2025-02-23, 23:51
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harsett
Bra försök till att sprida desinformation ditt troll. Förhoppningsvis är du en sån där omedveten fascist (en MAGAregret) som inte vet att du är det men har dragits med för att du behöver en förändring och har blivit en lätt manipulationstavla att spraya propaganda på som du kan föra vidare endast genom att visa dig, eller så har du bara helt störda åsikter.

Desinformation? Han var en svart kommunist och rasist som bedrev gerillakrig och sabotage. Han blev dömd och satt många år i fängelse. Jag har rätt, du ljuger som en häst galopperar.
Senast redigerad av Saxofonjude 2025-02-23 kl. 23:55.
Citera
2025-02-23, 23:53
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricFrederickTrump
Nelson Mandela var en samvetsfånge din dumma rasist.
Men bra att veta att du gillar rasistiska regimer.

Varför drog du inte upp Aung San Suu Kyi?

En annan person som drabbats av den fascism som du uppenbarligen dyrkar.

Läs på lite om vad han sysslade med, kommunisten och rasisten Mandela är ingen hjälte om man inte är vänsterextremist.

Har ingen aning om vem det är.
Citera
2025-02-24, 08:07
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hej whataboutism-får, hittade du något på X att kopiera?
Du kanske annars kan förtydliga vilken ordförande för joint chief of staff som Obama avskedade och ersatte med en tre-stjärnig lismare utan meriter?

Nädå det står överallt om man orkar läsa. T.o.m någon ännu högre.

Five months into office President Barack Obama made Army Gen. David McKiernan the first wartime commander to be dismissed since 1951

https://www.foxnews.com/politics/obama-fired-top-military-officers-align-pentagon-his-policy-vision-now-trump-set-do-same
Citera
2025-02-24, 09:18
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Väldigt intressant svar! Om nu väst inte är en fri värld, hur kommer det sig då att du kan skriva inlägg som detta? Hur kommer det sig då att partier som vill nedmontera friheten i Europa (ex. AfD) ens får ställa upp i val?

Jag vet inte vilka domar du refererar till, men det låter väldigt spektakulärt, kan du länka? Skulle vara jätteintressant att läsa!

Fick inte flashback flytta sina servrar till USA för många år sen för att man jagades ut av den vänstervridna svenska regimen? Vilken frihet är det AfD vill nedmontera? Friheten för vänsterns drängar till polis och myndigheter att gripa och trakassera meningsmotståndare? Du är endera grundlurad pysen eller så är du en lögnaktig vänsterråtta.
Citera
2025-02-24, 15:07
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Haha han sa ju häromdagen att han vill göra USA till en monarki, bli kung och regera i all evighet.

Och så lägger Vita Huset upp en bild sen på Trump med en kungakrona.
Det som händer just nu i USA är rätt så sjukt, och det går väldigt fort allt.
Haha jag håller med dig. Trump är bäst.
Citera
2025-02-24, 15:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Haha han sa ju häromdagen att han vill göra USA till en monarki, bli kung och regera i all evighet.

Och så lägger Vita Huset upp en bild sen på Trump med en kungakrona.
Det som händer just nu i USA är rätt så sjukt, och det går väldigt fort allt.
Ja, precis.

Är det teknomonarki de insinuerar?
Citera
2025-02-24, 18:00
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Amerikanska börsindex föll idag mer än 2%. Det här tror jag biter på Trump. Om börserna fortsätter ner kommer han göra något desperat.

https://www.youtube.com/watch?v=ETz1GesgFgw

Jag tror vi ser en början på en nedgång nu i amerikansk ekonomi och därmed världsekonomin, Trump gynnar ju inte direkt marknaden heller med att komma med ena dåraktigheten efter den andra, det skadar ekonomin extra mycket, sen osäkerheten han sprider skapar oro på marknaden. Så nu gäller det att positionera sig på marknaden, jag tror på Europa och försvarsindustrin, sen tror jag på mer elbilar i europa så det blir någon billaddare också, sen lite fonder. Jag har lite i USA, vet inte om jag behåller de. Men Trump kommer slita om börserna börjar gå ner, han som enbart bryr sig om pengar.
Citera
2025-02-24, 18:41
Medlem
5549s avatar
Rätt kul med videon där Trump suger och slafsar på Muskovich fötter
Många av Trumps egna tå-sugare kommer hävda AI, såklart. Men då har dom inte gjort sin egen research.
Citera
2025-02-24, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
https://www.youtube.com/watch?v=ETz1GesgFgw

Jag tror vi ser en början på en nedgång nu i amerikansk ekonomi och därmed världsekonomin, Trump gynnar ju inte direkt marknaden heller med att komma med ena dåraktigheten efter den andra, det skadar ekonomin extra mycket, sen osäkerheten han sprider skapar oro på marknaden. Så nu gäller det att positionera sig på marknaden, jag tror på Europa och försvarsindustrin, sen tror jag på mer elbilar i europa så det blir någon billaddare också, sen lite fonder. Jag har lite i USA, vet inte om jag behåller de. Men Trump kommer slita om börserna börjar gå ner, han som enbart bryr sig om pengar.

Nu är börsen en sak, amerikansk ekonomi något helt annat. Ett specifikt börsfall har ju inget med ekonomin att göra överhuvudtaget. Tror snarare tvärtom, han är tydlig och på sikt kommer han troligen avsluta två stora krig. Han drar in pengar som sipprat mellan fingrarna när Biden försökte styra skeppet. Jag skulle personligen aldrig ens komma på tanken att investera i europeiska elbilar. USA ligger ljusår före, så även Kina.
Senast redigerad av Foden 2025-02-24 kl. 19:28.
Citera
2025-02-24, 19:30
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Nu är börsen en sak, amerikansk ekonomi något helt annat. Ett börsfall har ju inget med ekonomin att göra överhuvudtaget. Tror snarare tvärtom, han är tydlig och på sikt kommer han troligen avsluta två stora krig. Jag skulle personligen aldrig ens komma på tanken att investera i europeiska elbilar. USA ligger ljusår före, så även Kina. Sistnämnda vågar jag inte investera i pga dålig insikt i detalj.

Nu menade jag inte bilföretagen, utan exempelvis de som bygger elbilsladdare. Avsluta krig är inte så lönsamt, krig har drivit USA framåt i 250 år, varför skulle de börja sluta med det nu?
Citera
2025-02-24, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Hur sjutton kan folk rösta på den där ljugande Orangutangen!?

Igår under ett tal sa Pinocchio: "I had an approval rating today of 71 and another one of 69."

https://x.com/Acyn/status/1892738484273873394

I själva verket är hans approval rating runt 49%. Och den minskar:
https://www.realclearpolling.com/polls/approval/donald-trump/approval-rating

Alla är inte hjärntvättade av svensk och europeisk propaganda.
Citera
2025-02-24, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Nu menade jag inte bilföretagen, utan exempelvis de som bygger elbilsladdare. Avsluta krig är inte så lönsamt, krig har drivit USA framåt i 250 år, varför skulle de börja sluta med det nu?

Därför att Trump avskyr krig. Det är dåligt för ekonomin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in