2024-03-25, 22:49
Medlem
FuckSwedens avatar
Men vilken sjuk Idiotfråga ikväll!
Det beror ju på hur man har vänt grejen som kabeln ska in i?
Citera
2024-03-25, 22:55
Medlem
Fattar inte varför David inte chansar när han inte vet, typ på engelska städer och istället bara säger "tack för mig". Kul match annars. Två lag som nog kommer gå långt.
Citera
2024-03-25, 22:57
Medlem
FuckSwedens avatar
Hade aldrig trott att Babben skulle vara så skarp.
Citera
2024-03-25, 23:01
Medlem
vonblixens avatar
Ja - det var en bra match ikväll!
Citera
2024-03-25, 23:13
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Hade aldrig trott att Babben skulle vara så skarp.
Ja Babben var definitivt en positiv överraskning kunskapsmässigt sätt. Hon är den vassaste nya deltagaren de har hittat sedan Ola Söderholm kom in för ett antal säsonger sedan.
Citera
2024-03-26, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ja Babben var definitivt en positiv överraskning kunskapsmässigt sätt. Hon är den vassaste nya deltagaren de har hittat sedan Ola Söderholm kom in för ett antal säsonger sedan.

Oväntade kunskaper också. Att hon malde på med serier som How I met your mother och Big Bang Theory, samt random engelska städer, det förvånade mig. De kommer gå långt, hon och David. Mitt enda frågetecken är nog hur vasssa de kommer vara på under pressure. Ingen av dem känns jätterapp där.
Citera
2024-03-26, 09:31
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Oväntade kunskaper också. Att hon malde på med serier som How I met your mother och Big Bang Theory, samt random engelska städer, det förvånade mig. De kommer gå långt, hon och David. Mitt enda frågetecken är nog hur vasssa de kommer vara på under pressure. Ingen av dem känns jätterapp där.

Vill minnas David som bra i UP. Han vann ändå tillsammans med fråga doktorn och tror han tog de flesta då. Orkar inte gå tillbaka och titta.
Citera
2024-03-26, 11:24
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Fattar inte varför David inte chansar när han inte vet, typ på engelska städer och istället bara säger "tack för mig". Kul match annars. Två lag som nog kommer gå långt.
Du fattar inte för att du inte testat att stå framför en kamera och fått hjärnsläpp
Citera
2024-03-26, 18:57
Moderator
Dr Kings avatar
För den som vill veta lite mer om programmmet rekommenderas följande nya avsnitt av podden TV-fabriken med programmets producent Emil Persson

https://poddtoppen.se/podcast/128960...sson-producent

Där framkommer bl.a. det som alla som har sett programmet eller har varit på inspelningar kan notera nämligen att Fredrik är mycket involverad i produktionen medan Filip bara dyker upp till inspelningarna och då hör frågorna för första gången och sedan improviserar fritt kring vad som skall sägas.
Citera
2024-03-26, 22:04
Medlem
FuckSwedens avatar
Öh, varför kör Jerka och Tom tillsammans även denna säsong? Skulle det inte vara nya konstellationer?
Citera
2024-03-26, 22:13
Medlem
Crapmagics avatar
Vådaskott heter det inte spårning
man är såpass enträgen om att vara i takt med tiden att historien raderas eftersom

Filip har börjat sköta sig, han störde sig på Fredriks vidriga uttal på ett ord jag glömt bort
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-26 kl. 22:16.
Citera
2024-03-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Öh, varför kör Jerka och Tom tillsammans även denna säsong? Skulle det inte vara nya konstellationer?

Det nämdes i avsnittet att produktionen tyckte dom passade så bra tillsammans att dom lät dom 2 vara tillsammans.

Det är ganska uppgjort att inga av konstalationerna är "lottade" alla är dom nya är handplockade av produktionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in