• 1
  • 2
2025-02-20, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Undrar varfr mnga som bojkottar dessa globalistiska skitmrken ofta glmmer att bojkotta nr man e p stan?

Nu menar jag inte om man e p finrestaurang och de lagt en halv matsked smr i ssen utan varor dr man anvnder mycket mjlk,grdde,smr som tillexempel semlor,konditorivaror,glass och matrtter med mycket av skiten.

Mnga glmmer helt tnket nr de e ute p stan och kper semla frn ica maxi eller konditori,matstlle eller mjukglass,glass osv att de anvnder samma skit?

Varfr inte hlla fast vid det man tror p och inte frgifta sig sjlv i ondan med globalisternas gift.

Och om vi vill f bort giftet s r det bsta att skriva och ringa till dessa fretag och klaga och sga att man inte handlar deras produkter n mer.

Det r bsta sttet att de fr massa mejl varje dag och telefonsamtal men de flesta i sverige verkar inte ens orka skriva mejl fr det man tror p..

Bde jag och sambon bryr oss. Min sambo kper bara mejeri utan bovaer. Jag som handlar oftast s jag mste frbi coop d bara de sljer den grdden via nglamark. Vi kper inget processat typ.
Citera
2025-02-23, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Bde jag och sambon bryr oss. Min sambo kper bara mejeri utan bovaer. Jag som handlar oftast s jag mste frbi coop d bara de sljer den grdden via nglamark. Vi kper inget processat typ.

Nr jag gr ner till mataffren har de altid kampanj p valio eller norrmejerier,arla p smr fr mnga har slutat kpa dom men det verkar som gamla krringar och mnga inte bryr sig nr det r extrapris och kper skrpet iallafall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in