Citat:
Ursprungligen postat av
TjockisHarald
Jag har hängt med sedan 2016. Sedan dess kan jag räkna på två händer krypton som faktiskt lyckats att slå igenom större, så som DOGE.
Att den är uppe i 1,5 nu är ännu en hype om att listas på Binance. Så fort den gör det når den ut till majoriteten av kryptoanvändare som alla garanterat har Binance eller Coinbase konton och de kommer dumpa ner den igen. Eller om man ser ett större "värde" i den gentemot andra krypton köra den till månen.
Eller så en vecka senare dör hypen ut och den blir bortglömd bland resten av 8000 krypton där ute. Och du kommer aldrig mer få chansen att casha ut nå större belopp. Eller så blir det något jätte stort och fint och du blir skitglad.
Jag sålde största delen ja, behöll ca 1500 Pi + de jag inväntar från mina 66 miners om de får igenom sina KYC och resten eller delar av 22000 Pi delas ut. Så jag har gått med vinst stort, kan gå med mycket mer vinst utöver. Och du chansar på Vinna eller Försvinna 50/50. Tro mig, det misstaget gjorde jag många gånger själv, girighet är en bitch i kryptovärlden.
Du får gärna utveckla hur denna krypto utvecklats länge, till vad?
Vad gör den bättre än något annat krypto?
De de har under den långa tiden: Fått ihop många användare genom pyramidspel och livnärt sig på dessa med att aktivera reklam i appen.
Och sedan satt igång en blockkedja live som inte gör något speciellt utöver vad andra krypto blockkedjor kan göra redan? Enda unika är att du bryter block på mobilen vilket är ovanligt idag, men du skapar ändå inget "värde" med brytningen.
Mycket ord och svammel.
Du skröt för någon dag sedan hur du lyckades sälja av ditt strax över 1 dollar. Den är redan uppe i nästan 2 dollar per token igen, och det efter att 50 miljoner Indier och afrikaner sålt direkt dom fick chansen, och sådana som dig.
Och trots att marknaden kraschat hårt i veckan i övrigt.
Alltid kul se folk skryta och spela duktiga för att få den i röven bara någon dag senare.
Grattis!
Nästa gång, sälj i smyg och spela inte erfaren och skräm bort andra från att tjäna pengar.
Allt väl