Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Kan ju hoppas dom inte får den idén.
Men oavsett kommer de inte va enkelt för VL att adoptera för först måste faderskapet vara fastställt & en pappa måste stå. Däremot om han står som pappa, A alltså, och hon har ensam vårdnad så räcker endast hennes samtycke. Men tror inte rätten hade dömt VL att kunna adoptera iom tidigare kokainmissbruk?
Jag vet när min bonuspappa skulle adoptera mig var de prat om det iaf att om man haft missbruk brukar dom inte gå med på de.
Hela situationen är iaf sjuk och N missunnar C sin pappa. Förstår inte hur man kan med att bete sig som hon gör.
(Har äntligen fått tillbaka ork att läsa i tråden😂

kul att du är tillbaka 😊 jag hoppas verkligen du har rätt ....
Min magkänsla är inte bra då det gäller denna fam.
Men om det ej finns ett faderskap faställt vad är det för regler då ? Tycker det är så konstigt att det fortfarande ej finns nån pappa registrerad!!!
Vet att det är en massa regler som ska kringgå
Nä förstår faktiskt inte heller det ! Vet inte mådde faktiskt dåligt av midsommar bilderna J la ut men kanske bara JAG SOM ÖVERERGERAR !
Gör N något med Chiara som tex detta med att dansa runt midsommarstången då är det morfar som dansar runt .
Det mest naturliga när dom är så små så vill man som mamma vara med och dansa iallafall ville jag det .
Lika så på alla bilder man ser nästan aldrig N själv hålla i Chiara på dessa fam bild utan denna gång är det " moster som håller henne " om jag ej visste att hon var " moster " skulle jag kunna tro att det är hennes dotter .
Känns som chiara bara kastas runt och Nicci gör slag i saken att bara vara " Nicci "
Sjukaste kommentaren jag hört precis som med maten och att hon aldrig skulle ha snackat skit om Andreas . 🫣🤔
GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA 🌞