Citat:
Uppenbart så kan hon nå långsiktiga mål, så frågan är varför hon inte har som mål att exempelvis vara nykterist till sommaren? Hon har tidigare sagt att hon är rädd för att uppfylla drömmar eftersom hon kan förlora saker hon då får och en smal kropp (med Stockholms plattaste bak) kan hon ju verkligen förlora, men jag antar att eftersom Gräddis har förlorat kontrollen över precis allt i livet, så är kroppen det enda hon tror sig kunna kontrollera, för den är det enklaste att kontrollera, då det ju kräver en minimal insats att svälta sig.
Måste tillägga att jag antar att hon inte orkar träna, för även Gräddis måste ju se att rumpan ser horribel ut när den är så platt, hon skulle behöva lite muskler som ger konturer.
Måste tillägga att jag antar att hon inte orkar träna, för även Gräddis måste ju se att rumpan ser horribel ut när den är så platt, hon skulle behöva lite muskler som ger konturer.
En rumpa med konturer? Hur sjutton ska hon få in en kvinnlig röv i byxor som är tänkta för småflickor?
I Pias lilla universum så ser Pia det hon vill se...ett litet, nätt, välformat arschle som alla kvinnor är avundsjuka på.
Likaså de där grytlapparna som hänger o sladdrar. Pia ser ett par näpna, välformade boppisar som lite lagom uppnosiga klär i vilket nattlinne som helst på krogen.
Vad är det som sägs om sådant? "2die4"?
Undrar när hon börjar att se den där nattsuddaren hon delar rum med, som en potentiell "kille" att erbjuda sitt vårtiga sköte till?
"Så...liksom, ah, mm, så, så...nu har ja kille!" Sedan vrålandet om att "Visst är du min kille X 5".
Fånflin, sexigt kravel på golv o nakna TT...En o annan laxmacka inknöad i käften, dreglet rinner o krafs-krafs i håret för att torka bort kletet från fingrarna.
Ibland så undrar jag varför hon påstår att hon inte är nöjd med sin rådande situation? Hon tar inte till sig några råd, hon skiter i folks åsikter o hon ska ha allt på sitt sätt. Men hon är inte nöjd. Men att göra något för att förändra sin situation, ska hon INTE göra.
Det verkar vara det enda hon håller fast vid hårdnackat.
HON SKA INTE BEHÖVA FÖRÄNDRA SIG DET MINSTA. Tanken finns inte ens i hennes huvud.
Däremot...så ska omgivningen ha respekt för hennes sätt att leva...?
Som sagt...det enda Pia har, är pengar. Och pengar är förgängligt. Utan pengar är Pia inte ens en liten skit. Nu är hon så uppfylld av sin egen förträfflighet och att jobba för "Zajz zero, serrö"!