Citat:
Ursprungligen postat av
SupG
Det kommer ligga i samma klass som heroin?? Det är ju helt jävla sjukt. Man kan tycka att gränsen borde vara hög med tanke på hur ofarligt det är.
Så du tror ändå att det finns en risk för husrannsakan asså, det känns också jävligt sjukt men man får väl förberedda sig på det värsta.
Kanske ska stasha det mesta hos nån bekant som inte använder, och bara ha lite hemma typ, men det beror ju på vad gränsen ligger hur mycket man ska ha hemma.
Men ska nog lägga en till beställning, undra om att lägga fler och mindre besällnigar är smartare ifall polisen tittar på paketets vikt, men kanske är oviktigt och bara jag som är jävla nojig.
Ja asså en risk för det finns det ju, men den är minimal. Om man tänker hur många beställningar som görs varje dag samt vilka resurser det skulle innefatta som behöver användas till så mycket annat. Men jag tycker att du ska ha det i beräkningar iallafall att det KAN hända, i absolut värsta fall. Försök ligga ett steg före och planera.
Sen när lagen träder kraft, kolla vilka mängder det krävs för att det ska omfattas som grovt och se till att alltid ha lägre mängd hemma.
Sen kan du bygga upp två lager. Ett lager med lite mindre mängd som är lättillgängligt, tex lägga upp i taket inne på en toalett i en butik i närheten.
Sen ett stort lager, nergrävt eller hos en vän. Där du fyller på det lilla lagret när väl det tar slut.
Detta funkar väll inte om man är fast i "skiten" och gör av med mängder varje dag. Men för den som bara gör det nån gång i veckan tror jag detta funkar utmärkt