanske är något på spåren, men tideran förändras på gott och ont
Citera
2025-02-25, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playoffnight
Är väl endast badhuset som är inspelat i Södertälje?
Mestadels är i Sundbyberg

Sen fråga men vet någon vart i sumpan det spelades in? Spelade de in skolan där också?
Citera
2025-02-26, 11:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ny film med Eva & Adam är på G att spelas in, enligt branschmedia.
Skulle va så kul å se. När kommer den ut??
Citera
2025-02-27, 04:53
Medlem
Kan faktiskt tröttna på alla remakes. Bert, Sune och nu Eva och Adam... det gååååår inte atg göra om fan. Let it be
Citera
2025-02-27, 06:24
Medlem
Kan faktiskt tröttna på alla remakes. Bert, Sune och nu Eva och Adam... det gååååår inte atg göra om fan. Let it be
Citera
2025-02-27, 06:59
Medlem
Eva & Adam minns jag att ungarna följde, en tråkig och urvattnad kopia av Sune och Bert.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in