2025-02-26, 07:55
Medlem
Djungelskribentens avatar
Euforin efter Baronens senaste klavertramp har knappt lagt sig. Så många frågor. Hur ska det kunna bli ett myyyyysigt sovrum av det där pyttelilla rummet? Intressant planlösning med en dörr som är direkt intill diskbänken i princip. Och hur fan har han tänkt att det ska bli en bra yuuuuutube-studio av en jävla garderobsskrubb?!

Det märks att han aldrig lämnar hemmet, han är lika världsvan som Magmys Micke.
Citera
2025-02-26, 08:13
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Euforin efter Baronens senaste klavertramp har knappt lagt sig. Så många frågor. Hur ska det kunna bli ett myyyyysigt sovrum av det där pyttelilla rummet?

Tillräckligt mycket leopardtyg och döda släktingar så är saken biff och kärlekskammaren klar för grävsession.
Citera
2025-02-26, 08:15
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Okej dum fråga men har inte så mycket erfarenhet av just nyare lägenheter och utflytt. Är det bara för att skolådan är nyare som radhusbaronen måste fixa skavanker, som inte verkar behövts fixas i den större?

Såg även att Medvikt släppt ny video inatt! https://youtu.be/wZqNT-G-TmM?si=xJpz3QQPZvlfc0bI
Citera
2025-02-26, 08:24
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Medlemmarna i den här tråden borde få en medalj. Jag skrattar högt när jag läser era kommentarer om det nya fekalieresidenset.
Dessutom är det helt obetalbart att trobo tvingar honom att pynta 35k för att återställa det gamla palatset. Ingen hade kunna skriva ett sådant här roligt manus, Baron AF avföring är så sjukt jävla rolig, omedvetet.

Bajsbaronens citat "ALLT jag rör vid blir till skit" ekar ju i ens huvud efter att ha sett det där råtthålet. Nu får Raskens verkligen sota för all skit han har spytt ut om Trobo. Vilken jävla rävsax han har satt sig i återigen, finns ingen annan möjlighet än att flytta in i pundarkvarten.

Att sen idioten har kommit överens med Trobo gällande tex fondväggen någon alkis målet med en tv som ej monterats ner, allt för att komma bort snabbt från nuvarande boende. Det kommer ju självklart att bli Trobos svar till allt rasken anmärker på. "Vi sa det fanns behov v uppfräschning men ni ville ha råttboet så snabbt det gick."

Haha fy helvete vilken tragik. Otroligt hur man kan vara så missanpassad i samhället som bajsbaronen är.

Trobo - Rask 2-0
Citera
2025-02-26, 08:42
Medlem
Herregud, vilken trång och dunkel lägenhet. Visst det fanns flera rum men det var ju trångt satan överallt, smutsigt och wt renoverat och hemmapulare som gått lös med penseln. Ett matbord för 5 pers i det lilla köket, man kan knappt stå två pers och laga mat där. Hur länge tror ni det kommer dröja innan äggskallen kommer gnälla på att han nu bara har en halv kyl och frys från att ha en hel kyl o frys. ”hur ska en barnfamilj på fem personen kunna handla och ha mat hemma som räcker mer än två dagar i denna lilla kyl”.

Rask så kallade ”pappa hylla” blir det inte tal om längre.

Fick så sjuk ångest av att se den där videon, äckligt var det.

Sen undrar jag hur pinnen hamna i köket när äggskallen öppnar videon med att säga att han inte gått längre än till ytterdörren. Lögner som vanligt, självklart har han sprungit runt där inne innan.
Citera
2025-02-26, 08:59
Medlem
Mikkkas avatar
De där 30000 som de preliminärt ska betala till Trobo kommer garanterat bli högre. Kommer ni ihåg när lets feast eller knullkrippa som rask kallade Kristian för var där och mätte fukt runt diskmaskinen. Mätaren visade extremt höga fuktvärden, detta skulle skulle rask ta med trobo sa han, vilket såklart aldrig har skett.

Så addera nytt golv i köket, samt torkning och ev fördröjd uthyrning som följd för Trobo.
Rask ska vara glad om de kommer undan med 50k i straffavgifter.

Har inte Therese och häxflinten tidigare hamnat i rätten pga hur de lämnade en annan lägenhet i kasst skick?
Senast redigerad av Mikkka 2025-02-26 kl. 09:11.
Citera
2025-02-26, 09:13
Medlem
HotPopcorns avatar
Haha, jag kan faktiskt kosta på mig att känna lite medlidande för bajsis och familjen. Även om lägenhetsbaronen själv förtjänar rubbet, så vet han ju inte bättre

Men att det är fult i lägenheten gör den ju inte obebolig. Han får väl pynta lite, hänga upp filtar och spänna up dukar som täcker det värsta. Sånt kan han ju.
Citera
2025-02-26, 09:20
Medlem
Såg introt på Rask senaste vlogg och verkar ju inte se bra ut?
Kan han verkligen klaga? (När han ändå sa att han inte ens behövde se lägenheten?)
Citera
2025-02-26, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Bajsbaronens citat "ALLT jag rör vid blir till skit" ekar ju i ens huvud efter att ha sett det där råtthålet. Nu får Raskens verkligen sota för all skit han har spytt ut om Trobo. Vilken jävla rävsax han har satt sig i återigen, finns ingen annan möjlighet än att flytta in i pundarkvarten.

Att sen idioten har kommit överens med Trobo gällande tex fondväggen någon alkis målet med en tv som ej monterats ner, allt för att komma bort snabbt från nuvarande boende. Det kommer ju självklart att bli Trobos svar till allt rasken anmärker på. "Vi sa det fanns behov v uppfräschning men ni ville ha råttboet så snabbt det gick."

Haha fy helvete vilken tragik. Otroligt hur man kan vara så missanpassad i samhället som bajsbaronen är.

Trobo - Rask 2-0
Amen broder. Jag skrattade högt när han filmade vardagsrumsväggen, så jävla uppenbart att det är snabbt rollat runt och in bakom en väggmonterad tv.
Sen att en alkis med aggressionsproblem kört knytnäven genom sovrumsväggen var en oväntad bonus för att accentuera vilken misär raskens betalar dyrt för.
Citera
2025-02-26, 09:42
Medlem
Tortellis avatar
Tror ni Rask har sovit gott inatt? Ställs flytten in? Så många frågor. ALLT JAG RÖR VID BLIR BAJS. Stämningen mellan Trobo och Rask är sisådär. Jag väntar på en insamling för bajsmannen från följarna, rädda familjen Rask.
Citera
2025-02-26, 10:00
Medlem
Snusfris avatar
Vilken sjuk jävla ångest han måste haft när han gick och la sig igår. Säkert inte som han tänkt sig.
Men, men nu har han ju ett kontor/studio som sin idol Anjo. Vad får han plats med där? En stol och en laptop? Kan han köra wifi där inne i garderoben utan lagg?
Citera
2025-02-26, 10:05
Medlem
Snusfris avatar
Om ungarna tar hem kompisar så kommer kompisarna tro att det spöka när dom hör röster eller stön från garderoben.
Det här är humor på allra högsta nivån. Tack Rask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in