Citat:
Ursprungligen postat av
Hannypannymanny
Skoj att Klara rättfärdigar sitt ozempic bruk med att hon minsann hade prediabetes när det inte ens är en godkänd indikation för läkemedlet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jorja
Men gud tar hon ozempic? Hon har väl alltid varit slank? Vad sa hon mer om det? För jag gissar att det framkom i podden?
Också nyfiken på vad mer som sades om detta. Jag klickade förbi en Instastory där hon såg allvarlig ut och pratade, men hade inte möjlighet att lyssna där och då, så hade tänkt återkomma till den. Dock glömde jag och nu är den borta. Var det i den hon pratade om det?
Jag lyssnar bara på Tabberaset, inte hennes andra podd/ar. Tycker hon och Frida är ganska kul och sköna. Frida funkar bättre med Klara än i podden hon hade med Sofia Wood och Therese Krupa.
Dock är det en liten källa till skratt att Klara blir anklagad för att ha betett sig avfärdande mot en person på ett event, försvarar sig och framhåller att hon inte alls är en otrevlig person och sedan återberättar hela tiden massa historier där hon beter sig ganska illa mot grannar och servicepersonal 😅