2025-02-21, 00:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FN
Imorgon är visst Idiotfrågan stava till "kriminolog". Tycker jag känner igen den. Har den frågan inte redan visats - när Tom o Jerka svarar fel...
Det var inte en stavningsfråga, utan en i vanlig ordning dålig uttalsfråga Fredrik sa bara "Krimonolog eller Kriminolog"

Ett litet tips till redaktionen inför framtida säsonger skriv för fan ut idiotfrågan i text så att vi tittare kan minnas dom alltför långsökta eller snarlika alternativen vi har som ni tillslut gjorde med Under pressure
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-21 kl. 00:26.
Citera
2025-02-21, 11:41
Medlem
Så vitt jag fattat det så är detta sista säsongen som kommer göras av alla mot alla?
Kan ha fel men tycker mig har hört eller läst detta.
Och är det bara jag som tycker "Linnea Wikblad" är en otroligt tråkig deltagare?
Samt saknar hon humor också, och hennes "partner" verkar ju lite snurrig.

Janne och hans kompanjon är alltid roliga att beskåda!
Citera
2025-02-21, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoxMingo
Så vitt jag fattat det så är detta sista säsongen som kommer göras av alla mot alla?
Kan ha fel men tycker mig har hört eller läst detta.
Och är det bara jag som tycker "Linnea Wikblad" är en otroligt tråkig deltagare?
Samt saknar hon humor också, och hennes "partner" verkar ju lite snurrig.

Janne och hans kompanjon är alltid roliga att beskåda!

Jag tycker helt tvärtom. Gillar både Linnea och Christopher men har helt tröttnat på Janne. Det är så tråkigt att titta på folk som inte kan någonting om någonting. Då kan jag lika gärna sitta och titta på F&F rabbla frågor ut i ett tomt rum. Enligt mig är program som På Spåret intressant just för att deras deltagare oftast är rätt allmänbildade och det gör programmet allmänbildande.
Citera
2025-02-21, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Jag tycker helt tvärtom. Gillar både Linnea och Christopher men har helt tröttnat på Janne. Det är så tråkigt att titta på folk som inte kan någonting om någonting. Då kan jag lika gärna sitta och titta på F&F rabbla frågor ut i ett tomt rum. Enligt mig är program som På Spåret intressant just för att deras deltagare oftast är rätt allmänbildade och det gör programmet allmänbildande.
Kopplar vad du menar, men hon är bara förbannat dryg och så jävla karaktärslös.
Rätt tråkiga deltagare i år, men det finns vissa roliga och generellt en bra säsong.
Citera
2025-02-21, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoxMingo
Kopplar vad du menar, men hon är bara förbannat dryg och så jävla karaktärslös.
Rätt tråkiga deltagare i år, men det finns vissa roliga och generellt en bra säsong.

Jag lyssnar på henne på Morgonpasset och har verkligen fattat tycke för henne och hennes humor där, det kanske är därför jag gillar henne. Gillade henne inte så mycket när hon var med i Bäst i Test t ex men då visste jag heller inget om henne.
Citera
2025-02-21, 23:33
Medlem
Vilka sajter värda namnet ligger inte på https?
Citera
2025-02-23, 15:04
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
I gårdagens avsnitt (18/2) blev jag och antagligen de tävlande lurade av kartprojektionen i "Bull's eye".

...

I detta tävlingsmoment gällde det i en uppgift att "Pricka in Medelhavet". Eftersom alla kartprojektioner är felaktiga, om än på olika sätt, så bör inte detta tävlingsmoment användas mer.

Jag tänkte också på detta. Det fanns inga möjligheter att svara rätt annat än på ren tur.
Citera
2025-02-23, 17:22
Medlem
Har dom tappat licensen för musiken till Idiotfrågan och Under Pressure?
Citera
2025-02-23, 17:57
Medlem
Saloths avatar
Sämsta momentet måste väl ändå vara
Van hoyte man hoyte eller vad det nu heter!
Så värdelöst trist!
Näst sämst är Enligt Lund.
Man ska alltså veta vad det är på bilden men måste också säga enligt Lund!
Löjligt!
Citera
2025-02-23, 19:33
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Så värdelöst trist!
Löjligt!

Ännu värre är Mellan tummen och pekfingret och +1. Jag hatar dessa frågor där de ska gissa i ett spann om hur många invånare som bor i Bombay och dylikt.

Jag hatar också dessa "säg tre skivor med ordet Moon i namnet"-frågor.
Citera
2025-02-24, 11:24
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Så värdelöst trist!
Löjligt!

Detta är moment som var lite kul första och möjligen andra gången, nu är det bara krystat och tillgjort.

Hoyte van Hoytema är dock fortfarande ett kul och udda namn.
Citera
2025-02-24, 15:00
Medlem
drinksareonmes avatar
Synd att JJ smutsar ner sin legacy genom sin medverkan. Han gjorde väl ändå några bra grejer i Uppdrag granskning. Nu är han bara den otroligt dumma gubben i Alla mot alla.

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in