Citat:
Ursprungligen postat av
adaptern
Här pratar t ex Don och en annan snubbe om alla stjärnorna man ser:
https://m.youtube.com/watch?v=sfizPfCO7sY
Ren magi. Magin börjar redan efter 25 sekunder när han kliar sig på kinden och verkar vara kluven på hur han ska besvara den tämligen enkla frågan. Jag måste verkligen tacka dig
adaptern för länken då det nästan blir läskigt och väldigt naket att tillfälligt få ta sig in i lill-willes värld gällande vad denne har för vetenskapliga idoler.
Själv är dessa två i klippet väldigt bra exempel på vilka typer jag släpper före mig i kön på ICA, i vardagen värnar jag nämligen om förståndshandikappade. Om wille skulle låta dom gå före i kön så är det troligtvis eftersom dom enligt denne är vetenskapliga bestar, sanna rymdgenier.
Det borde väl finnas någon som tror på mycket av det som sägs om rymden och som är av teorin att Nasa medvetet har sett till att det finns en avdelning som bara skådespelar och
fuckar ur utåt, alltså att det är pass hemlighetsfullt att Svensson aldrig skulle få reda på vad de egentligen håller på med? Eller är alla dessa som wille och menar att Don Pettit på fullaste allvar är en intelligent vetenskapsman och astronaut?
Första frågan är högst relevant kopplat till ämnet då Don verkligen är hela definitionen på vad
dead giveaway betyder.