Undrar varfr mnga som bojkottar dessa globalistiska skitmrken ofta glmmer att bojkotta nr man e p stan?
Nu menar jag inte om man e p finrestaurang och de lagt en halv matsked smr i ssen utan varor dr man anvnder mycket mjlk,grdde,smr som tillexempel semlor,konditorivaror,glass och matrtter med mycket av skiten.
Mnga glmmer helt tnket nr de e ute p stan och kper semla frn ica maxi eller konditori,matstlle eller mjukglass,glass osv att de anvnder samma skit?
Varfr inte hlla fast vid det man tror p och inte frgifta sig sjlv i ondan med globalisternas gift.
Och om vi vill f bort giftet s r det bsta att skriva och ringa till dessa fretag och klaga och sga att man inte handlar deras produkter n mer.
Det r bsta sttet att de fr massa mejl varje dag och telefonsamtal men de flesta i sverige verkar inte ens orka skriva mejl fr det man tror p..
Bde jag och sambon bryr oss. Min sambo kper bara mejeri utan bovaer. Jag som handlar oftast s jag mste frbi coop d bara de sljer den grdden via nglamark. Vi kper inget processat typ.
Bde jag och sambon bryr oss. Min sambo kper bara mejeri utan bovaer. Jag som handlar oftast s jag mste frbi coop d bara de sljer den grdden via nglamark. Vi kper inget processat typ.
Nr jag gr ner till mataffren har de altid kampanj p valio eller norrmejerier,arla p smr fr mnga har slutat kpa dom men det verkar som gamla krringar och mnga inte bryr sig nr det r extrapris och kper skrpet iallafall.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!