2025-02-23, 14:37
Medlem
MaeWests avatar
Vilken tur att hon har ett par diskreta solbrillor att ta till nu, nr hon inte vill skylta med sin fyllesnyting. Tänk om någon märkt den där blåtiran?

Var gång något händer, så nämner hon i "förbifarten" olika kroppsliga defekter.
Cowboystövlar-bra för hennes vänstra vrist som hon har problem med. De lixom "stöttar" hennes dåliga fot.

Sängen_ Den är toppen för med tanke på hennes dåliga rygg, så gör den underverk.

Svimning- Lågt blodtryck som orsakat detta. Lite förvånad över att höra om hennes blodtryck, som tydligen är "lågt". Hon behöver inte oroa sig. Det är nog bra mycket högre nu än förr, med tanke på alkis-diet hon kör.

Nepp...Kadaver-Häxan söp sig redlös o drattade omkull på sitt obefintliga grädda-arschle, bangade huvudet i en dörrkarm o fick en kyss av trä! Eller helt enkelt en armbåga i plytet under sina jävla eskapader med att filma.

Att sörpla vinlunch på en söndag. I stulna solbrillor från "Buttericks"...Jojo...att vara miljonär verkar jävligt jobbigt.
Citera
2025-02-23, 14:39
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Märks att det börjar gå utför nu. Sitter och lajvar med ett glas vin kl 13 på en söndag (säkert en återställare...) så full att hon slår sig illa och hon super bort bankkortet, är jävlig mot rumskompisen som gett henne presenter och är bussig och hjälper till och letar. Dags att dra hårt i nödbromsen.

Nä...släpp galenskapen fri, tycker jag.
Inväntar våren med spänd förväntan på hur mycket skit hon kommer att hamna i!
Citera
2025-02-23, 14:40
Medlem
Citat:
Märks att det börjar gå utför nu. Sitter och lajvar med ett glas vin kl 13 på en söndag (säkert en återställare...) så full att hon slår sig illa och hon super bort bankkortet, är jävlig mot rumskompisen som gett henne presenter och är bussig och hjälper till och letar. Dags att dra hårt i nödbromsen.

Japp. Jag gissar att hon kommer fortsätta ramla ihop pga ”blodtrycket” och bli inlagd. Eller, man kan ju hoppas iaf. Skulle så gärna vilja vara en fluga på väggen i det rummet. Och att den snubben typ aldrig är där pga nattjobb… nja. Kanske inte så mysig rumskompis.
Citera
2025-02-23, 14:45
Medlem
Min mamma var också fyllekärring och hjärta, lever och bukspottskörtel sätter förr eller senare krokben.
Citera
2025-02-23, 14:49
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vilken tur att hon har ett par diskreta solbrillor att ta till nu, nr hon inte vill skylta med sin fyllesnyting. Tänk om någon märkt den där blåtiran?

Var gång något händer, så nämner hon i "förbifarten" olika kroppsliga defekter.
Cowboystövlar-bra för hennes vänstra vrist som hon har problem med. De lixom "stöttar" hennes dåliga fot.

Sängen_ Den är toppen för med tanke på hennes dåliga rygg, så gör den underverk.

Svimning- Lågt blodtryck som orsakat detta. Lite förvånad över att höra om hennes blodtryck, som tydligen är "lågt". Hon behöver inte oroa sig. Det är nog bra mycket högre nu än förr, med tanke på alkis-diet hon kör.

Nepp...Kadaver-Häxan söp sig redlös o drattade omkull på sitt obefintliga grädda-arschle, bangade huvudet i en dörrkarm o fick en kyss av trä! Eller helt enkelt en armbåga i plytet under sina jävla eskapader med att filma.

Att sörpla vinlunch på en söndag. I stulna solbrillor från "Buttericks"...Jojo...att vara miljonär verkar jävligt jobbigt.

Har hon slarvat bort bankkortet i fyllan? Det var väl bara en tidsfråga.
Hur gör hon då , för att ha råd med vindiet och nya maskeradkläder,tills nytt kort kommer? Äta behöver hon ju inte, men övriga excesser.

Har hon en blåtira, så minns hon säkert inte hur hon fått den.

Förövrigt så är jag förvånad över hur få uppvaktande beundrare denna bländande , riiiika, skönhet verkar ha🤔
Tycks inte vara köbildning direkt.
Äta behöver hon ju inte
Citera
2025-02-23, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetrobateFuture
Hon har varken hög eller låg IQ, däremot bidrar drickandet och sjukdom till att hon tar korkade beslut.

Kanske den mesta oturen i tänkandet beror på spriten. Jag menar, hon tyckte ju att Vattenfall inte skulle skicka räkningar till henne när hon saknar tillräcklig inkomst och ändå inte kan betala. Om ett sånt resonemang inte kan skyllas på alkohol, så lär man ju knappast vara normalbegåvad? Möjligen har hon isf någon ojämn begåvningsprofil. Skulle vara intressant att höra henne resonera efter att ha varit nykter i några månader. Hon kanske briljerar då.
Citera
2025-02-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Hur gör hon då , för att ha råd med vindiet och nya maskeradkläder,tills nytt kort kommer? Äta behöver hon ju inte, men övriga excesser.

Förövrigt så är jag förvånad över hur få uppvaktande beundrare denna bländande , riiiika, skönhet verkar ha🤔
Äta behöver hon ju inte

Ja, hon döljer sin fantastiska personlighet och yta väldigt bra. Är också väldigt nyfiken på vad som hände i Finland innan hon drog därifrån.
Citera
2025-02-23, 14:57
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Ursäkta, men vad är det här...?
Låt Pia vara...

Pia har ett liv, vad hon än gör med det, gör något av ert liv...
Annat än att 'grisa' ni också, i 'tråden' om Pia...

Jag har sagt det förut, och säger det igen...
Jag håller inte med Pia i allt, som alla tycks tro, men 'drev', och förföljelse och fruktansvärda påhopp, är väldigt elakt...

Ni tror, har jag läst ibland, att jag är Pia själv, som skriver, eller en nära vän till henne, men det är jag inte, bara en människa som är lite human...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2025-02-23 kl. 15:01.
Citera
2025-02-23, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

Äta behöver hon ju inte

Efter att rumskompisen hjälpt henne att vända upp och ned på rummet i jakten på kortet (medan hon var jävligt med honom) så hade hon tydligen fattat att det kunde glömts på någon restaurang hon varit på, något hon tidigare sa var omöjligt för hon hade varit på rummet hela kvällen.

Har själv missbrukat och kan säga att detta med att man är så yr att man glömmer värdesaker och har dålig koll på var de kan vara, är en stark varningssignal om att det håller på att gå åt helvete.
Citera
2025-02-23, 15:00
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Kanske den mesta oturen i tänkandet beror på spriten. Jag menar, hon tyckte ju att Vattenfall inte skulle skicka räkningar till henne när hon saknar tillräcklig inkomst och ändå inte kan betala. Om ett sånt resonemang inte kan skyllas på alkohol, så lär man ju knappast vara normalbegåvad? Möjligen har hon isf någon ojämn begåvningsprofil. Skulle vara intressant att höra henne resonera efter att ha varit nykter i några månader. Hon kanske briljerar då.

Tror faktiskt att hon aldrig kommer att välja nykterhet. Såvida den inte är påtvingad p.g.a sjukdom , som skrumplever, havererad bukspottkörtel eller dylikt.
Eller kanske inte ens då…?
Citera
2025-02-23, 15:08
Medlem
runkstrumpas avatar
Citat:
Hon säger att det var bankkortet som var försvunnet, hon hade letat igenom rummet tillsammans med rumskompisen och "varit sur och jävlig mot honom" något hon idag ångrar. Hon trodde väl att det var han som snott det, men det visade sig att hon glömt det på restaurangen där hon åt, troligen "söp hon väl bort det". Stackars rumskompis alltså, själv hade jag aldrig accepterat att en främling var jävligt mot mig, för att hon slarvat bort grejer. Gräddis ska vara glad att Hostelet inte kickade ut henne när hon beter sig som ett psykfall mot de boende

Jag fattar inte varför hon inte har kortet inlagt i mobilen istället?
Citera
2025-02-23, 15:09
Medlem
runkstrumpas avatar
Citat:

Hahaha kom igen... Pia har ingen nödbroms.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in