2025-02-25, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Han var sugen på knark, han har ju själv erkänt det första han gjorde efter farmen var att ta ett återfall.

Har svårt att tro att det var därför han lämnade. Han verkar ju trivas på gården och med sina nya vänner. Han var dessutom ingen heltidsknarkare. Periodare vad jag förstått.
Citera
2025-02-25, 09:38
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastrogg
Har svårt att tro att det var därför han lämnade. Han verkar ju trivas på gården och med sina nya vänner. Han var dessutom ingen heltidsknarkare. Periodare vad jag förstått.
Då var det väl dags för en period nu då helt enkelt, efter några veckors uppehåll på farmen.
Citera
2025-02-25, 10:14
Medlem
Abelssuns avatar
Så hon med kameltån som visar hönan, ska få komma tillbaka...suck!
Citera
2025-02-25, 10:22
Medlem
Varför kallas robban också tobbe?
Citera
2025-02-25, 10:50
Medlem
SKiTSURs avatar
Skulle vara kul att veta om Robban fick ett samtal via produktionen att någon anhörig hört av sig tex. Eller om han valde att lämna självmant. Kändes verkligen som han trivdes annars tycker jag. Inte fan kan han valt att lämna pga att han inte fick Alida..
Citera
2025-02-25, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OggoBoggo
Varför kallas robban också tobbe?

Undrar jag oxå?
Citera
2025-02-25, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Skulle vara kul att veta om Robban fick ett samtal via produktionen att någon anhörig hört av sig tex. Eller om han valde att lämna självmant. Kändes verkligen som han trivdes annars tycker jag. Inte fan kan han valt att lämna pga att han inte fick Alida..

Då skulle han informerat om det. Jag tippar på ett positivt drogtest. Jag har varit i den branschen länge och jag skulle satt mina pengar på att det är så. Givetvis får deltagarna ha med sina receptbelagda mediciner och det är där det gick fel.
Supertrög i ena avsnittet och klar som fan i nästa avsnitt!
Citera
2025-02-25, 11:31
Medlem
drinksareonmes avatar
Micke har alltså haft ett privat litet harem med både Alida och Amanda!
Citera
2025-02-25, 12:21
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Då skulle han informerat om det. Jag tippar på ett positivt drogtest. Jag har varit i den branschen länge och jag skulle satt mina pengar på att det är så. Givetvis får deltagarna ha med sina receptbelagda mediciner och det är där det gick fel.
Supertrög i ena avsnittet och klar som fan i nästa avsnitt!

Okej sorgligt om så är fallet. Kanske rentav hade med sig lite för lite av sin självmedicinering sen gav han upp.

Synd för jag tror han är en bra grabb trots allt.

Tänkte på en annan sak. Hur bra koll tror ni ”vakterna” har? Hade ju varit spännande om man hade en kompis som flög en drönare från närmaste parkering och lämnade diverse tobak o godsaker i skogen under säsongen. En spårtagg i dojan bara 🤩.

Vet att jag läste för några säsonger sen när nån brud fixa snus från ett par fiskare vid torpetsjön😂.

Jag menar alla är ju inte där för att vinna.
Citera
2025-02-25, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Varför citerar du mig? Jag skrev det där till en annan så kommer du upp som gubben i lådan helt plötsligt, är du utvecklingsstörd ellernått?
Maken till lättstött människa har jag aldrig varit med om. Det behövs inte mycket för att du ska börja bete dig som en dyngspridare. Coola ner dig lite nu, nr3.
Citera
2025-02-25, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Okej sorgligt om så är fallet. Kanske rentav hade med sig lite för lite av sin självmedicinering sen gav han upp.

Synd för jag tror han är en bra grabb trots allt.

Tänkte på en annan sak. Hur bra koll tror ni ”vakterna” har? Hade ju varit spännande om man hade en kompis som flög en drönare från närmaste parkering och lämnade diverse tobak o godsaker i skogen under säsongen. En spårtagg i dojan bara 🤩.

Vet att jag läste för några säsonger sen när nån brud fixa snus från ett par fiskare vid torpetsjön😂.

Jag menar alla är ju inte där för att vinna.

Jag tror det är rätt slappt förutom när det gäller typ spektakulära brott som det kan bli skriverier om som exempelvis droger, sexbrott och våldsbrott.
Kan mycket väl tänka mig att han fått recept på någon benzo att ta vid behov och där har det sneat. Det är liksom inte överkurs att se hur han skiftar i personlighet
Citera
2025-02-25, 13:09
Medlem
"Fan, Robban, du dilar ju!"
"Jag dilar inte!"
"Görujuvisst. Såg det själv!"

(Ni som inte fattar referensen kan ta och klippa er och skaffa röda byxor)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in