2024-06-04, 16:33
Avstngd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
stda om du handlat dr

varfr d? de har ju precis uppdaterat sin sida
Citera
2024-06-05, 13:59
Medlem
HellOils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
varfr d? de har ju precis uppdaterat sin sida

Frbereder dem sin 10e exit nu eller.
Dem har ju scammat till och frn i runt 4r och admin p hb har frsvarat dessa "Elite" aktrer under alla ren fr att han ftt betalt av dem. Vem fan handlar hos kaptenen 2024 haha.
Citera
2024-06-05, 16:41
Avstngd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellOil
Frbereder dem sin 10e exit nu eller.
Dem har ju scammat till och frn i runt 4r och admin p hb har frsvarat dessa "Elite" aktrer under alla ren fr att han ftt betalt av dem. Vem fan handlar hos kaptenen 2024 haha.

de r borttagna ifrn hb nu iaf och alla trdar om dem med vilket r lite mrkligt.. nej jag har handlat av dem innan utan problem men de verkar ha lite vl mycket problem nufrtiden... ganska ondigt det var en seris och bra shop
Citera
2025-01-29, 20:13
Avstngd
Inspirit81s avatar
verkar gjort storstilad comeback, ngon som vet kvaliteten p oljorna nufrtiden?
Citera
2025-02-18, 07:02
Avstngd
Citat:
verkar gjort storstilad comeback, ngon som vet kvaliteten p oljorna nufrtiden?

hahaha om du visste sanningen bakom deras oljor numera
Citera
2025-02-18, 11:22
Avstngd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrewz
hahaha om du visste sanningen bakom deras oljor numera
vad vet du? och r du med och producerar dem eller? Jag tror bara du stdjer en konkurerande verksamhet som de flesta andra gr som kritiserar kaptenen.
Citera
2025-02-18, 19:19
Avstngd
Citat:
vad vet du? och r du med och producerar dem eller? Jag tror bara du stdjer en konkurerande verksamhet som de flesta andra gr som kritiserar kaptenen.

Ja men vi kr p din teori! Kan absolut inte vara s att saker och ting lcker. Kan absolut inte vara s att man knner ngon som knner ngon som VET ngot.

Men spelar egentligen ingen roll, d jag inte handlar hos kaptenen, r du njd med att handla dr s gratulerar jag dig.
Citera
2025-02-18, 23:43
Avstngd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrewz
Ja men vi kr p din teori! Kan absolut inte vara s att saker och ting lcker. Kan absolut inte vara s att man knner ngon som knner ngon som VET ngot.

Men spelar egentligen ingen roll, d jag inte handlar hos kaptenen, r du njd med att handla dr s gratulerar jag dig.
jag lser flera kurrapporter med grejer drifrn och det verkar ju fungera iaf, men ja du knner skert de flesta i branschen, vad vet jag
Citera
2025-02-24, 18:27
Medlem
Blue_berrys avatar
Ja det r lite s marknadsfring fungerar p internet, varfr sitter du och frsvarar och brkar fr notoriska scammers sak? Knns ju aningen partiskt, fr vrigt s har jag inte provat kaptenens oljor och kommer inte gra heller efter att lst endast en sida i denna trd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in