Alla gör straffrundor i början..för de bästa så blir det färre och färre med åren..
Fast gör Hanna återkommer de med jämna mellanrum.
Därför behöver Sverige höja lägstanivån. Sedan behövs alltid någon reserv..
Jag dömer inte AKH pga. det. Tvärtom tror jag att hon har några fina år framför sig. Och absolut en kandidat för ett framtida stafettlag. Samtidigt, hur skall stackars Linn få en plats i ett landslag igen. För jag förmodar att hon har ambition att komma tillbaka.
Ella kan förresten mycket väl vara en en-säsongare, det vet man inte än
Det händer jätteofta.
Hon och Minkkinen kanske har att stjärnorna står rätt just denna säsong.
De som är runt 20 svajar lite mer naturligt mellan säsongerna
Jag dömer inte AKH pga. det. Tvärtom tror jag att hon har några fina år framför sig. Och absolut en kandidat för ett framtida stafettlag. Samtidigt, hur skall stackars Linn få en plats i ett landslag igen. För jag förmodar att hon har ambition att komma tillbaka.
Fast i landslaget skall väl hon få plats i utan problem. En annan sak att få åka tillräckligt i världscupen för att kunna komma med till OS.
Jag hoppas det, även om jag inte riktigt tror det. Kan han komma undan det liggande skyttet med högst två bom och fylla de stående serierna kan det sannolikt räcka mycket långt. Statistiken säger att han dock bara har 72.86 i skottprocent stående (och i liggande endast 70.71). Min känsla är dock att det i nuläget är betydligt mer sannolikt med tio träff stående än i liggande: