Citat:
Ursprungligen postat av
trazkei
Helt rätt tänk enligt mig. Utveckla spelarna så kommer titlarna. Att han inte vunnit något i HBK och Norrköping kan han inte lastas för. Ingen av klubbarna har direkt blivit bättre sedan han lämnade.
Jo, han utvecklade på bra i Norrköping när de hade den nästbästa ekonomi i ligan och färgade inte. Och det blev ändå pannkaka av det, trots de fördelar han satt på. Han var dessutom värdelös i Hajduk (fattar fortfarande inte hur han landade det jobbet) och det har inte blivit några titlar i varken Polen eller Saudi. Han är ert svagaste kort. Men åtminstone får jag se Brusberg blomma ut istället för att vissna bort.
Citat:
Ursprungligen postat av
trazkei
Nu satte jag nästan fiskrenset i halsen här! Men det är tydligt att både Piff och Puff har sett tillräckligt med Silas för att förstå vad det är för monster vi talar om!

Har man en bra sexa så vinner man serien, det har alltid varit så och jag har svårt att se det ändras på ett tag.
Skulle jag ranka de bästa sexorna i serien skulle jag nog ranka på följande sätt:
LBJ (ohotad etta, helt outstanding på sin position)
Silas (kraftpaket med riktigt bra teknik)
Gustavsson (även det ska erkännas att gillar Gustafson mer för han är extremt duktig på shithousery, dock är Gustavsson en bättre spelare i grunden)
Pyndt (Göteborg visste inte hur man skulle utnyttja hans egenskaper, han kommer skina betydligt bättre i Sirius)
Thomasen i Elfsborg borde kanske vara med men jag har dålig koll vilket gör gör att han hamnar bland övriga. Har även lite för dålig koll på vem som agrerar sexa i Hammarby, men jag tycker både Tekie och Karlsson är lite för "mjuka" när det kommer till defensiven för mitt smak för att vara med i toppen. Stensson åker med i samma fack som Karlsson och Tekie. Csongvai är svår att bedöma, gör han det han ska, absolut, sticker något ut, nja, i ett AIK som är baktunga dessutom. Cessay i Norrköping tar jag med som en liten joker.