2025-02-25, 00:12
Medlem
Korders avatar
KCD 2 är oerhört mycket bättre än Skyrim. Extremt överskattat skitspel, som likt alla andra Bethesdas spel de senaste tjugo åren enbart är spelvärt med tjutusen moddar installerade.
Citera
2025-02-25, 12:03
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
KCD 2 är oerhört mycket bättre än Skyrim. Extremt överskattat skitspel, som likt alla andra Bethesdas spel de senaste tjugo åren enbart är spelvärt med tjutusen moddar installerade.
Ja, detta är helt magiskt bra. I kvalitet och manus är det nog mest likt Witcher 3. Bra side quest, och verkligen atmosfäriskt.
Citera
2025-02-25, 12:17
Medlem
Bling Blings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder

Eller hur. Lite som att hävda att MS-Röj är fan så mycket bättre än alla de spelen för när det kom var det "The shit"!

Jag älskade förvisso Skyrim när det kom och gillar alla spel han tog upp, men KCD2 är fantastiskt.
Citera
2025-02-25, 16:53
Medlem
Tack för svar!
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Definitivt! Är du osäker, på steam kan du refunda inom 1h(?) gametime, annars kan du alltid pirata på de sju haven innan du gör ett köp.

Personligen är detta bästa köpet på länge.
Citera
2025-02-25, 19:39
Medlem
Vandammess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Ja, detta är helt magiskt bra. I kvalitet och manus är det nog mest likt Witcher 3. Bra side quest, och verkligen atmosfäriskt.

Haha questen är ju mediokra i jämförelse med Witcher 3...
Sluta och skämta
Citera
2025-02-25, 22:30
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandammes
Haha questen är ju mediokra i jämförelse med Witcher 3...
Sluta och skämta
Haha är det så? Har ingen aning vad du pratar om.
Citera
2025-02-25, 23:05
Medlem
Bling Blings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Haha är det så? Har ingen aning vad du pratar om.

Tror inte snubben har spelat KCD2 faktiskt
Citera
2025-02-26, 05:24
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Kan vi inte gå tillbaka till ämnet i tråden istället för att bråka om KCD2 är bättre eller sämre än något annat spel?

Släpp det bara.
Hur går det för er i spelet?
Själv har jag nyligen efter drygt 50 timmar öppnat den nya kartan så nu ska det letas upp gängmedlemmar.
Citera
2025-02-26, 05:55
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Kan vi inte gå tillbaka till ämnet i tråden istället för att bråka om KCD2 är bättre eller sämre än något annat spel?

Släpp det bara.
Själv har jag nyligen efter drygt 50 timmar öppnat den nya kartan så nu ska det letas upp gängmedlemmar.

Har börjat om, har väl kanske totalt dryga 20 timmar än så länge. Blev inte nöjd med flera val och karaktärsutveckling så var tvungen att börja om nu när man hade lite mer kött på benen. Precis som 1:an så tycker jag de första timmarna är ganska kritiska för hur man upplever spelet.
Citera
2025-02-26, 06:05
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Har börjat om, har väl kanske totalt dryga 20 timmar än så länge. Blev inte nöjd med flera val och karaktärsutveckling så var tvungen att börja om nu när man hade lite mer kött på benen. Precis som 1:an så tycker jag de första timmarna är ganska kritiska för hur man upplever spelet.

Ok, vad hade du då gjort för fatala misstag i din roll som spelare?
Själv tycker jag att man nu efter 50 timmar nästan börjar bli lite väl överlägsen i strider även om man möter två eller till och med tre motståndare. Märkte lite samma sak i ettan.

Kan bero på att jag inte har värst bråttom i spelet vilket gör att jag har högre nivå än andra vid samma läge i spelet. Jag tror jag har runt lvl 19-20 nu i main.
Citera
2025-02-26, 06:09
Medlem
CMKs avatar
Någon annan som tappade musten när man låste upp nästa karta? Hade ju mentalt joinat the bad guys och gjort allt dom bad mig, blev någon krock där i inlevelsen
Citera
2025-02-26, 06:33
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil

Släpp det bara.
Över 70 timmar, är på andra kartan men bara gjort första main quest där. Har ärligt talat i runt 30 timmar lallat runt och upptäckt saker. Har precis börjat köra lite sidequest.

Jag har bästa gear vad jag vet, och är inte alls svårt att ta mig an flera motståndare samtidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in