2025-02-26, 14:39
Medlem
Närå, ingen demens. Men, slog han handen i nåt hårt i ilskan gentemot Putin? Han fattade snart att Vlad skull röva honom.

Men jävlar vad han kan få bygga hus i Ryssland och Ukraina om han vill. Och få bli rysk hjälte. Mineralerna (kristallerna!) kan man dela på, tycker jag bara jänkarna tar upp skiten. Ut med ryssarna helt nu (de kan få närmsta oblast) och sen gör man Krim till öppet för alla! Vapenfritt och med FN-personal. Ryssarna kan jobba på att det blir mer turism efter bron (till Russki). Vi gillar ju ryssar trots allt. Speciellt de som lider nu.

Kan vara så att det var i Ryssland och Ukraina Trumps öde skulle förseglas. Bra jobbat, grabben!

Han kan få ha ett NHL-lag också, tycker jag. Manhattan Trump Towers, eller nåt. Med lite övervikt av ryssar. Melaniasonen kan lotsas in långsamt.
Senast redigerad av ccnut 2025-02-26 kl. 14:46.
Citera
2025-02-26, 14:45
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yllefilt
Ligger på hans instakonto med. Folk i kommentarerna undrar vad i helvete som pågår.
https://www.instagram.com/realdonaldtrump?igsh=MWdkOXg2ZjBiN3FyZw==

Det är en stor guldstaty av honom själv, guldiga ballonger med hans ansikte , det regnar sedlar över palestinska barn, det är en Pizzaätande Elon Musk, det är stränder och palmer och Trump och Netanyahu i varsin solstol.
Jesus fucking christ. Jag skrattade så jag grät när jag såg denna video i sin helhet!
Hur kan Trump inte förstå att video är grovt sarkastisk?
Han är ju ingen autist som Musk.

Men jag antar att det är något annat misslyckande som han vill dölja genom att skapa uppmärksamhet för något som är 100% bullshit.
Senast redigerad av Enterprise 2025-02-26 kl. 14:47.
Citera
2025-02-26, 14:52
Medlem
såg nyss en gammal dokumentär om alla dissidenter som såg sig som frihetskämpar under Obamas presidentskap. Jävlar vad deras argument är töntiga. Det är typ frihet bla bla.

Var befinner sig alla dessa människor idag? De är ju totalt misslyckade i ett normalt samhälle så en hel del sitter ju inne eller är hemlösa men resten? De borde ju vara ute och fira nu?

Deras store hjälte sitter i Vita Huset? Men deras liv har inte förbättrats mycket. De får fortfarande inte knulla och folk garvar åt deras konspirationer. Fascinerande men de är argare än nånsin.
Citera
2025-02-26, 14:56
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Nu blir det guldkort för de rika.

Citat di.

” USA:s president Donald Trump säger att landet ska börja sälja uppehållstillstånd, eller ”guldkort”, för fem miljoner dollar styck.
Ryska oligarker kan möjligen få köpa sig en biljett till USA, enligt presidenten.”
Det är ju inte så ovanligt att man har visa mot betalning, i vissa andra länder, men det känns inte alls bra att "ryska oligarker" uttryckligen nämns som tilltänkt målgrupp samtidigt som någon form av förhandling pågår med Putin, den yttersta beskyddaren för just ryska oligarker.

Hur gick det med drain the swamp? Genom att importera fler träskinvånare?
Citera
2025-02-26, 14:58
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
såg nyss en gammal dokumentär om alla dissidenter som såg sig som frihetskämpar under Obamas presidentskap. Jävlar vad deras argument är töntiga. Det är typ frihet bla bla.

Var befinner sig alla dessa människor idag? De är ju totalt misslyckade i ett normalt samhälle så en hel del sitter ju inne eller är hemlösa men resten? De borde ju vara ute och fira nu?
En allvarligare fråga: varför är alla de amerikanska "vanlisar" som inte fallit offer för guldkalvs-psykosen plötsligt så tysta? Varför protesterar de inte mer? Är dom skraja?
Senast redigerad av Enterprise 2025-02-26 kl. 15:03.
Citera
2025-02-26, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
En allvarligare fråga: varför är alla de amerikanska "vanlisar" som inte fallit offer för guldkalvs-psykosen plötsligt så tysta? Varför protesterar de inte mer? Är dom skraja?
Många är skraja men många protesterar också,
https://www.svt.se/nyheter/video/1337502582ccdb81-anti-trump-protester-i-stora-delar-av-usa/n464tw
Citera
2025-02-26, 15:08
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Många är skraja men många protesterar också,
https://www.svt.se/nyheter/video/1337502582ccdb81-anti-trump-protester-i-stora-delar-av-usa/n464tw
Men detta ser ut som "proffsdemonstranter", personer som alltid protesterat mot någonting.
Jag är ute efter vanliga vettiga personer. Varför är demokraterna så passiva? Helt otroligt att båda partierna i USA är så misskötta.
Citera
2025-02-26, 15:10
Medlem
5549s avatar
Den senaste videon där Trump och någon kvinnlig medarbetare presenterar den nya vapenregleringen är rätt lustig. Han framstår som förvirrad och knappt förstående till vad som sägs, ungefär som att han i realtid för första gången får förklarat för sig vad som gäller.

Likt som när han blev tillrättad av Macron häromdagen.

"Nej, Donald, inte riktigt så, låt mig förklara i andra termer. Om du har tre dollar i fickan och köper ett glas lemonad för en, då har du två dollar kvar att köpa godis för".
Citera
2025-02-26, 15:12
Medlem
Det gör han säkert som han hoppar med sina åsikter hit och dit! Skrämmande
Citera
2025-02-26, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Nej inte Trump, han är ju skarp som ett samurai svärd.

Lika skarp som dig med andre ord.
Citera
2025-02-26, 15:44
Medlem
Trump is sharp as a tack!
Citera
2025-02-26, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Men detta ser ut som "proffsdemonstranter", personer som alltid protesterat mot någonting.
Jag är ute efter vanliga vettiga personer. Varför är demokraterna så passiva? Helt otroligt att båda partierna i USA är så misskötta.
Nja alltså många ggr är det Republikanska politiker som får känna vreden från folk som faktiskt röstade på dem.

https://www.dailykos.com/stories/2025/2/25/2306157/-Call-Elon-Musk-GOP-lawmakers-face-voter-rage-for-DOGE-cuts?pm_source=ICYMI&pm_campaign=ICYMI02252025
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in