2025-02-26, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Tycker mer synd om den stackars kille som får henne . Kommer sluta precis på samma sätt som med Andreas . Ännu värre är ju att hon försöker hitta en ny pappa till chiara för att få ett nytt syskon . Hon kanske ska börja ta hand om chiara själv först innan hon ens skaffar fler barn
Men asså va?? Hon e ju en superbra mamma till chaira. Såklart hon vill ha en ny pojkvän. Varför vill du missunna hene detta??
Citera
2025-02-26, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Ja jag känner likadant.
Tror inte hon träffar två likadana på raken så nästa kille kommer nog behandla henne och barn annorlunda 👍
Jaaa eller hur?? Hoppas <3 vilken smärta hon måste ha fått uppleva
Citera
2025-02-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evjon123
Men asså va?? Hon e ju en superbra mamma till chaira. Såklart hon vill ha en ny pojkvän. Varför vill du missunna hene detta??
Missunnar henne ingen ny kille . Men hon kanske borde börja växa upp och ta itu med att flytta hemifrån först .
Tur man tycker olika ang föräldraskapet och hur vida bra mamma nicci är till chiara som inte ens kan ta hand om henne själv . Och sen sitta i en podd och erkänna jag känner mig inte som en mamma utan jag vill bara vara Nicci.
En sån mamma vill då jag inte ha el vara till mina barn
Citera
2025-02-26, 13:09
Medlem
Citat:
El vilken smärta hon utsatt A för
Citera
2025-02-26, 14:36
Medlem
Länge sen man såg N umgås med sin Love Island bästis F.H , vad har hänt mellan dom må tro?
Citera
2025-02-26, 14:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
kanske kan bero på tjejen och inte A som du vill få det till
Är det alltid A:s tjejers fel menar du? Aldrig hans?
Citera
2025-02-26, 14:43
Avstängd
Citat:
Ja hon var ju väldigt väldigt ledsen…så hoppas hon blir lycklig i kärlekslivet också 👍
Citera
2025-02-26, 14:55
Medlem
Citat:
Är det alltid A:s tjejers fel menar du? Aldrig hans?
Det har jag aldrig påstått . Har aldrig sagt att han är felfri skrivit det ett ex antal ggr . Men i Ns fall anser jag fortfarande att det är hon som är boven i deras drama och uppför sig barnsligt och patetiskt. A har försökt att lösa det med henne både innan & efter förlossningen men hon vrider och vänder på allt

Och när det kommer till J så tyckte hon det blev för påfrestande när N både hota och kom med falska anklagelser mm och blev less på Andreas som vill få någon form av kontakt med Chiara . Vilket jag kan tycka hon borde ha förstått då hon visste att han hade C

Så denna gång är faktiskt A oskyldig .
Du kan ju vända på det oxå varför är det alltid Ns ex det är fel på el dom har gjort fel . Varför aldrig hon ?!
Senast redigerad av Millan75 2025-02-26 kl. 15:00.
Citera
2025-02-26, 15:00
Avstängd
Citat:
Det har jag aldrig påstått . Har aldrig sagt att han är felfri skrivit det ett ex antal ggr . Men i Ns fall anser jag fortfarande att det är hon som är boven i deras drama och uppför sig barnsligt och patetiskt. A har försökt att lösa det med henne både innan & efter förlossningen men hon vrider och vänder på allt

Och när det kommer till J så tyckte hon det blev för påfrestande när N både hota och kom med falska anklagelser mm och blev less på Andreas som vill få någon form av kontakt med Chiara . Vilket jag kan tycka hon borde ha förstått då hon visste att han hade C

Tycker det är tydligt att du lägger skulden på henne.
Citera
2025-02-26, 15:02
Medlem
Citat:
Tycker det är tydligt att du lägger skulden på henne.
Tycker det är lika tydligt att du lägger skulden på A i alla lägen .
Citera
2025-02-26, 15:07
Avstängd
Citat:
Tycker det är lika tydligt att du lägger skulden på A i alla lägen .
Nejdå.
Undrar bara varför han blir dumpad om och om igen…måste ju bero på något. Och det skyller du på tjejerna.
Citera
2025-02-26, 15:37
Avstängd
Citat:

Du kan ju vända på det oxå varför är det alltid Ns ex det är fel på el dom har gjort fel . Varför aldrig hon ?!
Att J har dumpat A har ju inget med N:s ex att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in