2025-02-23, 09:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag är skeptisk, men jag vet ej.

Varför skulle min argumentation bli ologisk för det?

Men vad tror du har hänt avseende Armstrongs respektive Petitts stjärnor?

Den ene ljuger och den andre ljuger troligen? Fast av nån anledning motsäger de båda varandra - och det betyder att ingen varit på månen? Det är samma avsändare för båda ”lögnerna”.

Hela den här grejen är obegriplig att du tar upp. Vart vill du komma?
Citera
2025-02-23, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men vad tror du har hänt avseende Armstrongs respektive Petitts stjärnor?

Den ene ljuger och den andre ljuger troligen? Fast av nån anledning motsäger de båda varandra - och det betyder att ingen varit på månen?

Hela den här grejen är obegriplig att du tar upp. Vart vill du komma?
Allt jag säger är ju att Armstrong inte såg några stjärnor trots att han satt i en kapsel som färdades i rymden i en vecka.
På den tiden trodde man inte att stjärnor syntes utanför atmosfären.
Citera
2025-02-23, 09:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Allt jag säger är ju att Armstrong inte såg några stjärnor trots att han satt i en kapsel som färdades i rymden i en vecka.

Vilken är källan till att man inte trodde det?

Men nu vet man det hur ligger till pga?
Senast redigerad av Clay Allison 2025-02-23 kl. 10:17.
Citera
2025-02-23, 09:57
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Kan det inte vara så att Armstrong… inte såg några stjärnor?
Citera
2025-02-23, 10:16
Medlem
Clay Allisons avatar
Dp
Citera
2025-02-23, 10:21
Bannlyst
Citat:
Kan det inte vara så att Armstrong… inte såg några stjärnor?
Var och en får själv bedöma intervjun och vad som är troligt.
Citera
2025-02-23, 10:26
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Var och en får själv bedöma intervjun och vad som är troligt.

Vad är det med dig egentligen? Du tar ju upp det gång på gång i den här tråden. Vad är kopplingen till ämnet?
Citera
2025-02-23, 10:41
Bannlyst
Citat:
Vad är det med dig egentligen? Du tar ju upp det gång på gång i den här tråden. Vad är kopplingen till ämnet?
Om det lämnas totalt motsägelsefulla vittnesmål så bör man bli misstänksam på själva händelsen.
Citera
2025-02-23, 10:45
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Om det lämnas totalt motsägelsefulla vittnesmål så bör man bli misstänksam på själva händelsen.

Men har ens Pettit och Armstrong träffats, än mindre varit i rymden samtidigt? De pratar ju om olika saker.
Citera
2025-02-23, 10:48
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Här pratar t ex Don och en annan snubbe om alla stjärnorna man ser:

https://m.youtube.com/watch?v=sfizPfCO7sY
Ren magi. Magin börjar redan efter 25 sekunder när han kliar sig på kinden och verkar vara kluven på hur han ska besvara den tämligen enkla frågan. Jag måste verkligen tacka dig adaptern för länken då det nästan blir läskigt och väldigt naket att tillfälligt få ta sig in i lill-willes värld gällande vad denne har för vetenskapliga idoler.

Själv är dessa två i klippet väldigt bra exempel på vilka typer jag släpper före mig i kön på ICA, i vardagen värnar jag nämligen om förståndshandikappade. Om wille skulle låta dom gå före i kön så är det troligtvis eftersom dom enligt denne är vetenskapliga bestar, sanna rymdgenier.

Det borde väl finnas någon som tror på mycket av det som sägs om rymden och som är av teorin att Nasa medvetet har sett till att det finns en avdelning som bara skådespelar och fuckar ur utåt, alltså att det är pass hemlighetsfullt att Svensson aldrig skulle få reda på vad de egentligen håller på med? Eller är alla dessa som wille och menar att Don Pettit på fullaste allvar är en intelligent vetenskapsman och astronaut?

Första frågan är högst relevant kopplat till ämnet då Don verkligen är hela definitionen på vad dead giveaway betyder.
Senast redigerad av BananaYoo 2025-02-23 kl. 10:59.
Citera
2025-02-23, 11:08
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaYoo
Ren magi. Magin börjar redan efter 25 sekunder när han kliar sig på kinden och verkar vara kluven på hur han ska besvara den tämligen enkla frågan. Jag måste verkligen tacka dig adaptern för länken då det nästan blir läskigt och väldigt naket att tillfälligt få ta sig in i lill-willes värld gällande vad denne har för vetenskapliga idoler.

Själv är dessa två i klippet väldigt bra exempel på vilka typer jag släpper före mig i kön på ICA, i vardagen värnar jag nämligen om förståndshandikappade. Om wille skulle låta dom gå före i kön så är det troligtvis eftersom dom enligt denne är vetenskapliga bestar, sanna rymdgenier.

Det borde väl finnas någon som tror på mycket av det som sägs om rymden och som är av teorin att Nasa medvetet har sett till att det finns en avdelning som bara skådespelar och fuckar ur utåt, alltså att det är pass hemlighetsfullt att Svensson aldrig skulle få reda på vad de egentligen håller på med? Eller är alla dessa som wille och menar att Don Pettit på fullaste allvar är en intelligent vetenskapsman och astronaut?

Första frågan är högst relevant kopplat till ämnet då Don verkligen är hela definitionen på vad dead giveaway betyder.

Kliar sig på kinden minsann. Nivån Amy, nivån.
Citera
2025-02-23, 11:20
Bannlyst
Citat:
Men har ens Pettit och Armstrong träffats, än mindre varit i rymden samtidigt? De pratar ju om olika saker.
Dom pratar om ifall man kan se stjärnor utan en atmosfär som sprider ljuset.
För 100 år sedan trodde man inte det, pga ljusets egenskaper.

Därav Armstrongs svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in