2025-02-24, 19:47
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Uppenbart så kan hon nå långsiktiga mål, så frågan är varför hon inte har som mål att exempelvis vara nykterist till sommaren? Hon har tidigare sagt att hon är rädd för att uppfylla drömmar eftersom hon kan förlora saker hon då får och en smal kropp (med Stockholms plattaste bak) kan hon ju verkligen förlora, men jag antar att eftersom Gräddis har förlorat kontrollen över precis allt i livet, så är kroppen det enda hon tror sig kunna kontrollera, för den är det enklaste att kontrollera, då det ju kräver en minimal insats att svälta sig.

Måste tillägga att jag antar att hon inte orkar träna, för även Gräddis måste ju se att rumpan ser horribel ut när den är så platt, hon skulle behöva lite muskler som ger konturer.

En rumpa med konturer? Hur sjutton ska hon få in en kvinnlig röv i byxor som är tänkta för småflickor?
I Pias lilla universum så ser Pia det hon vill se...ett litet, nätt, välformat arschle som alla kvinnor är avundsjuka på.
Likaså de där grytlapparna som hänger o sladdrar. Pia ser ett par näpna, välformade boppisar som lite lagom uppnosiga klär i vilket nattlinne som helst på krogen.

Vad är det som sägs om sådant? "2die4"?

Undrar när hon börjar att se den där nattsuddaren hon delar rum med, som en potentiell "kille" att erbjuda sitt vårtiga sköte till?
"Så...liksom, ah, mm, så, så...nu har ja kille!" Sedan vrålandet om att "Visst är du min kille X 5".

Fånflin, sexigt kravel på golv o nakna TT...En o annan laxmacka inknöad i käften, dreglet rinner o krafs-krafs i håret för att torka bort kletet från fingrarna.

Ibland så undrar jag varför hon påstår att hon inte är nöjd med sin rådande situation? Hon tar inte till sig några råd, hon skiter i folks åsikter o hon ska ha allt på sitt sätt. Men hon är inte nöjd. Men att göra något för att förändra sin situation, ska hon INTE göra.
Det verkar vara det enda hon håller fast vid hårdnackat.
HON SKA INTE BEHÖVA FÖRÄNDRA SIG DET MINSTA. Tanken finns inte ens i hennes huvud.
Däremot...så ska omgivningen ha respekt för hennes sätt att leva...?

Som sagt...det enda Pia har, är pengar. Och pengar är förgängligt. Utan pengar är Pia inte ens en liten skit. Nu är hon så uppfylld av sin egen förträfflighet och att jobba för "Zajz zero, serrö"!
Citera
2025-02-24, 19:49
Medlem
Herregud, hon svamlar om att hon aldrig pratat om sina barn, utan bara om sin situation som mamma som förlorat sina barn. Hon säger på allvar att hon skyddat barnens integritet. Att lägga ut domen om vårdnaden med barnens namn och personnummer helt ocensurerat på internet, att kalla dem könsord och pissmyror är tydligen enligt henne att skydda deras integritet. Jag tål inte såna föräldrar som inte kan se utifrån barnens perspektiv över huvud taget, utan bara kör sitt race utifrån sitt eget ego.
Citera
2025-02-24, 20:08
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdjur
Herregud, hon svamlar om att hon aldrig pratat om sina barn, utan bara om sin situation som mamma som förlorat sina barn. Hon säger på allvar att hon skyddat barnens integritet. Att lägga ut domen om vårdnaden med barnens namn och personnummer helt ocensurerat på internet, att kalla dem könsord och pissmyror är tydligen enligt henne att skydda deras integritet. Jag tål inte såna föräldrar som inte kan se utifrån barnens perspektiv över huvud taget, utan bara kör sitt race utifrån sitt eget ego.

Men Oj!
Fylltanten glömt hur hon la ut hela SOC-utredningen, om barnens vårdnad, till allmän beskådan på sin linkdin?

Vidrig Människa!
Citera
2025-02-24, 20:12
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdjur

Antagligen också, supit bort ” två-timmars-umgänget” per vecka, då hon inte klarat Nykterhet?
Citera
2025-02-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Men Oj!
Fylltanten glömt hur hon la ut hela SOC-utredningen, om barnens vårdnad, till allmän beskådan på sin linkdin?

Vidrig Människa!

Kan det vara någon demens som är på G? Eller har minnet börjat ta stryk av alla fyllor? Hon beter sig minst sagt underligt, även om hon så vitt vi vet, slutat att vråla
Citera
2025-02-24, 20:15
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Uppenbart så kan hon nå långsiktiga mål, så frågan är varför hon inte har som mål att exempelvis vara nykterist till sommaren? Hon har tidigare sagt att hon är rädd för att uppfylla drömmar eftersom hon kan förlora saker hon då får och en smal kropp (med Stockholms plattaste bak) kan hon ju verkligen förlora, men jag antar att eftersom Gräddis har förlorat kontrollen över precis allt i livet, så är kroppen det enda hon tror sig kunna kontrollera, för den är det enklaste att kontrollera, då det ju kräver en minimal insats att svälta sig.

Måste tillägga att jag antar att hon inte orkar träna, för även Gräddis måste ju se att rumpan ser horribel ut när den är så platt, hon skulle behöva lite muskler som ger konturer.

Sist Gräddis skulle vara nykter en längre period enbart för att bevisa för följarna att hon kunde så höll hon ut i tre dagar sen köpte hon en bag in box som belöning för att hon varit så duktig.
Citera
2025-02-24, 20:46
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Sist Gräddis skulle vara nykter en längre period enbart för att bevisa för följarna att hon kunde så höll hon ut i tre dagar sen köpte hon en bag in box som belöning för att hon varit så duktig.

Var nog inte för följarna?
Mer för att hon skulle vara Nykter vid umgänge med barn?

Vilket hon ju uppenbarligen inte klarat. Kom ju full till.
Citera
2025-02-24, 20:50
Medlem
Citat:
Men Oj!

Vidrig Människa!

Det verkar så! Eller så tycker hon att det är värt att skada sina barn för att berätta om ”sin situation som mamma”. Hon har verkligen noll förmåga att se utanför sig själv.
Citera
2025-02-24, 21:04
Medlem
Skäms över att jag sitter och skrattar åt hennes senaste video, stor komedi när hon trycker upp de obefintliga tuttarna mot kameran och försöker sig på en "sexig min", vilket bara resulterar i en go trippelhaka. Det värsta är ju att hon själv tycker hon är en sexdrottning, att det inte är komedi för henne. Kommentarsfältet är också kul.
Citera
2025-02-24, 21:20
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Var nog inte för följarna?
Mer för att hon skulle vara Nykter vid umgänge med barn?

Vilket hon ju uppenbarligen inte klarat. Kom ju full till.

Nej hon sa att det var för att bevisa för alla följare som påstod att hon var alkoholist att hon kunde gå längre stunder utan alkohol.
Citera
2025-02-24, 22:52
Medlem
Så nu behöver hon ett förhållande för att må bra och känna sig trygg!!! Vem fan skulle må bra och känna sig trygg i den elaka vin sörplande kadaverhäxans närvaro
Citera
2025-02-24, 23:00
Medlem
Citat:
Självförnekelse är väl bara förnamnet?
Hon har supit bort jobb, bostad, relationer,men framförallt sina barn!
Och fortsätter supa bort sin hälsa/ möjligheter till hjälp.
Så länge nu pengar finns på kontot.
Pengar, som kunde gått till att få rätsida på Livet. Och som inte många ” i Marginalen” har.

Men Pia Pisskärring väljer en dyr återställare på lokal istället.

I för dagen, nyinköpta maskeradkläder och solglasögon som döljer den gångna nattens blåtira efter fylleexcesser.
Precis det är då fan inte många som har den summan på kontot.den här festliga vin pimplande häxan kör på som om det inte finns någon morgondag! Tänk alla självömkande klago videor och tårar hon kommer att sända live på TikTok när degen är slut! finns många olika scenarier hur allt detta kommer att sluta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in