2025-02-06, 20:42
Medlem
Hon verkar inte må något vidare, ställde in sin andra podd och skrev på Instagram att hon haft sin värsta vecka i livet, men oklart varför. I början verkade hon nästan hög på livet av att ha separerat, företagsam och energisk, är väl inte ovanligt att man vaknar till efter nån månad och mår piss över att livet fuckat upp. Eller så har det hänt nåt annat skit.
Citera
2025-02-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Hon verkar inte må något vidare, ställde in sin andra podd och skrev på Instagram att hon haft sin värsta vecka i livet, men oklart varför. I början verkade hon nästan hög på livet av att ha separerat, företagsam och energisk, är väl inte ovanligt att man vaknar till efter nån månad och mår piss över att livet fuckat upp. Eller så har det hänt nåt annat skit.

Ja det var en otrolig speed ur startblocken med en euforisk/speedad känsla och då känns kanske ett plötsligt platt rätt naturligt. Skulle det vara orsak utöver skilsmässa/situation så tycker jag att det är mysko att hon inte har länken till Elle-podden kvar och saknas från de senaste avsnitten. Det måste ju vara ett hennes mer cashsäkra gig t ex jämfört med Tabberaset.
Citera
2025-02-10, 12:04
Medlem
Någon som lyssnat på podden idag? Klara hintar flera gånger (men är samtidigt tydlig med att hon inte vill prata om detta?) att det är en pågående vårdnadstvist eller dyl. Att hon har barnen på heltid, att hon gör det här för att skydda barnen, att hon suttit i möte och berättat hur hon uppfattat saker och att hon blivit trodd i sin utsago. Man undrar ju verkligen vad som pågått…
Citera
2025-02-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannypannymanny
Någon som lyssnat på podden idag? Klara hintar flera gånger (men är samtidigt tydlig med att hon inte vill prata om detta?) att det är en pågående vårdnadstvist eller dyl. Att hon har barnen på heltid, att hon gör det här för att skydda barnen, att hon suttit i möte och berättat hur hon uppfattat saker och att hon blivit trodd i sin utsago. Man undrar ju verkligen vad som pågått…

Hmm ja, jag uppfattar som att hon antyder hon varit på nåt slags möte med socialtjänsten? Väldigt vagt och inget direkt illa mot exet, men ändå insinuant. T ex när hon säger att hon "ju har barnen själv" är det lite oklart ifall hon menar att hon har dem själv hela tiden eller att hon är själv när hon väl har dem? Samtidigt lägger exet upp bilder på barnen på instastories och skriver om deras nya rum.
Citera
2025-02-13, 12:51
Medlem
Nu är hon med i Elle podden igen med de två andra kvinnorna. Blöter absolut som om hennes senaste relation var krävande på något vis, hon verkar inte vilja träffa någon ny kärlek utan behöver en paus.

Är ärligt talat inte förvånad om det är strul i förhållandet, som vårdnadstvist… tyckte alltid att Kjell verkade svår.
Citera
2025-02-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Nu är hon med i Elle podden igen med de två andra kvinnorna. Blöter absolut som om hennes senaste relation var krävande på något vis, hon verkar inte vilja träffa någon ny kärlek utan behöver en paus.

Är ärligt talat inte förvånad om det är strul i förhållandet, som vårdnadstvist… tyckte alltid att Kjell verkade svår.

Hon har åtminstone aldrig dragit sig för att ta upp hans sämre sidor i podd och på sociala medier för att få lite ryggdunk av följare. Jag ha alltid tyckt att det känts så illojalt mot honom, även om hon gjorde det med glimten i ögat.
Citera
2025-02-13, 13:13
Medlem
Jo absolut det har hon verkligen. Men tänker att hon skulle gjort det med vem som helst på ett skämtsamt vis även om jag inte hade velat att hon skulle prata så om mig om jag var hennes partner. Tänker dock ändå att Kjell är svår då hon hovrat flera gånger att han har anger management problem.
Citera
2025-02-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1
Hmm ja, jag uppfattar som att hon antyder hon varit på nåt slags möte med socialtjänsten? Väldigt vagt och inget direkt illa mot exet, men ändå insinuant. T ex när hon säger att hon "ju har barnen själv" är det lite oklart ifall hon menar att hon har dem själv hela tiden eller att hon är själv när hon väl har dem? Samtidigt lägger exet upp bilder på barnen på instastories och skriver om deras nya rum.

Tycker det är oerhört märkligt att hon tar upp det i en podd - dessutom i deras nya format där idéen verkar vara att de kan prata om vad som helst. Prata om mammakorvar, Blake Lively, lipgloss eller isbad…vad som helst utom en månadslång vårdnadstvist. Varför hinta eller antyda - PRATA OM NÅGOT ANNAT!
Citera
2025-02-21, 12:18
Medlem
Har Klara andra inkomstkällor utöver sina två poddar och möjligtvis Instagram?
Citera
2025-02-26, 15:21
Medlem
Skoj att Klara rättfärdigar sitt ozempic bruk med att hon minsann hade prediabetes när det inte ens är en godkänd indikation för läkemedlet.
Citera
2025-02-26, 22:44
Medlem
Citat:
Skoj att Klara rättfärdigar sitt ozempic bruk med att hon minsann hade prediabetes när det inte ens är en godkänd indikation för läkemedlet.

Men gud tar hon ozempic? Hon har väl alltid varit slank? Vad sa hon mer om det? För jag gissar att det framkom i podden?
Citera
2025-02-27, 09:49
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Men gud tar hon ozempic? Hon har väl alltid varit slank? Vad sa hon mer om det? För jag gissar att det framkom i podden?

Också nyfiken på vad mer som sades om detta. Jag klickade förbi en Instastory där hon såg allvarlig ut och pratade, men hade inte möjlighet att lyssna där och då, så hade tänkt återkomma till den. Dock glömde jag och nu är den borta. Var det i den hon pratade om det?

Jag lyssnar bara på Tabberaset, inte hennes andra podd/ar. Tycker hon och Frida är ganska kul och sköna. Frida funkar bättre med Klara än i podden hon hade med Sofia Wood och Therese Krupa.

Dock är det en liten källa till skratt att Klara blir anklagad för att ha betett sig avfärdande mot en person på ett event, försvarar sig och framhåller att hon inte alls är en otrevlig person och sedan återberättar hela tiden massa historier där hon beter sig ganska illa mot grannar och servicepersonal 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in