Citat:
Ursprungligen postat av
Greaser
Medlemmarna i den här tråden borde få en medalj. Jag skrattar högt när jag läser era kommentarer om det nya fekalieresidenset.
Dessutom är det helt obetalbart att trobo tvingar honom att pynta 35k för att återställa det gamla palatset. Ingen hade kunna skriva ett sådant här roligt manus, Baron AF avföring är så sjukt jävla rolig, omedvetet.
Bajsbaronens citat "ALLT jag rör vid blir till skit" ekar ju i ens huvud efter att ha sett det där råtthålet. Nu får Raskens verkligen sota för all skit han har spytt ut om Trobo. Vilken jävla rävsax han har satt sig i återigen, finns ingen annan möjlighet än att flytta in i pundarkvarten.
Att sen idioten har kommit överens med Trobo gällande tex fondväggen någon alkis målet med en tv som ej monterats ner, allt för att komma bort snabbt från nuvarande boende. Det kommer ju självklart att bli Trobos svar till allt rasken anmärker på. "Vi sa det fanns behov v uppfräschning men ni ville ha råttboet så snabbt det gick."
Haha fy helvete vilken tragik. Otroligt hur man kan vara så missanpassad i samhället som bajsbaronen är.
Trobo - Rask 2-0