2025-02-25, 23:58
Medlem
Tjejen har uppenbart hamnat på glid efter att morsan dött, ingen vägledning har funnits antar jag. Mycket tragiskt, hur ska det gå?
Citera
2025-02-26, 00:05
bilder och namn?
Citera
2025-02-26, 01:56
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Män är inte designade på samma sätt som kvinnor. En man som har sex mot sin vilja har sällan problem med det.
Vid våldtäkt, likt andra övergrepp, är utöver kränkningen en stor del av traumat offrets hjälplöshet.

Din runkfantasi om dominassex, där du aldrig är verkligt hotad, är inte samma sak som vad en pojke i beroendeställning till en vuxen eller en bög som blir våldtagen av en eller flera män upplever.

De flesta pojkar och män som tvingas till sex mot sin vilja upplever det problematiskt.
Citera
2025-02-26, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjorven20
haha så sjukt, han fick sin dröm uppfylld och det skulle vara ett brott.
Så sex med ett barn är ok för att han är en kille??? Är du lite korkad?
Citera
2025-02-26, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Lägg av! Så alla pedofiler i Sverige är romer nu?

Nej. Men det är en bra gissning.

Romer är riktigt vidriga, så inte någon dålig gissning heller.
Citera
2025-02-26, 05:47
Medlem
Fallet blir komplicerat, eftersom han är pappa till barnet. Han sa att de är ett par och ville inte att hon skulle anmälas. Det hör barnet som föds har rätt till sin pappa. Kan bli svårt att hindra dem frän att träffas och vara ett par när de har ett barn tillsammans. Försöker sätta mig in i hans situation. Vilket andra snubbar borde göra. Hade det varit jag vid 14 års ålder, så hade jag ljugit i rätten och sagt att jag ljugit för kvinnan, att jag var 16 år.
Dessutom hade jag satt barnet före relationen med mina föräldrar. Hoppas killen har ryggrad nog att göra samma sak. Jag var själv väldigt ung när jag blev pappa. Svensk och inte religiös. Bara starka värderingar. Har man gjort en tjej gravid, sår det bara att växa upp. Allt annat är ryggradslöst.
Citera
2025-02-26, 07:39
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Ingen offerkofta, avskyr människor som utnyttjar barn. Stör mig på dubbelmoralen hos vissa bara som skrattar åt detta men hade plockat fram sina högafflar om GM var en man.
Precis. Poängen är att han är en lättpåverkad 14-åring, det finns inga förmildrande omständigheter. Som pappa kan jag gå i god för att det finns många trasiga yngre tjejer som flirtar med en och säkert hade varit sålda på idén om ett förhållande. Man svarar ju inte på det och tar det seriöst, de är för fan barn.

Tvivlar jävligt starkt på att han ville bli pappa dessutom. Det här är en kvinna som lyckats nästla sig in och förstöra en pojkes liv, alternativt är hon utvecklingsstörd och förstår inte vad hon gjort. Hade det varit upp till mig hade kvinnan blivit institutionaliserad och barnet omhändertaget.
Citera
2025-02-26, 08:03
Medlem
okok1s avatar
Kvinna våldtar barn - får inte fängelse. Sjukt! I USA hade pedofilen fått runt 20 år.
Citera
2025-02-26, 08:21
Medlem
Carl Serungs avatar
Hon är lik en kvinnlig Svensk Trucker vars namn också börjar på E och desstuom också är från Tomelilla.
Kan det vara hennes syster?

Citera
2025-02-26, 08:26
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hon är lik en kvinnlig Svensk Trucker vars namn också börjar på E och desstuom också är från Tomelilla.
Kan det vara hennes syster?

Nääää! Skulle inte förvåna mig för E i Svenska Truckers är ju lagom WT.
Citera
2025-02-26, 08:52
Medlem
Skapligt jävla beklämmande att se MGM:s och BO:s respektive Facebook-sidor.

Killen är alltså 14 år. Även om han inbillar sig nu att han är kär, så kommer det en dag när han kommer inse att det inte är så roligt längre. Han ska alltså ändå behöva ha med den här tjejen att göra resten av sitt liv. Betala underhåll liksom...? Kul.
Han har i lagens mening blivit våldtagen (iom. <15 år) - behöver han ändå uppfylla sina förpliktelser så som försörjningsplikt osv.?
Citera
2025-02-26, 09:09
Medlem
Av hennes Fb att döma verkar hon ha en 14-årings mognad, därför passar de ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in