2025-02-07, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kijah
köpte från en populär sida och betalade med mercuryo (första ggn).

fick detta i mail från mercuryo och pengarna har dragits från mitt konto.

”Withdraw completed
You have sent 138.697017 USDC to an external address”

har dock inte fått något bekräftelsemail från sidan jag köpte från efter detta?! brukar man inte få det?
har du fått dina varor än?
Citera
2025-02-08, 07:57
Medlem
Barbamonks avatar
Ozempic är förödande för kroppen speciellt om du är gammal. Studier har visat att i högre doser förlorar man upp till 40% muskler och benmassa. Bara 60% är fett.
Citera
2025-02-18, 06:27
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbamonk
Ozempic är förödande för kroppen speciellt om du är gammal. Studier har visat att i högre doser förlorar man upp till 40% muskler och benmassa. Bara 60% är fett.

Som vanligt poppar dessa rubriker upp med jämna mellanrum och som vanligt upptäcker man när man läser texten att det handlar om snabb viktnedgång i sig och inte om Ozempic. I den senaste jag läste på Svenska Dagbladet skriver de ju tydligt att det inte går att koppla det just till läkemedlet. Undvik snabb viktnedgång helt enkelt.
Citera
2025-02-20, 09:58
Medlem
Extremeflys avatar
Någon som provat olika vårdgivare? Vilka är absolut billigaste? Och vad är priset med dom?
Citera
2025-02-20, 16:23
Fick ett brev från polisen idag om beslagtaget innehåll pga misstänkt doping eller receptbelagda läkemedel. Någon mer som fått det som beställt från de populära hemsidorna? Jag vet att det spekuleras om att det inte är äkta brev så därav frågan. Jag lutar åt att det är äkta dock. Stod inget om någon polisanmälan så det är nog inget att oroa sig för, men surt ändå.
Citera
2025-02-20, 20:06
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NopeRope
Fick ett brev från polisen idag om beslagtaget innehåll pga misstänkt doping eller receptbelagda läkemedel. Någon mer som fått det som beställt från de populära hemsidorna? Jag vet att det spekuleras om att det inte är äkta brev så därav frågan. Jag lutar åt att det är äkta dock. Stod inget om någon polisanmälan så det är nog inget att oroa sig för, men surt ändå.

Var de ozempic? Köper du sånt svart? Är du inte rädd för att de ska vara utblandat?
Citera
2025-02-20, 20:11
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Känns ju toppen att få en bra recension.
Jag har skickats vidare nu i "nästa steg" efter bilderna. Gick det snabbt för dig därefter? Eller tog det flera veckor?
Jaha, de 2 har ju varsitt aktivt ämne Semaglutid och Tirzepatid. Man kan alltså godkännas för båda då? Läkaren skrev till mig att Mounjaro hade bättre tillgänglighet så därför var det deras första rekommendation. Kanske vänder väldigt snabbt då?

Hur har det gått för dig?
Vad menar ni med att dom bara tar 100 kr ? Och vad ligger då läkemedlet på?

Jag tänker om medicinen blir samma pris oavsett vårdgivare?
Citera
2025-02-23, 20:02
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holaqwerty
Blodtrycksdoktorn kostar typ 100kr/månad och har varit otroligt smidigt! Gick fort att få kontakt, snabbt med provsvar och enkelt att komma igång.

Borde väl funka med min doktor lika bra så fall + att man då kan använda högkostnadsskyddet med för läkarbesök.

Eller skriver blodtryck doktorn ut ozempic med?
Citera
2025-02-24, 22:54
Medlem
2 snabba frågor.

1: Får man några biverkningar utöver illamående utav Ozempic?
2: Hur fungerar det att dricka öl på Ozempic?

Någonting annat att tänka på som "ny" i det här?

Vill gå ner 15 pannor.
Citera
2025-02-24, 23:52
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
2 snabba frågor.

Vill gå ner 15 pannor.

1. Ja men biverkningar är individuellt
2. Det går nog bra.. testa
Citera
2025-02-25, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
2 snabba frågor.

Vill gå ner 15 pannor.

1. Ja, det kan du få.
2. Om du vill ta ozempic för att gå ner 15 pannor så funkar öl dåligt. Vill du bara ta ozempic för att det är kul så kanske öl funkar. Testa.

Något annat att tänka på? Massor. Kontakta vården så hjälper de dig.
Citera
2025-02-25, 15:30
Medlem
Vad är baksidorna med Ozempic då? Över 100 sidor och vården säger olika så tänkte om någon enkelt kan sammanfatta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in