Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Den senaste veckar har jag köpt hem mindre mängder Kratom som jag tänkte ha om det blir kris men jag blev besviken,
Jag köpte både från KE och SS av sorter jag köpt tidigare och dom nya är både betydligt äckligare och känns svagare.
Luktar värre t.o.m.
Så jag är övertygad om att dom säljer ut andra sorteringen som dom inte lyckats sälja tidigare och som legat länge på hyllan.
Jag skulle rekommendera att du inte köper för mycket utan att veta exakt vad du får, inte kul att sitta där med flera kilo vråläckligt svagt Kratom...
Jo jag kan hålla med om det, fick precis hem besättningen från KE och ja jag tycker både det luktar och smakar värre än det gjort tidigare. Tycker effekten är ok ändå men inget bättre än så.
Det skulle inte förvåna mig om dom gör så, känns som dom ändå kommer förlora dom flesta kunderna så dom skiter väl i allt det nu och bara vill tjäna så mycket dom kan innan det är över.
SS tycker jag verkligen är dåliga, la bara en liten test beställningen där och vart väldigt besviken så får se hur jag gör, om jag chansar och lägger en till besättningen eller skiter i det.
Oj då kanske mängden kommer vara ganska hög då, kommer nog ändå köra på stasha hos nån och ha lite hemma strategin, känns säkrast vilket som