Citat:
Ursprungligen postat av
Blindtarm
Företagen bestämmer ju inte vad Postnord eller brevbäraren gör, Bor man i lägenhet och har liten brevlåda så gör ju Postnord på detta sättet numera eller så lämnar dem till ombud om brevbäraren inte får in paket i brevlådan, Det är olika och beror på storlek oxå, Så korkad argument.
Angående färg så verkar dem ha många olika färger på sina fraktpåsar jag personligen har fått svart och röd, Verkar som alla med autism får rosa paket. Snacka om att greppa halmstrån.. Att kasta skit på ett företag som sköter sig så bra som dem gör och som löser ett problem är bara så tramsigt.
Ehh, jo man kan begära att mottagaren legitimerar sig när man skickar paket.
Men det kostar ett par kr till, har jag för mig.
Har besökt både slott och koja. Inte skitmånga av någon som har gigantiska gapande hål till brevlådor där fulla bärkassar får plats.
Oavsett storlek så ligger paketen allt som oftast dumpade utanför dörren, varsågod och stjäl typ.
Iaf Postnord gör på detta sätt. Men det är väl bara en tidsfråga innan de går samma väg här som i Danmark.
Och ska du kalla någon tramsig så funkar det nog bättre om du inte själv beteer dig sju resor värre, i samma inlägg.
Brukar du använda medfödda handikappande syndrom som skällsord?
Du brukar kanske skratta åt farbröder med stora näsor också, sådär så du kissar lite i blöjan också?
Nä, jag kastade inte skit på Kanyler.com som sådana.
Endast bristen på val av leveranssätt, när nu potnord är som de är.