2025-01-21, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
Du som verkar ha insyn, hur är hans relation till syskonen?

Jag tror bara han har en bror, de hade ganska bra kontakt åtminstone under den perioden.
Citera
2025-01-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinnarunttrettio
Jag tror bara han har en bror, de hade ganska bra kontakt åtminstone under den perioden.
Antar han inte vill prata om de andra två...av förklarliga skäl
Citera
2025-01-21, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
Antar han inte vill prata om de andra två...av förklarliga skäl

Ajdå, nej de hörde jag nog aldrig något om. Kanske att han nämnde något om dem från fosterfamiljen men kan inte minnas något speciellt.
Citera
2025-02-12, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abm123
Sen Augusti ,men först måste vi vänta på Hovrätten.

Hovrättsdagar 25/2 och 28/2.
Citera
2025-02-16, 04:00
Medlem
Citat:
Övertygad om att detta inte handlar om en psykos eller liknande, det är en skev person som alltid varit skev. Och nu gick han för långt och åkte dit.
Han hittade en tjej, som han gifte sig med, låste fast, som var lätt att kontrollera och manipulera.
Frun ville säkert inte ställa upp på hans sjuka fantasier och det behov han hade så nu fick andra lida för det.
/
En som fått se hans riktiga sida

Vill du berätta mer?
Citera
2025-02-16, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Kan du ge något exempel förutom denna tråden?

En polsk tonåring som började överfalla och döda yngre barn ute och någon gammal dam i en kyrka på 1960-talet.
Han avrättades och vid obduktionen hittades tydligen en stor hjärntumör.

Men det behöver ju inte alls vara fallet här. Vissa är bara störda. En gubbe i Gävle tex, typ jobbade med elarmaturer, en vuxen dotter, skild, aktiv i sin BRF etc. överföll och försökte våldta en liten flicka i ett trapphus i grannskapet. Flickans låtsaspappa som anat oråd brottade ner honom och en av en slump passerande polisbil kunde gripa mannen. Mannen hade tidigare smugit på barn i en närliggande park. Edit: stavfel
Citera
2025-02-23, 14:35
Medlem
Jag kan berätta mer, men vad vill du veta?
Vet inte riktigt var man ska börja, och vill inte avslöja vem jag är. Men jag känner han tillräckligt väl för att veta att han inte är psykiskt störd (fast det är han väl på ett eller annat sätt) och inte har någon hjärntumör som någon verkar påstå. Han är en fuck-up från start.
Hoppas aldrig någonsin han får en flickvän eller fru igen, han är manipulativ, svartsjuk och bryter ner dem. Ett sådant typexempel på hur vissa män är, får kvinnor att känna sig som gudinnor i början, men sedan bryter ner dem i småbitar och spottar på dem. Får dem att känna sig värdelösa och inte förtjänar någon annan är honom.
Han har en helt skev syn på kvinnor och sex. Borde aldrig mer få vistas på gatorna
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Vill du berätta mer?
Citera
2025-02-23, 19:23
Medlem
Citat:
Jag kan berätta mer, men vad vill du veta?
Vet inte riktigt var man ska börja, och vill inte avslöja vem jag är. Men jag känner han tillräckligt väl för att veta att han inte är psykiskt störd (fast det är han väl på ett eller annat sätt) och inte har någon hjärntumör som någon verkar påstå. Han är en fuck-up från start.
Hoppas aldrig någonsin han får en flickvän eller fru igen, han är manipulativ, svartsjuk och bryter ner dem. Ett sådant typexempel på hur vissa män är, får kvinnor att känna sig som gudinnor i början, men sedan bryter ner dem i småbitar och spottar på dem. Får dem att känna sig värdelösa och inte förtjänar någon annan är honom.
Han har en helt skev syn på kvinnor och sex. Borde aldrig mer få vistas på gatorna

Tack så mycket för ditt svar.

Han låter ju som ett klassiskt exempel på en psykiskt våldsam man, som först love-bombar för att sedan byta skepnad. Men förutom det verkar han ju livsfarlig för alla flickor.

Fanns det några tecken på att han var kapabel till att ge sig på barn?
Höll han på med droger?
Citera
2025-02-24, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Tack så mycket för ditt svar.

Han låter ju som ett klassiskt exempel på en psykiskt våldsam man, som först love-bombar för att sedan byta skepnad. Men förutom det verkar han ju livsfarlig för alla flickor.

Fanns det några tecken på att han var kapabel till att ge sig på barn?
Höll han på med droger?

Ja, precis.
Han tog droger under tiden jag kände han.
Lite märklig relation till sina barn, men det är svårt att föreställa sig att någon skulle ge sig på barn speciellt om man har egna.
Problem med att hålla känslorna i styr, på gränsen till våldsam ibland.
Jag var dock övertygad om att hans fru inte skulle få det så lätt, men jag vet också att det inte går att varna någon heller. Tänkte att hon får märka det själv och förhoppningsvis kunna ta sig ifrån honom på egen hand
Citera
2025-02-24, 10:15
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ja, precis.
Lite märklig relation till sina barn, men det är svårt att föreställa sig att någon skulle ge sig på barn speciellt om man har egna.
Jag var dock övertygad om att hans fru inte skulle få det så lätt, men jag vet också att det inte går att varna någon heller. Tänkte att hon får märka det själv och förhoppningsvis kunna ta sig ifrån honom på egen hand
Gillman, Karl Lennart Daniel
19840601
Han har som flera personligheter..
Innerst inne är han ju en missbrukare och egoist säkerligen, kan det stämma ?
Citera
2025-02-24, 10:26
Medlem
Citat:
Ja, precis.

Tack igen för svar.

På vilket sätt var han lite märklig med barnen förutom att han var på gränsen till våldsam?

Hade han en nära relation med dem?
Typ skojade och busade med dem, följde med dem på aktiviteter, var beskyddande och var aktiv i vardagen med dem - eller mer ointresserad och tyckte att det var jobbigt att vara med dem?
(Eller så där kort i humöret som missbrukare kan vara när de har abstinens eller tänder av, om han höll på med droger).

Citera
2025-02-24, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Gillman, Karl Lennart Daniel
19840601
Han har som flera personligheter..
Innerst inne är han ju en missbrukare och egoist säkerligen, kan det stämma ?

Typ en personlighet på jobbet och en annan hemma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in