2025-02-24, 15:36
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
NI HÄR verkar inte förstå. Hur kan ni döma ut något ni inte sett?
Det är andra ggr nu jag frågar - Har ni SETT dokumentären?
Det är bra att någon granskar rättsväsendet.
Men visst. När jag fick höra att det handlade om Books grabb drog även JAG öronen åt mig.
Är inte insatt eller intresserad av denna dokumentär men kommer nog se den bara för att göra en rättvis bedömning.
Det förvånade mig att han hänger ihop med den där Book familjen menmen..

Och den där fiskmåsen Lokal är ju bara patetisk. Förtjänar ingen uppmärksamhet ALLS!
Man kritisera ju det Anjo gått ut med om dokumentären. Om Anjo ljuger och det han säger inte alls finns i dokumentären så är det ju inte vårat fel att Anjo gett en felaktig bild av dokumentären.

Också att Anjo ska granska och kritisera när han inte ens läst domen är ju bara galet.
Citera
2025-02-24, 15:45
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetrobateFuture
@leocarmona7084
för 2 timmar sedan
Vad leker du Biker med piercing på näsan😂ska greppa dig din fucking dräng. Ska dra piercingen som en kossa😂

@leocarmona7084.
för 2 tim sedan
@vi lokaliserar dig snart som boskap, ska dra dig från ringen, ska pierca din fisring också😂

Jag vet att lagen inte klassar detta som hot. Men det borde fan klassas som hot.
Citera
2025-02-24, 15:57
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Eller så skiter man i att följa med i denna negativa spiral sekten sysslar med och ägnar sig åt positivare saker. Ge inte skiten trafik, varenda jävla människa i det här landet är fan destruktiva och söker sig till liknande content.

Är inte så att medvikt är en glädjespridare direkt.

Så man ska kritisera saker i mer munter ton och utan piercingar? Bara så vi är på det klara med vem som får och inte, enligt dig, Anjo och kinesen då.

För huvudfeågan här är ju om det är rimligt att bli hotad för det eller inte, inte vad du personligen tycker om en kreatör.
Citera
2025-02-24, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Så man ska kritisera saker i mer munter ton och utan piercingar? Bara så vi är på det klara med vem som får och inte, enligt dig, Anjo och kinesen då.

För huvudfeågan här är ju om det är rimligt att bli hotad för det eller inte, inte vad du personligen tycker om en kreatör.

Klart det är rimligt, vad svamlar du om. Sen ska man hota ännu värre tillbaka.
Citera
2025-02-24, 16:03
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Klart det är rimligt, vad svamlar du om. Sen ska man hota ännu värre tillbaka.
Haha! Sant. "Passa dig Leo annars får du gå upp och ner för olika trappor"
Citera
2025-02-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj

Exakt så, eller så ger man fan i att ge de mer uppmärksamhet? Blir mer ved på brasan bara.. Men det var nog noga uträknat, snart kör alla en gruppkram i ett hörn.
Citera
2025-02-24, 16:28
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Tänk om det var internationellt känt hur de största YouTube-kanalerna ser ut i Sverige. Övriga världen läser man mysiga creepy pastor, reagerar ärligt men sällan hatiskt och med glimten i ögat. Har aldrig sett någon som blivit reagerad på sitta kränkt och spy galla i en video i 1,5 timme. (Jodå det finns säkert, men har svårt att se att det är de största kanalerna..).

Här kliver det in en tuff snubbe och ska ”lokalisera dig som boskap och slita dig från ringen” för att man reagerat på Anjo. Allvarligt? Så jävla jävla pinsamt! Kanske farbröderna i sekten ska ta ett litet avstånd från det här…de avskyr ju saker som ”skicka folk” på någon, hot och stämplingar för att nämna en del.
Citera
2025-02-24, 16:32
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Tänk om det var internationellt känt hur de största YouTube-kanalerna ser ut i Sverige. Övriga världen läser man mysiga creepy pastor, reagerar ärligt men sällan hatiskt och med glimten i ögat. Har aldrig sett någon som blivit reagerad på sitta kränkt och spy galla i en video i 1,5 timme. (Jodå det finns säkert, men har svårt att se att det är de största kanalerna..).

Här kliver det in en tuff snubbe och ska ”lokalisera dig som boskap och slita dig från ringen” för att man reagerat på Anjo. Allvarligt? Så jävla jävla pinsamt! Kanske farbröderna i sekten ska ta ett litet avstånd från det här…de avskyr ju saker som ”skicka folk” på någon, hot och stämplingar för att nämna en del.

Det utspelet klistras på Anjo. Han ligger garanterat bakom.
Citera
2025-02-24, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL

Svensk youtube är fan riktigt bedrövligt och en lekstuga. Finns några kreatörer som gör det bra och ska ha cred för det. Men majoriteten är kvastskallar, nosringar, WT och annat jävla drägg som livnär sig på toxic miljö.
Citera
2025-02-24, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Det utspelet klistras på Anjo. Han ligger garanterat bakom.

Även om han inte ligger bakom, så älskar han det garanterat.
Citera
2025-02-24, 16:48
Medlem
Citat:
@leocarmona7084
för 2 timmar sedan
Vad leker du Biker med piercing på näsan😂ska greppa dig din fucking dräng. Ska dra piercingen som en kossa😂

Sveriges intellektuella elit.

Greppa en SFI-kurs. Dräng.

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kolla. Han har 0 respekt kvar i den världen han en gång levde och var respekterad i.
Dom som vet dom vet.

Jag har bättre kontakter än honom och jag var aldrig kriminell.

Samhall och frivården, token är ute på djupt vatten.
Senast redigerad av Pallal 2025-02-24 kl. 17:33.
Citera
2025-02-24, 16:56
Avslutad
Efter debatten mellan Leo och Per Öberg, fick Anjo någon uppbackning av Leo när det började storma som mest? För jag kan inte förstå varför Leo lägger sig i nu när inte längre handlar om honom. Är Anjo och Leo vänner eller vad är grejen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in