2025-02-26, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisHarald
Yes eller så förlorar du allt. Nedräkning på KYC är 7 timmar kvar att slutföra. Fast å andra sidan har de skjutit på deadline en gång tidigare redan.

Loggade in i kontot idag och där var det 225, eller var det nu 226, dagar kvar att göra KYC.
Citera
2025-02-26, 19:15
Medlem
vetingetellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Du är inte bättre än personen du besvarade. Vad säger du om priset går till $0.0001 imorgon?

Lite för tidigt att snacka.

Update: 2.5 dollar nu, nuddade 3 dollar tidigare idag. Detta medans allt annat kraschar.

Jo, jag är bättre än den personen då jag påpekade att han är en total amatör (som kunde haft 3 gånger mer vinst idag än när han skröt om sin försäljning).

Anledningen? För att det sitter tusentals människor på flashback som har dålig koll på crypto men har minat PI i många år och nu undrar vad dom skall göra.

Om dom läser ett inlägg av en amatör som skryter om sina kunskaper, alla år han varit med i krypto och att han minsann "sålde av allt innan den sjunker hårt" och råder ANDRA att göra det.

Med andra ord, om någon människa läste hans idiotiska inlägg och blev skraj och sålde så gick denna back om 3x pengarna idag, och vem vet hur långt den kommer gå.

Så jo, hittills har jag förhoppningsvis varit bidragande till att iaf någon hittade modet och inte sälja i panik som den nissen gjorde.

Hör du av dig istället när jag börjar ha fel, pucko.
Citera
2025-02-26, 19:24
Medlem
vetingetellers avatar
Citat:
Du är inte lite efterbliven va? Du läser inte vad jag skrivit. Jag sålde av för att garantera vinst och lade undan en del också + att jag har 5 siffrigt Pi på väg in från alla i gruppen.. Jag har minat med 66 medlemmar sedan start. Så jag har sålt en mycket liten del. Jag har 74.2% kvar efter försäljning..
Och jag slår vad om att du kommer hålla ända in i det sista pga av girighet och förlora allt när den dumpar till ören. När hade du tänkt sälja då? Roliga är att du skriver fantasinummer som skulle göra Pi större än Bitcoin, lol. Matematik är inte din starka sida. Loser mentalitet.

Inte nog med att du svamlar massa, du har även börjat med personpåhopp. Skäms du mån tro?

"
Sälj eller missa är mitt tips"

"klart som fan man sålde av"

"Ni som tror på hålla strategin tror nog helt fel då "

Kan hitta fler idiot-citat från dig. Först efter att den börjat gå upp massor sedan ditt "sälj asap"-inlägg som du börjat svamla om att du minsann har en massa kvar och bara sålt av 30% osv.

För det första, fint försök att rädda skinnet. För det andra, INGEN BRYR SIG.

Sluta skriva bara. Om någon tog ditt tips och sålde för säg 50.000 kronor så är det 100.000kr mindre än vad dom hade kunnat sälja för Idag, några dagar senare.

Var en fegis och förlora hur mycket profit du vill, men var inte en anledning till att andra gör det när du obviously har 0 koll.
Citera
2025-02-26, 23:19
Medlem
TjockisHaralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Inte nog med att du svamlar massa, du har även börjat med personpåhopp. Skäms du mån tro?

"
Sälj eller missa är mitt tips"

"klart som fan man sålde av"

"Ni som tror på hålla strategin tror nog helt fel då "

Kan hitta fler idiot-citat från dig. Först efter att den börjat gå upp massor sedan ditt "sälj asap"-inlägg som du börjat svamla om att du minsann har en massa kvar och bara sålt av 30% osv.

För det första, fint försök att rädda skinnet. För det andra, INGEN BRYR SIG.

Sluta skriva bara. Om någon tog ditt tips och sålde för säg 50.000 kronor så är det 100.000kr mindre än vad dom hade kunnat sälja för Idag, några dagar senare.

Var en fegis och förlora hur mycket profit du vill, men var inte en anledning till att andra gör det när du obviously har 0 koll.

Du får göra precis som du vill. Inte sagt nå annat, mer än att du är en idiot. Det kunde man se direkt i din framtidsvärdering av Pi. End of story.
Dessutom skrev jag ut min portfolio och strategi för 2 dagar sedan redan, så snacka inte skit.
Fast jag gissar på att du bundit 100% av dina få Pi och gråter dig till sömns snart för att du vet att värdet kommer vara helt borta när de blitt upplåsta.

Ingen bryr sig: varför gapar du som en apa här då.
Senast redigerad av TjockisHarald 2025-02-26 kl. 23:42.
Citera
2025-02-27, 00:15
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanaem
Ser bra ut för vote på binance iaf. Men kom ihåg att det är hypen som pumpar, när den väl blir listad så dumpar det igen oftast. Den ligger väldigt högt nu att sälja. När den når en "vanlig" exchange så kommer det automagiskt hitta fler säljare. Och resten kan ni gissa vad som händer sen. Just my 2 cents eller 2 satoshi...
Nej inte den här inte, Pi kommer leda detta bullrun. Dom som har fattat har sålt sina BTC och köpt Pi. Samma gäller Solana, jumping ship.

Omfattningen av trycket på Pi är helt enormt, kan ligga på 5$ inom några dagar. 100$ Pi innan sommaren.
Alla stora exchanges är praktiskt taget på kö. Binance, Coinbase, rykten om att Black Rock ska in på pi.

Helt underbart hur alla experter i tråden har hånat Pi, snacka om vilka dumstrutar som ska delas ut. 😂
Citera
2025-02-27, 01:31
Medlem
Minns när folk skrattade åt en när man försökte få dem att minea för några år sen. Man blev hånad, förolämpad och dumförklarad av människor som själva framstår som idioter nu när man sj har några tusen PI där varje myntjävel är värd ca 30 kr. Hahahah fy fan för människor alltså. Man försöker få dem på något som man verkligen tror på och man vill dem väl egentligen men blir behandlad som en dum jävla apa.
Senast redigerad av FittGris 2025-02-27 kl. 01:37.
Citera
2025-02-27, 06:11
Medlem
TjockisHaralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllthatLOOT
Nej inte den här inte, Pi kommer leda detta bullrun. Dom som har fattat har sålt sina BTC och köpt Pi. Samma gäller Solana, jumping ship.

Omfattningen av trycket på Pi är helt enormt, kan ligga på 5$ inom några dagar. 100$ Pi innan sommaren.
Alla stora exchanges är praktiskt taget på kö. Binance, Coinbase, rykten om att Black Rock ska in på pi.

Helt underbart hur alla experter i tråden har hånat Pi, snacka om vilka dumstrutar som ska delas ut. 😂

Tror en jävla massa kryptoexperter här i tråden behöver basic matematik kurs. Du tänker alltså hålla dina Pi tills de är större än Bitcoin?
Senast redigerad av TjockisHarald 2025-02-27 kl. 06:16.
Citera
HelgeBuks avatar

Moderatormeddelande

Postat av HelgeBuk 2025-02-27, 08:13
Moderator
Observera att referral-länkar, att ange sin referral-kod, att uppmana intresserade att skicka PM, eller dylikt, faller under regel 1.01 och kommer bestraffas därefter. /Mod
2025-02-27, 08:14
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Citat:
Tror en jävla massa kryptoexperter här i tråden behöver basic matematik kurs. Du tänker alltså hålla dina Pi tills de är större än Bitcoin?
Beroende på utvecklingen ja, det kan gå fort som fan. Jag ska försöka hålla mig. Jag kommer troligen försöka hålla mig till att sälja 30%, då man börjar göra rejält vinst.

Pi är som att köpa btc på 2$.
💯💪🚀🧠
Citera
2025-02-27, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Update: 2.5 dollar nu, nuddade 3 dollar tidigare idag. Detta medans allt annat kraschar.

Jo, jag är bättre än den personen då jag påpekade att han är en total amatör (som kunde haft 3 gånger mer vinst idag än när han skröt om sin försäljning).

Anledningen? För att det sitter tusentals människor på flashback som har dålig koll på crypto men har minat PI i många år och nu undrar vad dom skall göra.

Om dom läser ett inlägg av en amatör som skryter om sina kunskaper, alla år han varit med i krypto och att han minsann "sålde av allt innan den sjunker hårt" och råder ANDRA att göra det.

Med andra ord, om någon människa läste hans idiotiska inlägg och blev skraj och sålde så gick denna back om 3x pengarna idag, och vem vet hur långt den kommer gå.

Så jo, hittills har jag förhoppningsvis varit bidragande till att iaf någon hittade modet och inte sälja i panik som den nissen gjorde.

Hör du av dig istället när jag börjar ha fel, pucko.
Du är bättre än den personen för du visste att den skulle gå till $3?

Har du ens några PI coins själv eller sitter du bara här och spyr galla?

Nått annat du kan se in i framtiden om?
Senast redigerad av david-taxi 2025-02-27 kl. 08:31.
Citera
2025-02-27, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllthatLOOT
Pi är som att köpa btc på 2$.
💯💪🚀🧠
Knappast.

Baserat på marketcap enligt CMC så är $2.55 av PI att jämföra med BTC på ca $850 snabbt räknat.

BTC på $1 är ca $20M
Citera
2025-02-27, 08:31
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Baserat på marketcap enligt CMC så är $2.55 av PI att jämföra med BTC på ca $850 snabbt räknat.
Räknar du på total supply (10,154,000,000) eller max supply (100,000,000,000) då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in