Citat:
Ursprungligen postat av
bidi75
En helt ärlig fråga till er träningsfreaks ...
Det är jag lite utav så frågan är till mig. Jag äter inte råa ägg eftersom det är det dummaste man kan göra om man äter dem för protein. Jag känner ganska många "träningsfreaks" och ingen av dem skulle få för sig att göra något så korkat som att äta råa ägg av den anledningen jag gav ovan.
Vad är det för trams. Ägg ska kokas i minst 8-9 minuter för att de ska bli så bra som möjligt sett till proteinet. Jag tycker att dessa ägg är goda att äta och njuter av det.
När det gäller tonfisk så äter jag inte det jättemycket. Dock så klämmer jag en burk lite då och då. Mycket för att det är gott att göra en tonfisksallad med pasta, feta, tzatziki, gurka å lite smått å gott.
Kvarg äter jag nästan aldrig. Tycker dock att det finns en som är god. Men jag äter det så sällan att jag inte ens kommer ihåg vilken det är nu. Som sagt så tycker jag den är god men avstår eftersom jag tycker den är onödigt dyr.
Burgare gör jag ganska ofta. Smäller nästan alltid på två skivor ost också. Jobbar lite extra för att få tag i kött som är fetare än vad som är normalt från nötfärs.
Är det okej med dig att jag fortsätter så här eller vill du grina mer?