2025-02-26, 10:38
Medlem
VirusetMicrosofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Västra är bara ståplats då Bajen kravade in det, för att man ville bevara ståplats på långsidan så som man hade på Söderstadion. Inför Hammarbymatcher så ställer Hammarby om den till ståplatser, och efter Hammarbymatcher så görs det om till sittplatser igen.
(FC Stockholm hade hemmamatch)
Tack för förklaringen. Sjukt ändå men grymt av Hammarby att vi står på oss och håller ståplats kvar. Som sagt det är en av de bästa sektionerna.
Jag antar att Hammarby står för notan?
Citera
2025-02-26, 10:41
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Gulliksen går tveklöst in i er elva.
Vänsterytter? Isf nej.
Citat:
Ursprungligen postat av VirusetMicrosoft
Jag antar att Hammarby står för notan?
Ja
Citera
2025-02-26, 12:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Helt rätt tänk enligt mig. Utveckla spelarna så kommer titlarna. Att han inte vunnit något i HBK och Norrköping kan han inte lastas för. Ingen av klubbarna har direkt blivit bättre sedan han lämnade.

Jo, han utvecklade på bra i Norrköping när de hade den nästbästa ekonomi i ligan och färgade inte. Och det blev ändå pannkaka av det, trots de fördelar han satt på. Han var dessutom värdelös i Hajduk (fattar fortfarande inte hur han landade det jobbet) och det har inte blivit några titlar i varken Polen eller Saudi. Han är ert svagaste kort. Men åtminstone får jag se Brusberg blomma ut istället för att vissna bort.

Citat:
Nu satte jag nästan fiskrenset i halsen här! Men det är tydligt att både Piff och Puff har sett tillräckligt med Silas för att förstå vad det är för monster vi talar om!

Har man en bra sexa så vinner man serien, det har alltid varit så och jag har svårt att se det ändras på ett tag.

Skulle jag ranka de bästa sexorna i serien skulle jag nog ranka på följande sätt:
LBJ (ohotad etta, helt outstanding på sin position)
Silas (kraftpaket med riktigt bra teknik)
Gustavsson (även det ska erkännas att gillar Gustafson mer för han är extremt duktig på shithousery, dock är Gustavsson en bättre spelare i grunden)
Pyndt (Göteborg visste inte hur man skulle utnyttja hans egenskaper, han kommer skina betydligt bättre i Sirius)

Thomasen i Elfsborg borde kanske vara med men jag har dålig koll vilket gör gör att han hamnar bland övriga. Har även lite för dålig koll på vem som agrerar sexa i Hammarby, men jag tycker både Tekie och Karlsson är lite för "mjuka" när det kommer till defensiven för mitt smak för att vara med i toppen. Stensson åker med i samma fack som Karlsson och Tekie. Csongvai är svår att bedöma, gör han det han ska, absolut, sticker något ut, nja, i ett AIK som är baktunga dessutom. Cessay i Norrköping tar jag med som en liten joker.
Citera
2025-02-26, 12:21
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Garvade först och tänkte kul banter, sen när jag funderat på det en stund var jag tvungen att googla deras trupp.

Hümmet hade nog ett par av lagen (tex vi) tagit. Men han är off.

Jag tror mycket på Siltanen som stor talang men ingen som går in i startelvan.

Tokmac? Nej tac. Där har vi folk. Vet inte hur de är med Häcken/Elfsborg på den positionen. Vadå Haarala, Stensson, Gulliksen…nej bara nej…

Ja, sjukt nog så är det inte mer än 2, absolut max 3 som skulle nosa på topplagens startelvor. Det säger ändå en hel del om Bosses fuskbygge inför i år.
Citera
2025-02-26, 14:41
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jo, han utvecklade på bra i Norrköping när de hade den nästbästa ekonomi i ligan och färgade inte. Och det blev ändå pannkaka av det, trots de fördelar han satt på. Han var dessutom värdelös i Hajduk (fattar fortfarande inte hur han landade det jobbet) och det har inte blivit några titlar i varken Polen eller Saudi. Han är ert svagaste kort. Men åtminstone får jag se Brusberg blomma ut istället för att vissna bort.

Har man en bra sexa så vinner man serien, det har alltid varit så och jag har svårt att se det ändras på ett tag.

Skulle jag ranka de bästa sexorna i serien skulle jag nog ranka på följande sätt:
LBJ (ohotad etta, helt outstanding på sin position)
Silas (kraftpaket med riktigt bra teknik)
Gustavsson (även det ska erkännas att gillar Gustafson mer för han är extremt duktig på shithousery, dock är Gustavsson en bättre spelare i grunden)
Pyndt (Göteborg visste inte hur man skulle utnyttja hans egenskaper, han kommer skina betydligt bättre i Sirius)

Thomasen i Elfsborg borde kanske vara med men jag har dålig koll vilket gör gör att han hamnar bland övriga. Har även lite för dålig koll på vem som agrerar sexa i Hammarby, men jag tycker både Tekie och Karlsson är lite för "mjuka" när det kommer till defensiven för mitt smak för att vara med i toppen. Stensson åker med i samma fack som Karlsson och Tekie. Csongvai är svår att bedöma, gör han det han ska, absolut, sticker något ut, nja, i ett AIK som är baktunga dessutom. Cessay i Norrköping tar jag med som en liten joker.
Fast han var ändå ganska nära att vinna sm-guld ett år med Norrköping om jag inte missminner mig? Spelarna öser verkligen beröm över honom också. T o m en sådan surkuk som Simon Gustafson är lyrisk när han talar om Jens.

Jag tror absolut att Silas kan detrona LBJ redan i år. Sällan spelare har hela paketet så.

Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Ja, sjukt nog så är det inte mer än 2, absolut max 3 som skulle nosa på topplagens startelvor. Det säger ändå en hel del om Bosses fuskbygge inför i år.
Fast silly är ju inte klar ännu. Bosse hade ju span på någon han såg i Oddevold förra matchen.
Citera
2025-02-26, 14:59
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Fast han var ändå ganska nära att vinna sm-guld ett år med Norrköping om jag inte missminner mig? Spelarna öser verkligen beröm över honom också. T o m en sådan surkuk som Simon Gustafson är lyrisk när han talar om Jens.

Jag tror absolut att Silas kan detrona LBJ redan i år. Sällan spelare har hela paketet så.

Tror LBJ har minst en nivå till i sig, framför allt offensivt. Gjorde åtta poäng förra året från sin position och det var först andra halvan på säsongen han vågade ta sig mer framåt. Jag skulle gärna vilja se honom ta några farliga frisparkar.
Citera
2025-02-26, 16:28
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tror LBJ har minst en nivå till i sig, framför allt offensivt. Gjorde åtta poäng förra året från sin position och det var först andra halvan på säsongen han vågade ta sig mer framåt. Jag skulle gärna vilja se honom ta några farliga frisparkar.
För tidigt att säga något säkert ännu. Helst med tanke på att vi mött relativt beskedliga lag ännu så länge. Men Silas har tagit sig väldigt högt upp när vi anfallit och kommit till mycket farliga lägen. Men som sagt, kanske blir annorlunda när vi möter andra allsvenska topplag.
Citera
2025-02-26, 18:06
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
För tidigt att säga något säkert ännu. Helst med tanke på att vi mött relativt beskedliga lag ännu så länge. Men Silas har tagit sig väldigt högt upp när vi anfallit och kommit till mycket farliga lägen. Men som sagt, kanske blir annorlunda när vi möter andra allsvenska topplag.

Denna säsong ska det fan vända både ni och MFF ska få smaka på vår vrede
Citera
2025-02-26, 18:15
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Denna säsong ska det fan vända både ni och MFF ska få smaka på vår vrede
Lite så här blir det: https://i.imgflip.com/9ll378.jpg
Citera
2025-02-26, 18:45
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Trodde alltid du var papegoja i köket-kille.
En papegoja som kan två ord: ja mästare och Wahlström.

Edit: trodde jag svarade trazkei
Citera
2025-02-26, 19:50
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

Haha den var fan rolig
Citera
2025-02-26, 20:28
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Då lär du vara oerhört snett på det. Det är bara MFF som skulle kunna ställa till det för oss. Men jag tror inte dom kommer räcka hela vägen.
Wanna bet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in