Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym555
https://www.gd.se/2025-02-24/skrev-fy-fan-vad-ackligt-om-dragqueens-pa-facebook/
En man i Gävle åtalas för hets mot folkgrupp efter en kommentar på Facebook.
Mannen ska ha kommenterat på ett Facebookinlägg på drag-teatersällskapet ”Bland Drakar och Dragqueens” sida. Han ska bland annat ha skrivit ”Fy fan vad äckligt!”.
------------------
Är det för hårt att åtala någon för hets mot folkgrupp för en sådan kommentar eller anser ni att det är korrekt?
Är yttrandefriheten i fara, eller är det alldeles över gränsen att uttrycka att dragqueens är äckliga?
Hårt? Det är orimligt. Förr eller senare vaknar en tillräckligt stor massa upp som inser att HMF är en förtryckarlag. Förr eller senare vaknar även en tillräckligt stor massa upp som begriper varför det instiftats en sådan förtryckarlag.
"
Vi ljuger och beter oss illa på alla plan och sedan ska vi införa en lag som förbjuder kritik mot oss." Här kan jag inte tala klarspråk för då riskerar jag att åtalas för HMF.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snoppdoggydog
Får man inte tycka att bögerier är äckligt längre?
Vad är det för sjuk värld vi lever i? Jag finner bögerier som motbjudande. Det är en naturlig instinkt jag har. Skulle en bög göra närmanden mot mig hade han fått en smäll på käften.
Tiden från 1910-1930 talet Tyskland och framför allt Berlin återkommer fast nu i hela väst. Då frodades också trans, bögeri, sexbyten, pedofili osv och de leddes av den där gruppen man aldrig får kritisera. Bokbålen i Tyskland handlade om att bränna porr och allt dekadent som skadade samhällsmoralen. Jag har alltid undrat vad bokbålen i Tyskland handlade om, nu vet vi. Bokbålen i väst efter 45 handlar om att gömma något helt annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
volvo230
Närmast komiskt hur många dem lyckas sätta dit för HMF nu , men knappt några för tex bedrägerier.
Vilket perfekt samhälle vi lever i

Att ha en HMF-dom på sig kommer sannolikt i framtiden ses som något meriterande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Finnj-vel
Yttrandefriheten gäller ej längre i Sverige. Kritik mot Islam eller en sexuell organisation? Var tyst och låt samhället förfalla!
Det är bara rökridåer inför kritiken mot den riktiga fienden. Den riktiga fienden använder andra grupper som sköldar.
PS Kan ju tillägga också att
kritik mot politiker och journalister nu också klassas som "hat".
Citat:
Ursprungligen postat av
TJUVSVERIGE
Man märker verkligen att hela västvärlden har en och samma härskare för allt detta sker samtidigt överallt. Det är inte en slump.
Självklart har han rätten att äcklas av dragqueens (de kunde bara blockat honom så skulle affären vara ur världen) och ska inte åtalas för det men som vi alla vet så är det så kallade rättsväsendet infiltrerat och de vill åt oss allihop. Så är det när man låter demoner härska. Ordet satan betyder förresten åklagare. Så egentligen inte så märkligt att åklagare agerar som de gör. När shariah kommer till Sverige så blir det slut på det där - åtminstone en positiv grej.

Det går inte att sätta sig in i det här utan att komma till samma slutsats. Hela västvärlden är under attack och har varit så under ett par hundra år. Det är dags en gång för alla rycka upp monstren med rötterna.