2025-02-24, 14:48
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Vadå får man inte uttrycka sin åsikt om man har en piercing du tycker är ful eller? Då är det rimligt att det kommer en föredetting och försöker skrämmas?
Anjo är fet och elak. Men han får uttrycka sin åsikt.
Men har man nosring då får man inte uttryck sin åsikt?
make it make sense
Citera
2025-02-24, 14:49
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Har jag sagt att Jocke och tjockis Anjo är fagra? De har dock inte samma äckliga metaller i ansiktet som medvikt och Rask.
Vad spelar utseende för roll när folk uttrycker sin åsik? Är hans videos okej om han inte filmar utan enbart pratar? Så man inte ser honom.
Citera
2025-02-24, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Anjo är fet och elak. Men han får uttrycka sin åsikt.
Men har man nosring då får man inte uttryck sin åsikt?
make it make sense

Vem har sagt att det behöver vara så? Helt ärligt vad gör dessa fullvuxna karlar på youtube och får all trafik på massa jävla tonårsdrama. Allihopa är skit!
Citera
2025-02-24, 14:50
Medlem
Eddanpeddans avatar
Helt sjukt att det ska börja hotas på riktigt
Citera
2025-02-24, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vad spelar utseende för roll när folk uttrycker sin åsik? Är hans videos okej om han inte filmar utan enbart pratar? Så man inte ser honom.

Tycker ingen av dessa ska få utrymme, tycker youtube ska sprida positiva vibes likt RMM, Rezdar osv. Eller exempelvis visar tutorial hur man gör så man kan lära sig om saker. Mansbebisar som sitter och tjaffsar inför allmänbeskådan och dessutom får trafik av skiten. Vad för gott för det med sig?

Det som är störande är att medvikt är precis likadan han kritiserar andra för. Och varför ska det alltid dyka upp " nya" ansikten när något negativt är på tapeten. Har sett det förr...
Citera
2025-02-24, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eddanpeddan
Helt sjukt att det ska börja hotas på riktigt

Det var på tiden
Citera
2025-02-24, 15:00
Medlem
Citat:
Cloutchaser med nosring som dyker upp från ingenstans och hävdar att han inte gör det för att kanalen ska växa.
Han visste att Anjo skulle svara honom ändå leker han dum och oförstående.

3st muppar dyker upp från rövhålet när de vet att Anjo gör bort sig, alla pratar gott om flashback, vart kan man gå med i den hemliga discord gruppen? Klart planlagt.

Har jag sagt att kinesen är reko? Snubbla inte på målsnöret. Jag håller med honom att nosringen har ett självgott äckligt beteende och ska läxa upp andra. Vad har nosringen för plan? Tänkte han att - fan min röst är viktig att höras, men jag har inte tänkt växa. Jag jobbar 9-17 och är duktig, se på mig.

Klart som fan han också sitter med baktankar om sin youtube karriär och att allt är planlagt och det är äckligt att han inte erkänner det.

Sen är kinesen också en idiot, men tro det eller ej idioter kan säga bra saker ibland även dessa.

Om man som sekten läxar upp folk for a living får man nog tåla att andra tillslut kommer lufta sina åsikter om det. Och tro det eller ej, det är ganska många som tröttnat på deras beteende. Att nån, vem som helst lyfter problemet är bara bra.
Citera
2025-02-24, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Om man som sekten läxar upp folk for a living får man nog tåla att andra tillslut kommer lufta sina åsikter om det. Och tro det eller ej, det är ganska många som tröttnat på deras beteende. Att nån, vem som helst lyfter problemet är bara bra.

Eller så skiter man i att följa med i denna negativa spiral sekten sysslar med och ägnar sig åt positivare saker. Ge inte skiten trafik, varenda jävla människa i det här landet är fan destruktiva och söker sig till liknande content.

Är inte så att medvikt är en glädjespridare direkt.
Citera
2025-02-24, 15:07
Medlem
Eddanpeddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetrobateFuture
Det var på tiden
Hahahahah
Citera
2025-02-24, 15:16
Medlem
Citat:
Eller så skiter man i att följa med i denna negativa spiral sekten sysslar med och ägnar sig åt positivare saker. Ge inte skiten trafik, varenda jävla människa i det här landet är fan destruktiva och söker sig till liknande content.

Är inte så att medvikt är en glädjespridare direkt.
Naturligtvis vore det det allra bästa, men tyvärr ökar deras följarskara, en skara som otroligt nog köper allt dom säger.
Ska såna här dårar ostört få förstöra människors liv (även helt oskyldiga personer som aldrig varit inblandade i deras SoMe-beefar) utan att nån bryr sig och reagerar? Jag tror tyvärr det behövs att folk sätter emot. Vart ska man göra det om inte på deras egen spelbana? Polis, rättsväsende och gammelmedia skiter ju i det totalt?
Senast redigerad av Kristallgran 2025-02-24 kl. 15:17. Anledning: Rättstav
Citera
2025-02-24, 15:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
NI HÄR verkar inte förstå. Hur kan ni döma ut något ni inte sett?
Det är andra ggr nu jag frågar - Har ni SETT dokumentären?
Det är bra att någon granskar rättsväsendet.
Men visst. När jag fick höra att det handlade om Books grabb drog även JAG öronen åt mig.
Är inte insatt eller intresserad av denna dokumentär men kommer nog se den bara för att göra en rättvis bedömning.
Det förvånade mig att han hänger ihop med den där Book familjen menmen..

Och den där fiskmåsen Lokal är ju bara patetisk. Förtjänar ingen uppmärksamhet ALLS!
Roflmao mannen.. räcker att höra Anjo & "dokumentär" för att förstå vilket debakel det kommer bli. Han är inte känd för att vara påläst & objektiv.
Citera
2025-02-24, 15:29
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hahahaha 10.000 kcal 🤣🤣

Det e bra mycket. Tror en sumo snittar på typ 5000. Men å andra sidan rör dom sig och är något djävulusiskt mycket och bra vältränade.

Jag tror anjo har någon som kallas BED, Binge Eating Disorder.
Måste tvångsmässigt trycka i sig mat. Men för stt få i sig 10k kcal så skulle han förutom sin obligatoriska McDonalds frullen behöver han dropp med en mix av bakverk, pizza, pommes son legat i Coca marinad, och sen en nål som är typ 2-3 cm bred 😂

Vilken jävla bild jag fick upp nu hahaha
Det är inte så mkt som man kan tro.

Kan lätt trycka 10-15k på ett dygn om jag röker några brajor mellan varven.

Han är helt klart en emotionell eater. Han skulle behöva söka hjälp för det där då han inte klarar av att fixa det på egen hand.

Men han tar den lätta vägen och sitter framför kameran och spyr ut sitt självhat på andra istället, jävla fetto han ska bara hålla käften
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in